بهترین مدل شیرآلات قهرمان

بهترین مدل شیرآلات قهرمان

برند قهرمان یکی از برندهای برتر و عالی ایرانی است و شیرآلات با کیفیت بالا و مشابه برندهای برتر اروپایی و آمریکایی را تولید می کند و از پیشتازان این صنعت به شمار می رود. مجموعه قهرمان همواره در حال تولید شیرآلات جدید می باشد و در مدل های جدید شیرآلات قهرمان از تکنولوژی روز دنیا استفاده شده است. در اینجا به معرفی بهترین مدل شیرآلات قهرمان پرداخته ایم تا با آنها و ویژگی هایشان آشنا شوید و به راحتی بتوانید بهترین ها را تهیه کنید.

ویژگی‌های بهترین مدل شیرآلات قهرمان

در بین مدل های شیرآلات قهرمان شاهد تنوع بالایی هستیم و هر ساله هم بر تعداد مدل‌های آن اضافه می‌شود. برند قهرمان یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین برندهای ایرانی است و محصولات خود را در ایران و دیگر کشورها به فروش می‌رساند. کیفیت، خلاقیت و به روز بودن از ویژگی‌های اصلی این برند است.

در دهه اخیر تکنولوژی پیشرفت چشم‌گیری داشته و شاخه‌های آن به صنایع هم نفوذ کرده است. در شیرآلات جدید شاهد کیفیت برتر، ویژگی‌های بیشتر و راحتی کارکرد هستیم.

از ویژگی‌های جدیدترین مدل های شیرآلات قهرمان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. استفاده از تکنولوژی و تجهیزات به روز و پیشرفته برای ساخت
  2. افزایش کیفیت آبکاری
  3. تنوع رنگی محصولات
  4. طراحی به روز و امکان انتخاب متناسب با سبک دکوراسیون
  5. توجه به ظرافت در ساخت
  6. استفاده از کارتریج‌هایی با کیفیت بالا
  7.  راحتی در استفاده
  8. گارانتی و خدمات پس از فروش

انتخاب بهترین مدل شیرآلات قهرمان، این امکان را به شما می‌دهد تا از طراحی به روز و هماهنگ با سبک دکوراسیون فضا استفاده کنید. همچنین کیفیت بالای این محصولات موجب می‌شود که سال‌ها بدون بروز مشکلی از آنها استفاده کنید.

معرفی پرفروش ترین شیرآلات قهرمان

در بین مدل‌های متنوع شیرآلات قهرمان، برخی از مدل‌ها در دسته بندی پرفروش ترین شیرآلات قهرمان جای می‌گیرند. پرفروش بودن این مدل‌ها به دلیل طراحی ظاهری زیبا و هماهنگ با بیشتر سبک‌های دکوراسیونی است. همچنین راحتی در استفاده و قیمت مناسب هم از دیگر عواملی است که موجب پرفروش بودن آنها شده است.

شیرآلات قهرمان مدل اسپانیایی

شیرآلات قهرمان مدل اسپانیایی

یکی از بهترین مدل شیرآلات قهرمان که فروش بالایی هم دارد، مدل اسپانیایی است. این مدل ظاهری زیبا و ساده دارد و می‌توان آن را در هر فضایی نصب کرد. این مدل تنها در یک رنگ تولید می‌شود. رنگ کروم آن با هر سبک و رنگی هماهنگ می‌شود. همچنین شیرآلات کروم رنگ به راحتی تمیز می‌شوند و همیشه براق می‌مانند. یکی از ویژگی‌هایی که موجب شده مدل اسپانیایی عنوان پرفروش شیرآلات قهرمان را از آن خود کند، قیمت مناسب آن است.

ست 4 تکه شیرآلات قهرمان مدل اسپانیایی

شیرآلات قهرمان مدل ایتالیایی

شیرآلات قهرمان مدل ایتالیایی

مدل ایتالیایی در بین شیرآلات قهرمان، جایگاه ویژه‌ای دارد و آن را به عنوان بهترین شیرآلات ایرانی قهرمان می‌شناسند. این مدل از قیمت مناسب و کیفیت بالایی برخوردار است. طراحی زیبا، ظریف و مینیمال مدل ایتالیایی سبب شده که در فضایی خوش بدرخشد. در مدل ایتالیایی نیز تنوع رنگی وجود ندارد و تنها رنگ آن کروم است.

مدل ایتالیایی تمامی انواع شیر توالت، شیرآلات روشویی، شیر حمام و شیر ظرفشویی را دارد. در شیر ظرفشویی این مدل شما می‌توانید ارتفاع علم را از بین دو گزینه ساده و کوتاه انتخاب کنید.

ست 4 تکه شیرآلات قهرمان مدل ایتالیایی

شیرآلات قهرمان مدل آبشار 1

شیرآلات قهرمان مدل آبشار 2

شیرآلات قهرمان مدل آبشار

یکی از بهترین مدل شیرآلات قهرمان، مدل آبشار است. مدل آبشار هم در گروه شیرآلات اقتصادی قرار می‌گیرد و کیفیت و قیمت مناسبی دارد. مدل آبشار در سه حالت تولید می‌شود و شما می‌توانید مدل مناسب برای خود را انتخاب کنید.

این سه مدل عبارت‌اند از:

  1. آبشار ۱
  2. آبشار ۲
  3. آبشار رویال

در مدل آبشار رویال تنوع رنگی وجود دارد و می‌توانید شیرآلات یکی از رنگ‌های شیرآلات طلایی یا کروم را انتخاب کنید.

ست 4 تکه شیرآلات قهرمان مدل آبشار 1

ست 4 تکه شیرالات قهرمان مدل آبشار 2

شیرآلات قهرمان مدل فلت رویال

شیرآلات قهرمان مدل فلت رویال

فلت رویال هم از جمله بهترین مدل شیرآلات قهرمان است و در ظاهر با مدل‌های فوق تفاوت اساسی دارد. در مدل‌های فوق طراحی برپایه طراحی استوانه‌ای است اما در مدل فلت رویال، نوع طراحی و شکل ظاهری مستطیلی است. این مدل طول عمر بالایی دارد و می‌تواند در فضاهای مدرن بر زیبایی فضا بیفزاید.

ست 4 تکه شیرالات قهرمان مدل فلت رویال

شیرآلات قهرمان مدل تنسو رویال

شیرآلات قهرمان مدل تنسو رویال

مدل تنسو از پرفروش ترین شیرآلات قهرمان است و قیمت مناسبی هم دارد. کیفیت مدل تنسو بالا است و در ساخت آن از آلیاژ‌ برنج درجه یک استفاده شده است. طراحی ظاهری جذاب و دستگیره اهرمی خوش دست آن بر جذابیت این مدل افزوده است.

ست 4 تکه شیرالات قهرمان مدل تنسو رویال

شیرآلات قهرمان مدل سهند

شیرآلات قهرمان مدل سهند

شیرآلات قهرمان مدل سهند را حتما بارها دیده‌اید. این مدل از پرفروش‌ترین‌ و بهترین مدل شیرآلات قهرمان است. مدل سهند هم تنها در رنگ کروم عرضه می‌شود و این بهترین رنگ برای این سبک طراحی است. همچنین رنگ کروم موجب می‌شود با هر سبک دکوراسیون و رنگی هماهنگ شود. شیر ظرفشویی سهند در حالت شلنگ‌دار نیز تولید می‌شود و شستشو را آسان‌تر می‌کند.

ست 4 تکه شیرالات قهرمان مدل سهند

شیرآلات قهرمان مدل ارس طلایی

شیرآلات قهرمان مدل ارس لوکس و زیبا

مدل ارس از پرفروش‌ترین و جدید‌ترین مدل شیرآلات قهرمان است. این مدل در بین مدل‌های شیرآلات لاکچری و لوکس قرار می‌گیرد و رنگ طلایی جلوه دوچندانی دارد. مدل ارس جزو شیرآلات کلاسیک است و می‌توان آن را در فضایی با سبک دکوراسیون کلاسیک و مجلل استفاده کرد.

ست 4 تکه شیرالات قهرمان مدل ارس طلایی

بهترین و جدید‌ترین مدل شیرآلات قهرمان

جدیدترین انواع مدل های شیرآلات قهرمان که توانسته‌اند در بین بهترین‌ها و محبوب‌ترین‌های این برند قرار بگیرند در زیر معرفی شده‌اند. خلاقیت در طراحی و تنوع رنگی از ویژگی‌های این مدل‌ها است.

شیرآلات قهرمان مدل آنتیک

شیرآلات قهرمان مدل آنتیک

مدل آنتیک شیرآلات قهرمان زیبایی چشم نوازی دارد و از جدید‌ترین محصولات این کمپانی است. این مدل دارای طراحی کلاسیک است و در رنگ‌های کروم و طلایی تولید می‌شود. انتخاب رنگ طلایی آن برای فضاهایی با دکوراسیون کلاسیک بسیار مناسب است.

شیر ظرفشویی قهرمان مدل آنتیک

شیر روشویی قهرمان مدل آنتیک

شیر دوش قهرمان مدل آنتیک کروم

شیر توالت قهرمان مدل آنتیک کروم

شیرآلات توکار قهرمان مدل اوپال

شیرآلات توکار قهرمان مدل اوپال

شیرآلات توکار از سبک و مدل‌های جدید شیرآلات هستند و اینروزها استفاده از آنها در خانه‌ها و فضاهای مدرن بسیار باب شده است. مدل اوپال از بهترین مدل شیرآلات قهرمان به صورت توکار است. این مدل دارای تنوع رنگی کاملی است و می‌توانید بسته به نوع رنگ‌بندی فضا رنگ شیرآلات را انتخاب کنید. مدل اوپال در رنگ‌های زیر تولید می‌شود.

  • کروم
  • طلا مات
  • طلا براق
  • سفید
  • مشکی

طراحی مینیمال و مدرن و نصب به صورت توکار زیبایی فوق العاده‌ای به این مدل داده است و آن را برای استفاده در تمامی سبک‌های مدرن مناسب کرده است. مدل اوپال را می‌توان به عنوان زیباترین و بهترین مدل شیرآلات قهرمان معرفی کرد.

شیر روشویی توکار قهرمان مدل اوپال

شیر توالت توکار قهرمان مدل اوپال

شیر دوش حمام توکار قهرمان مدل اوپال

شیر توکار قهرمان مدل کارینا

شیر توکار قهرمان مدل کارینا

مدل کارینا هم از جدیدترین مدل های شیرآلات قهرمان است و به صورت توکار طراحی شده است. این مدل در رنگ‌های کروم، سفید، مشکی و طلایی عرضه شده است. این محصول مجهز به پرلاتور مخصوص کاهش مصرف آب است و با بهترین تکنولوژی ساخته شده است.

شیر توالت توکار قهرمان مدل کارینا

شیر روشویی توکار قهرمان مدل کارینا

شیر دوش توکار قهرمان مدل کارینا

شیرآلات قهرمان مدل کارملا

شیرآلات قهرمان مدل کارملا

در بین بهترین مدل شیرآلات قهرمان مدل کارملا هم جای می‌گیرد. کارملا از جمله مدل‌های مدرن پسند است و افرادی که علاقه مند به استفاده از شیرآلات مدرن و به روز دارند می‌توانند این مدل را انتخاب کنند. رنگ بندی مدل کارملا کامل است و رنگ مشکی آن جذابیت بالایی دارد. طراحی مدل کارملا به صورت مستطیلی است و خطوطی صاف و یکنواخت به چشم می‌خورد.

شیر روشویی توکار قهرمان مدل کارملا

شیر توالت توکار قهرمان مدل کارملا

شیر دوش توکار قهرمان مدل کارملا

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)