پرفروش‌ترین مدل شیر ظرفشویی دو منظوره

پرفروش‌ترین مدل شیر ظرفشویی دو منظوره

سلامتی ارزش بسیاری دارد و همه افراد برای داشتن بدنی سالم و سرحال تلاش میکنند. یکی از مواردی که در سلامتی ما تاثیر گذار هست، مواد خوراکی هست که وارد بدنمان می‌شود. سالم بودن موادی که وارد بدن می‌شود میتواند در سلامت ما نیز تاثیر گذار باشد. یکی از مواد مصرفی و مورد نیاز همه افراد، آب هست و آن را مایه حیات نیز می‌نامیم. در بسیاری از شهر ها و برخی از مناطق تهران، کیفیت آب پایین بوده و برای مصرف روزانه سالم نیست، از این رو بسیاری از افراد اقدام به نصب فیلتر و دستگاه تصفیه آب کرده‌اند. هنگام نصب دستگاه تصفیه، شیر جداگانه‌ای برای آن نصب می‌شود تا بتوان آن را از لوله کشی شهری جداکرد. نصب دو شیر بر روی یک سینک فضای زیادی را اشغال میکند و ظاهر سینک را آشفته می‌کند. در اینجاست که طراحان شیرالات توکار و فلاش تانک روکار با طراحی شیر ظرفشویی دو منظوره این مشکل را بر طرف کرده اند.

شیر ظرفشویی دو منظوره یا شیر ظرفشویی دوکاره، دو دسته اهرمی داشته و این امکان را ایجاد میکند تا از یک شیر، دو نوع آب تصفیه شده و شهری آن هم بدون ترکیب شدن با هم خارج شود. استفاده از شیرآلات دو منظوره، در مقایسه با نصب دو شیر جداگانه، فضای کمتری را اشغال میکند و نیازی به پرداخت هزینه اضافه وجود ندارد. از طرفی دیگر در ظاهر آشپزخانه و سینک نیز تاثیرگذار بوده و فضایی شیک و زیبا را ایجاد میکند. امروزه به دلیل محبوبیت شیر دومنظوره، برندهای مختلف اقدام به تولید شیرآلات دومنظوره در مدل‌های مختلف کرده‌اند. برخی از این مدل‌ها به دلایل متعددی محبوبیت بیشتری داشته و در گروه شیرالات دو منظوره پرفروش جای میگیرند. در اینجا پرفروش ترین شیر ظرفشویی دو منظوره بهترین برندهای را آورده ایم.

شیر ظرفشویی دو منظوره kwc مدل زو-zoe

شیر ظرفشویی دوکاره kwc مدل zoe یکی از پرفروش ترین شیرآلات دو منظوره میباشد. کیفیت بالا و طراحی فوق العاده زیبای این مدل در محبوبیت بالای آن بی تاثیر نیست. شیر ظرفشویی دوکاره kwc مدل zoe در سال ۲۰۱۶ سه جایزه برتر طراحی اروپا را دریافت کرده و این امر نشان از طراحی ساده و زیبا و چشم نواز این محصول می‌باشد. شیر ظرفشویی دوکاره kwc مدل zoe در رنگ‌های سفید، مشکی و کروم طراحی شده است. در مدل زو خروجی آب از علم برای هر دو آب تصفیه شده و شهری یکی است و لازم است هنگام استفاده از آب تصفیه که با اهرم کوچکتر کنترل می‌شود، چند ثانیه ای را صبر کنید تا آب قبلی از لوله خارج شود. برای مشاهده قیمت و ثبت سفارش شیر ظرفشویی دوکاره kwc مدل zoe میتوانید در اینجا کلیک کنید.

شیر ظرفشویی دو منظوره شودر مدل یونیک

مدل یونیک یکی از پرفروش ترین مدل‌های شودر می‌باشد و شیر ظرفشویی دو منظوره شودر مدل یونیک نیز از این قاعده مستثنی نیست. شیر ظرفشویی دو منظوره شودر مدل یونیک دارای یک طراحی زیبا و مورد سلیقه بسیاری از افراد هست و در رنگ‌های کروم و طلایی موجود میباشد. کیفیت این مدل به دلیل استفاده از آلیاژ با کیفیت و آبکاری PVD بسیار بالاست و به مرور زمان دچار تغییر رنگ نمی‌شود. از دیگر ویژگی‌های شیر ظرفشویی شودر مدل یونیک میتوان به کاهش ۲۵ درصدی مصرف آب اشاره کرد. برای مشاهده قیمت محصول در اینجا کلیک کنید.

شیر ظرفشویی دو منظوره شودر مدل آتلانتیک

یکی از مدل‌های شیر ظرفشویی، مدل فنری است. اگر به دنبال شیر ظرفشویی فنری دو منظوره هستید، شیر ظرفشویی دو منظوره شودر مدل آتلانتیک مناسب شماست. مدل آتلانتیک دارای طراحی ساده ای می‌باشد و قسمتی از علم آن توسط فنر پوشیده شده و در رنگ‌های طلا، طلا مات ، کروم و کروم مات تولید می‌شود. در این مدل نیز تنها یک مجرا برای خروج آب از علم وجود دارد و برای استفاده از آب تصفیه بهتر است ۳ ثانیه آب را باز بگذارید تا آب داخل لوله خالی شود. در اینجا میتوانید اطلاعات بیشتری از این مدل را به همراه قیمت مشاهده نمایید.

شیر ظرفشویی دو منظوره راسان مدل راشل

یکی دیگر از مدلهای شیر ظرفشویی فنری دو منظوره محبوب و پرفروش شیر ظرفشویی دو منظوره راسان مدل راشل است. برای نصب مدل راشل نیاز به ۶۰ سانتی متر فضا بین سینک و آبچکان خود دارید. در طراحی شیر ظرفشویی دو منظوره راسان مدل راشل از خطوط منحنی استفاده شده و جریان را به نمایش می‌گذارد. یکی از ویژگی‌های شیر دو منظوره راسان مدل راشل، وجود دو خروجی آب از علم می‌باشد. به این صورت آب شهری و آب تصفیه شده به هیچ عنوان با هم ترکیب نمی‌شوند. در اینجا میتوانید قیمت مدل راشل را مشاهده نمایید.

شیر ظرفشویی دو منظوره راسان مدل لیزا

اگر آشپزخانه شما در سبک کلاسیک طراحی شده، لازم است شیر ظرفشویی کلاسیک را انتخاب کنید و با انتخابی هماهنگ با دکوراسیون خود، جلوه آشپزخانه خود را چند برابرکنید. شیر ظرفشویی دو منظوره راسان مدل لیزا یک مدل کلاسیک، با طراحی فوق العاده لوکسی میباشد و رنگ طلایی و رزگلد آن نیز جلوه شیر را دو چندان کرده است. برای ثبت سفارش و مشاهده قیمت مدل لیزا اینجا کلیک کنید.

شیر ظرفشویی دو منظوره کرومات مدل آلتون

شیر ظرفشویی دو منظوره کرومات مدل آلتون  نیز یکی از پرفروش ترین شیرآلات طلایی دو منظوره آشپزخانه می‌باشد. در این مدل شاهد یک طراحی زیبا و متفاوت، ساده و شیک هستیم. این شیر دو منظوره دارای یک خروجی آب می‌باشد و آب تصفیه شده و غیر تصفیه از یک مجرای خروجی خارج می‌شوند. اهرم کوچک در این شیر طلایی برای کنترل آب سیستم تصفیه و اهرم بزرگتر برای آب شهری میباشد. برای مشاهده قیمت شیر ظرفشویی دو منظوره کرومات مدل آلتون در اینجا کلیک کنید.

 

شیر ظرفشویی دو منظوره کلار مدل برمودا

شیر ظرفشویی دو منظوره کلار مدل برمودا  نیز دارای طراحی ساده وشیکی می‌باشد و در رنگ کروم و سفید تولید می‌شود و برای داشتن این مدل شیر در رنگ‌های دیگر میتوانید به صورت سفارشی، سفارش خود را ثبت کنید. این شیر دو منظوره ساده و شیک محصولی مطمئن و تضمین شده می‌باشد. برای مشاهده قیمت و مشخصات بیشتر مدل برمودا شیر دو منظوره کلار در اینجا کلیک کنید.

شیر ظرفشویی دو منظوره کلار مدل نیوآریا

شیر ظرفشویی دو منظوره کلار مدل نیوآریا  نیز از مدل شیرهای ساده و همگان پسند می‌باشد و میتوان آن را با تمام سبک‌های کوراسیونی هماهنگ کرد. شیر ظرفشویی دو منظوره کلار مدل نیوآریا  با آبکاری طلایی، رزگلد و مات به صورت سفارشی و آبکاری کروم و سفید تولید می‌شود. در این مدل نیز تنها یک خروجی آب وجود دارد و دو اهرم تنها اتصال به منبع آب را کنترل مبکنند و لوله و مسیر خروج آب یکسان می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده قیمت این مدل در اینجا کلیک کنید.

شیر ظرفشویی دو منظوره قهرمان مدل آنتیک

شیر ظرفشویی دو منظوره قهرمان مدل آنتیک از جمله شیرآلات طلایی و کلاسیک برند قهرمان می‌باشد. طراحی کاملا کلاسیک این مدل در کنار رنگ طلایی شیر دو منظوره لوکسی را در اختیار شما می‌گذارد. البته در آبکاری کروم نیز مدل آنتیک فوق العاده زیبا و شیک می‌باشد. شیر ظرفشویی دو منظوره قهرمان مدل آنتیک از جمله شیرهای آشپزخانه فنری است و اگر دوست دارید شیر ظرفشویی فنری دو منظوره با طراحی کلاسیک داشته باشید میتوانید مدل آنتیک قهرمان را انتخاب کنید. برای مشاهده و ثبت سفارش این مدل در اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)