پرفروش‌ترین ست شیرآلات مرجان خزر

پرفروش‌ترین ست شیرآلات مرجان خزر

شیرالات مرجان خزر نزدیک به 50 سال هست که فعالیت خودش را در زمینه تولید شیرآلات بهداشتی آغاز کرده و توانسته با نوآوری، خلاقیت، طراحی زیبا و عام پسند و تولید محصولات با کیفیت جایگاه مناسبی را در بین تولیدکنندگان شیرالات پیدا کند. مرجان خزر محصولات خود را به صورت تکی و ست در بازار عرضه میکند و ست شیرآلات مرجان خزر شامل دوش، روشویی، توالت و ظرفشویی و لوازم جانبی مانند شلنگ پیسوار حصیری، لنگی و پولکی دوش میشود. در بین تنوع بالای ست شیرآلات مرجان خزر برخی از مدلها بسته به سبک طراحی، محبوبیت بیشتری داشته و در گروه پرفروش ترین ها قرار میگیرند. در این مقاله پرفروش ترین ست شیرآلات مرجان خزر را معرفی و بررسی کرده ایم. علاوه بر بررسی هر مدل لیست قیمت شیرآلات خزر نیز قابل مشاهده هست. برای آشنایی با پرفروش ترین ست شیرالات خزر تا انتهای این مطلب با ما همراه شوید.

ست شیرآلات مرجان خزر مدل سورنا

ست چهار تکه شیرآلات مرجان خزر مدل سورنا دارای طراحی ساده و زیبایی میباشد و سبک طراحی آن به نحوی است که مورد سلیقه همگان است. ماندگاری بالا و قیمت مناسب در کنار طراحی مردم پسند این مدل، مدل سورنا را در گروه پرفروش ترین‌های شیرالات مرجان قرار داده است. ست شیرالات مرجان خزر مدل سورنا در آبکاری کروم، سفید و سفید طلا تولید شده و امکان تهیه آن بسته به سبک دکوراسیون فضای شما وجود دارد. برای مشاهده قیمت شیرالات خزر مدل سورنا در اینجا کلیک کنید.

 

ست شیرآلات مرجان خزر مدل نایس

ست شیرآلات مرجان خزر مدل نایس به مانند مدل سورنا دارای طراحی ساده ای میباشد و میتوان آن را در تمام فضاهای اداری و مسکونی استفاده کرد. طول عمر بالا و قیمت مناسب ویژگی برتر مدل نایس شیرالات مرجان هست. جنس بدنه این مدل به مانند بسیاری از مدل های دیگر از آلیاژ برنج میباشد که در کنار کارتریج سرامیکی موجود طول عمر بالای محصول می‌شود. برای مشاهده مشخصات بیشتر و اطلاع از قیمت شیرالات مرجان خزر مدل نایس در اینجا کلیک کنید.

ست شیرآلات مرجان خزر مدل صبا

یکی دیگر از مدل‌های ساده و همگان پسند، ست شیرآلات مرجان خزر مدل صبا می‌باشد. طراحی زیبا در عین حال ساده و راحت در کنار کیفیت خوب و قیمت مناسب این مدل را جزء مدل‌های پرفروش مرجان خزر قرار داده است. جنس بدنه مدل صبا از آلیاژ‌برنج بوده و آبکاری بالاتر از استاندارد آن در کنار کارتریج سرامیکی عول عمر محصول را افزایش داده است. قیمت مدل صبا در اینجا قابل مشاهده میباشد.

ست شیرآلات مرجان خزر مدل ویستا

در ست شیرآلات مرجان خزر مدل ویستا شاهد یک طراحی زیبا و چشم نواز در سبک کلاسیک هستیم. اگر سبک دکوراسیون شما کلاسیک و مجلل می‌باشد، مدل ویستا شیرالات مرجان خزر در رنگ طلایی انتخابی مناسب برای شماست. البته این مدل در رنگ کروم نیز تولید می‌شود و در صورتی به دنبال شیرآلات طلایی نیستید، میتوانید رنگ کروم مدل ویستا شیرالات خزر را انتخاب کنید. در اینجا میتوانید لیست قیمت شیرآلات مرجان خزر مدل ویستا رامشاهده نمایید.

ست شیرآلات مرجان خزر مدل پاتریس

یکی دیگر از شیرآلات طلایی پرفروش مرجان خزر، مدل پاتریس می‌باشد. در ست شیرآلات مرجان خزر مدل پاتریس شاهد یک طراحی ساده تری نسبت به مدل ویستا هستیم. در مدل پاتریس، سادگی با زیبایی ترکیب شده و رنگ طلای مات آن حالتی مجلل تر و رنگ کروم آن حالتی ساده تر را به نمایش می‌گذارد. برای اطلاع از قیمت ست شیرآلات مرجان خزر مدل پاتریس و ثبت سفارش میتوانید در اینجا کلیک کنید.

ست شیرآلات مرجان خزر مدل موج سفیدطلا

در چندین سال گذشته سلیقه بسیاری از افراد و همینطور طراحان داخلی به سمت انتخاب شیرالات طلایی رفته و در امروزه در کنار شیرالات طلایی، ترکیب رنگی سفید طلایی نیز بسیار محبوب شده است. ترکیب رنگی سفید طلایی بسیار زیباست و علاوه بر آن قدری از تجملی بودن محصول کم کرده است و به راحتی میتوان آن را با سایر وسایل هماهنگ کرد. یکی از مدل های پرفروش شیرالات مرجان خزر، مدل موج سفید طلایی است. کیفیت و دوام بالا و قیمت مناسب موجب شده تا مدل موج سفید طلا در بین شیرآلات سفید طلایی جایگاه پرفروش را کسب کند. برای اطلاع از قیمت ست شیرآلات مرجان خزر مدل موج سفیدطلا در اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)