معرفی پرفروشترین اجاق گاز مبله

معرفی پرفروشترین اجاق گاز مبله

یکی از وسایل مهمی که در خانه روزانه و چندیدن بار در روز از آن استفاده می‌شود، اجاق گاز هست و نمیتوان خانه ای را بدون آن تصور کرد. اجاق گازها در مدل‌های مختلفی تولید می‌شود و به دو دسته کلی رومیزی و مبله تقسیم شده‌اند، که به اجاق گاز مبله اجاق گاز معمولی نیز گفته می‌شود. در اینجا قصد داریم  شما را با اجاق گاز مبله آشنا کنیم و مدل‌های پرفروش و محبوب این مدل گاز را معرفی کنیم.

اجاق گاز مبله چیست

اجاق گاز مبله که به آن اجاق گاز معمولی یا اجاق گاز فردار نیز گفته می‌شود، یکی از رایج‌ترین مدل‌های اجاق گاز هست که از گذشته تا به امروز در خانه ‌ها و محیطهای کاری دیده شده است. گاز مبله برروی کانتر قرار نمیگیرد و بلکه در کنار کابینت‌ها یک فضای کامل و اختصاصی را به خود اختصاص میدهد. اجاق گازهای مبله خود تفاوت هایی با هم دارند که اشاره مختصری به آنها میکنیم.

جنس بدنه

پوشش بدنه اجاق گازها به دو دسته استیل و لعاب تقسیم می‌شود. بنابراین شما میتوانید گازی با بدنه استیل و یا لعابی را تهیه کنید. گازهای استیل طول عمور مفید بیشتری دارند و در برابر خوردگی نیز مقاومترند. از طرف دیگر تمیزشوندگی گازهای لعابی آسانتر میباشد.

تعداد شعله

تعداد شعله در مدل‌های گازهای مبله و رومیزی متفاوت هست و شما میتوانید براساس فضا، تعداد افراد و استفاده خود تعداد شعله را انتخاب کنید. تعداد شعله گاز مبله بین ۳ تا ۶ عدد میباشد.

فر اجاق گاز مبله

یکی از مشخصات بارز اجاق گاز مبله قرار داشتن فر در قسمت پایینی آن هست. فر در مدل‌های مختلف میتواند عملکرد و توانایی متفاوتی داشته باشد. در برخی از مدل‌ها بیش از یک فر وجود دارد. بنابراین در مدلهای مختلف فر از نظر تعداد، عملکرد، درجه حرارتی و تعداد طبقات متفاوت می‌باشد.

علاوه بر موارد گفته شده اجاق گاز‌های موجد در بازار از نظر کیفیت و مصرف انرژی نیز تفاوتهایی دارند که لازم است هنگام خید به آن توجه کنید. در حال حاضر در ایران انواعی از اجاق گازهای ایرانی و خارجی وجود دارد و شما میتوانید براساس انتخاب و بودجه خود بهترین اجاق گاز مبله ایرانی و خارجی را انتخاب کنید.

معرفی پرفروشترین اجاق گاز مبله

در اینجا مدل‌های پرفروش اجاق گاز مبله که جز بهترین اجاق گاز مبله نیز هستند را آورده‌ایم تا بتوانید آسانتر گاز مورد نظرتان را انتخاب کنید.

پرفروشترین اجاق گاز مبله اخوان

یکی از برندهای ایرانی و مطرح در زمینه محصولات آشپزخانه و اجاق گاز، برند اخوان هست که اجاق گازهایی با کیفیت بالا و ظاهری زیبا را تولید میکند. پرفروشترین و بهترین اجاق گاز مبله اخوان عبارت‌اند از:

اجاق گاز فردار اخوان مدل M 13-EDTR

اجاق گاز مبله اخوان مدل M13 یک اجاق گاز استیل و ۵ شعله هست و نمای ظاهری آن حالتی هلالی شکل دارد و درب فر آن شیشه‌ای و سه جداره است تا به راحتی بتوانید داخل فر را مشاهده کنید. اجاق گاز مبله اخوان مدل M13 دارای ابعاد ۹۰ در ۹۰ در ۶۰ میباشد و ظرفیت محفظه فر آن برابر ۹۴ لیتر است. شبکه چدنی، سیستم قطع گاز خودکار، تایمر دیجیتالی و قابل برنامه ریزی از دیگر ویژگی‌های آن به شمار می‌آید. برای اطلاع از قیمت و ثبت سفارش محصول میتوانید در اینجا کلیک کنید.

 

اجاق گاز فردار اخوان مدل M8-EDTR

مدل M8 نیز یکی دیگر ازمدل‌های پرفروش و محبوب گاز اخوان هست. نمای ظاهری این گاز استیل و شیشه‌ای بوده و ظاهری مکعب مستطیل شکل دارد. ابعاد اجاق گاز مبله اخوان مدل M8 برابر ۹۰ در ۹۰ در ۶۰ میباشد. فر این گاز مبله دارای ظرفیت ۹۴ لیتری است و دارای درب شیشه‌ای سه جداره مقاوم در برابر حرارت میباشد. ریل تلسکوپی و فن سیرکوله داخل فر از مشخصات فر این گاز است. برای مسب اطلاعات بیشتر و قیمت میتوانید در اینجا کلیک کنید.

اجاق گاز فردار اخوان M2-EDTW

مدل M2 اخوان نیز یکی دیگر از اجاق گازهای محبوب اخوان هست و نمای ظاهری آن تخت و استیل میباشد و درب قسمت فر با شیشه سه جداره مقاوم به حرارت پوشانده شده است. جوجه گردان، طبقات ریلی و فن سیرکوله کننده از مشخصات فر مدل M2 هست. اجاق گاز مبله اخوان مدل M2-EDTW دارای تایمر دیجیتالی و قابل برنامه ریزی نیز میباشد. برای اطلاع از قیمت این محصول در اینجا کلیک کنید.

پرفروشترین اجاق گاز مبله کن

برند کن نیز از برندهای شناخته شده و مطرح ایرانی است و اجاق گازهایی با کیفیت و استاندار را تولید میکند. پرفروشترین و بهترین اجاق گاز مبله کن را در ادامه معرفی کرده‌ایم.

اجاق گاز مبله کن مدل GM 510

اجاق گاز مبله کن مدل GM 510 یکی از اجاق گازهای جدید و شیک برند کن هست که دارای نمایی تخت و تمام استیل می‌باشد. این گاز ۵ شعله دارای سیستم کنترل لمسی هست .وجود ریل تلسکوپی، فن کانوکشن و سیستم سلف کلین برای تمیز کردن آسان داخل فر از ویژگی‌های ممتاز و متمایز این مدل میباشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده قیمت میتوانید در اینجا کلیک کنید.

اجاق گاز مبله کن مدل GM 530

اجاق گاز مبله کن مدل GM 530 نیز یکی دیگر از مدل‌های لوکس، زیبا و شیک و جدید برند کن هست و نمای ظاهری بسیار زیبا و لوکسی دارد. اجاق گاز مبله کن مدل GM 530 دارای نمای تمام لعاب مشکی با ولوم و دستگیره‌های طلایی است که جلوه بینظیری به آن داده است. این گاز ۵ شعله دارای دو فر و یک گرمکن مجزا میباشد. در طراحی سیستم فر آن از سیستم سلف کلین استفاده شده که دمای فر را تا ۵۰۰ درجه بالا میبرد و تمام چربی ها را به خاکستر تبدیل میکند و تمیز کردن داخل محفظه فر را آسان میکند. با کلیک در اینجا قیمت محصول را مشاهده نمایید.

اجاق گاز مبله اسنوا

برند اسنوا یکی دیگر از برندهای خوب و شناخته شده و محبوب ایرانی است که محصولاتی با کیفیت تولید میکند. دو مدل از پرفروشترین و بهترین اجاق گاز مبله اسنوا در زیر معرفی شده است.

اجاق گاز فردار اسنوا مدل والنتینو

اجاق گاز فردار اسنوا مدل والنتینو یک گاز ۵ شعله استیل با ابعاد ۶۰ در ۹۰ در ۸۶ سانتی متر هست و فری با گنجایش ظرفیت ۹۰ لیتر دارد. یکی از ویژگی‌های جذاب این اجاق گاز اسنوا، وجود دو شعله زمان دار هست و شما میتوانید با تنظیم زمان به خیال آسوده به کارهای خود رسیدگی کنید و با رسیدن زمان تعیین شده گاز اتوماتیک خاموش می‌شود. علاوه بر آن این گاز اسنوا مدل والنتینو دارای صفحه کلید لمسی، قفل کودک و دو موتور جوجه گردان همزمان می‌باشد. برای اطلاع از قیمت و ثبت سفارش آنلاین میتوانید در اینجا کلیک کنید.

اجاق گاز فردار اسنوا مدل رومینا

گاز اسنوا مدل رومینا نیز از جمله مدل‌های محبوب و پرفروش اسنوا هست. مد رومینا دارای ابعاد ۶۰ در ۹۰ در ۸۶ سانتی مترمیباشد و یک گاز استیل ۵ شعله با گنجایش فر ۱۱۰ لیتری هست. کنترلگر لمسی، قفل کودک، شیشه کشویی درب فر و ۲ موتور جوجه گردان از دیگر ویژگی‌های این گاز مبله میباشد. در اینجا اطلاعات بیشتر محصول به همراه قیمت آمده است.

اجاق گاز مبله گوفر

گوفر نیز از برندهای مطرح و جوان ایرانی است و محصولاتی زیبا، استاندارد و با کیفیت تولید میکند که قابلیت رقابت با برندهای ایرانی و خارجی را داراست.

 

اجاق فر دار گوفر مدل Typhon-CS

اجاق فر دار گوفر مدل Typhon دارای طراحی زیبا، چشم نواز و لوکسی می‌باشد و در رنگ‌های مختلفی تولید می‌شود. اجاق فر دار گوفر مدل Typhon-CS دارای رنگ نخودی بسیار زیباییست و رویه آن نیز استیل میباشد. از جمله ویژگی‌های متمایز کننده آن میتوان به وجود فر برقی و گازی به صورت مجزا و در کنار هم اشاره کرد. گنجایش فر گازی این مدل برابر ۷۰ لیتر و فر برقی آن برابر ۴۰ لیتر می‌باشد. وجود صفحه کنترل لمسی، تایمر، زمان سنج، جوجه گردان و فن کانوکشن از دیگر ویژگی‌های آن میباشد. با کلیک در اینجا میتوانید قیمت این اجاق گاز مبله و زیبای گوفر را مشاهده کنید.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)