پرفروش‌ترین ست شیرآلات راسان

پرفروش‌ترین ست شیرآلات راسان

اگر به دنبال خرید شیرالات آشپزخانه و سرویس بهداشتی هستید، حتما نام برند راسان را شنیده‌اید، راسان فعالیت خودش را از سال ۷۶ آغاز کرده و با کسب گواهینامه ها و استانداردهای مختلف جایگاه مناسبی را از آن خود کرده است. تنواع مدل شیرآلات راسان بالاست و میتوانید با هر سبک دکوراسیون و سلیقه‌ای شیر مناسب دکوراسیون و مورد نظر خودتان را در بین شیرآلات راسان پیدا کنید. برای تهیه شیرالات راسان شما میتوانید هم شیرآلات تک آشپزخانه، توالت، روشویی و دوش را تهیه کنید و هم از ست شیرآلات راسان که شامل ۴ تکه می‌شود و هزینه کلی خرید شما را کاهش میدهد استفاده کنید. در بین تمامی مدل های ست شیرالات راسان برخی از مدلها محبوبیت بیشتری دارد و به همین دلیل پرفروشتر نیز هستند. در اینجا نگاهی به مدلهای پرفروش ست شیرالات راسان می‌اندازیم تا شما بتوانید در زمان کوتاه تری مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید. در کنار این بررسی میتوانید لیست قیمت شیرالات راسان را نیز مشاهده نمایید. لازم به ذکر است که تمامی مدل‌های معرفی شده دارای ۵ سال گارانتی شرکتی نیز هستند.

ست شیرالات راسان مدل صدف

یکی از پرفروش ترین ست شیرالات راسان، مدل صدف هست که در رنگ های سفید، طلایی و کروم عرضه می‌شود. شیرالات راسان مدل صدف سفید طلایی از سایر رنگ‌ها مورد استقبال بیشتری قرار گرفته است و ظاهری زیبا و لوکس و مدرن دارد. در صورتی دکوراسیون سرویس بهداشتی شما در سبک کلاسیک طراحی شده میتوانید از شیرالات راسان مدل صدف طلایی استفاده کنید که محبوبیت بالایی هم دارد و با زیبایی و ظاهر لوکس خود زیبایی فضا را نمایان میکند. در مدل صدف جنس تنه از آلیاژ‌برنج میباشد و کاتریج آن سرامیکی است. برای مشاهده قیمت شیرالات صدف در اینجا کلیک کنید.

ست شیرالات راسان مدل رابیت

اگر در بین شیرآلات راسان به دنبال مدلی با طراحی زیبا، مدرن و با طول عمر بالا هستید، نگاهی به مدل رابیت بیندازید. ست ۴ تکه شیرالات راسان مدل رابیت سفید، از جمله پرفروش ترین های این برند می‌باشد. جنس بدنه از آلیاژ برنج بوده و درون آن کاتریج سرامیکی قرار گرفته و دارای یک دسته اهرمی میباشد. هر دو رنگ کروم مات و سفید مدل رابیت ظاهری بسیار زیبا دارند. برای مشاهده لیست قیمت شیرالات راسان مدل رابیت در اینجا کلیک کنید.

ست شیرالات راسان مدل اتیس

با توجه به تغییراتی که در سبک دکوراسیون داخلی اتفاق افتاده و تمایل به استفاده از وسایل لوکس و لاکچری، استفاده شیرالات طلایی نیز بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. یکی از مدل های پرفروش شیرالات طلایی راسان، مدل اتیس است. ست ۴ تکه شیرالات راسان مدل آتیس طلا مات یک محصول آنتیک با طراحی فوق العاده و ظاهری لاکچری است و با انتخاب آن میتوانید فضای آشپزخانه و سرویس بهداشتی خود را لوکس و منحصر به فرد کنید. برای اطلاع از قیمت شیرالات طلایی راسان مدل اتیس در اینجا کلیک کنید. 

ست شیرالات راسان مدل آلیس

یکی دیگر از پرفروش ترین شیرالات راسان، مدل آلیس میباشد که در رنگ کروم و طلایی تولید و عرضه می‌شود. در مدل آلیس راسان شاهد یک طراحی چشم نواز هستیم. وجود زاویه های متعدد در طراحی این مدل بر زیبایی آن افزوده است. برای اطلاع از قیمت ست ۴ تکه شیرالات راسان مدل آلیس میتوانید در اینجا کلیک کنید.

 ست شیرالات راسان مدل پاپیون

اگر به دنبال یک ست شیرالات راسان با طول عمر بالا، ظاهری ساده و زیبا و همیشگی هستید، نگاهی به ست شیرالات راسان مدل پاپیون بیندازید. مدل پاپیون شیرالات راسان توانایی هماهنگی با هر سبک دکوراسیونی را داراست. برای مشاهده قیمت به روز این محصول در اینجا کلیک کنید.

ست شیرالات راسان مدل فلورا

ست شیرالات راسان مدل فلورا دارای طراحی مدرن و به روز می‌باشد و برای فضاهایی با طراحی مدرن مناسب می‌باشد. طراحی خلاقانه، زیبا و مدرن مدل فلورا موجب شده تا این مدل نیز در بین پرفروش ترین شیرالات راسان قرار بگیرد. ست شیرالات راسان مدل فلورا در دو رنگ کروم و کروم مات تولید می‌شود و میتوانید بسته به تناژ رنگی دکوراسیون خود آن را انتخاب کنید. برای اطلاع از قیمت به روز ست شیرالات راسان مدل فلورا در اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)