شیرآلات طلایی بهتره یا استیل؟

شیرآلات طلایی بهتره یا استیل؟

اگر برای خرید شیرآلات سری به بازار زده باشید حتما شیرآلات طلایی و شیرآلات استیل توجه شما را به خود جلب کرده است. یکی از سوالاتی که افراد در زمان خرید شیرآلات می‌پرسند این است که شیرآلات طلایی بهتره یا استیل؟ و آیا رنگ شیرآلات طلایی از بین می‌رود؟ برای انتخاب بین شیرآلات بهداشتی طلایی و استیل باید چند مورد را مورد بررسی قرار دهید. میزان استفاده و فضای نصب از جمله مواردی که باید به آن توجه کنید. همچنین نوع نگهداری و تمیز کردن شیرآلات نیز بسیار مهم است و در ادامه به تمامی این موارد می‌پردازیم. با عمرانیاز همراه باشید.

شیرآلات طلایی بهتره یا استیل؟

نگاهی به مزایا و معایب شیرآلات طلایی

برای آنکه بهتر بتوانیم این دو رنگ شیرآلات بهداشتی را با هم مقایسه کنیم بهتر است مزایا و معایب هر یک را نیز بررسی کنیم. شرایط طلایی بسیار لوکس و زیبا هستند و فضا را زیبا و جذاب می‌کند. درخشندگی و چشم نوازی شیرآلات طلایی بسیار زیاد است. از این رنگ شیرآلات می‌توان در سبک دکوراسیونی کلاسیک و مدرن استفاده کرد.

کیفیت ساخت شیرآلات طلایی بسیار بالاست نوع آبکاری آن نیز با کیفیت بالایی انجام شده و استانداردهای لازم را دارد. البته مانند تمامی شیرآلات و محصولات بهداشتی انتخاب یک برند خوب و با کیفیت می‌تواند این اطمینان را به شما بدهد که محصولی با کیفیت بالا را در اختیار دارید. اگر قصد خرید از یک برند خوب را دارید، باید بگوییم کیفیت ساخت هر دو شیرآلات بالا است. شیر طلایی نسبت به لکه پذیری و لکه دست مقاوم است و اگر در نگهداری آنها کمی دقت به خرج دهید،‌ سال‌های سال می‌توانید از آنها استفاده کنید.

نکته بسیار مهمی که در زمان نگهداری از شیرآلات طلایی باید بدانید این است که شیرآلات با آبکاری طلایی مقاومت کمتری به خراشیدگی دارند و بنابراین نباید در تماس با اجسام زبر قرار گیرند. همچنین لازم به ذکر است که این شیرآلات قیمت بالاتر نسبت به مدل‌های استیل دارند و باید برای خرید آنها هزینه بیشتری کنید.

طول عمر شیرالات طلایی چقدر است؟

یکی از سوالاتی که بسیاری از مشتریان در زمان خرید شیرآلات طلایی می‌پرسند، این است که آیا رنگ شیرآلات طلایی از بین می‌رود؟ در پاسخ به این سوال به طور حتم می‌توان گفت خیر.

شیرآلات طلایی با روش آبکاری pvd آبکاری شده‌اند و کیفیت و مقاومت بالایی دارند. آنچه که طول عمر شیرآلات طلایی را تعیین می‌کند، نحوه نگهداری شما است. برای نگهداری درست از شیرهای طلایی بهتر است بعد از هر بار استفاده آنها را خشک کنید. همچنین در هنگام تمیز کردن از دستمال‌های نرم استفاده کنید. با رعایت این نکات ساده سال ها می‌توانید از زیبایی شیرآلات طلایی خود لذت ببرید‌.

شیرآلات استیل بهتره یا طلایی؟

بررسی مزایا و معایب شیرآلات استیل

شیرآلات استیل از گذشته تا به امروز مورد استفاده قرار می‌گرفتند و امروزه نیز در مقایسه با مدل‌های رنگی قیمت مناسب‌تری دارد. ظاهر شیرآلات استیل ساده و مینیمال است می‌توان آن را در هر فضایی استفاده کرد. هماهنگی عالی با رنگ‌ها و سبک‌های مختلف دکوراسیون از ویژگی‌های شیرآلات استیل است. مقاومت شیرآلات استیل نسبت به خراشیدگی نیز بسیار بالا است. به میزان لکه‌پذیری آنها هم باید توجه کرد. روی شیرآلات استیل به راحتی جای دست و لکه آب باقی می‌ماند و آنها را هم باید تمیز و خشک کرد.

شیرآلات طلایی یا استیل

شیرآلات طلایی بهتره یا استیل؟

هنگام خرید شیرآلات باید موارد مختلفی را برای انتخاب رنگ آن در نظر بگیریم. برای پاسخ به شیرآلات طلایی بهتره یا استیل باید نوع استفاده و فضای استفاده را در نظر گرفت. همچنین بهتر است بدانید انتظار شما از شیرآلات چیست؟ آیا زیبایی و لوکس بودن آن برای تان مهم است یا می‌خواهید محصولی مقاوم به زنگ زدگی و خراشیدگی داشته باشید؟

شیرالات طلایی در گروه شیرآلات لوکس و مجلل قرار می‌گیرند و در فضاهای کلاسیک ظاهر فوق العاده‌ای به محیط می‌دهند و فضا را چشم نواز می‌کنند. در مقابل نحوه تمیز کردن و نگهداری از شیرآلات طلایی نسبت به استیل نیاز به حساسیت بیشتری دارد. به عنوان مثال برای جلوگیری از لکه شدن شیرآلات طلایی باید آنها را بعد از استفاده خشک کنید. همچنین در زمان شستن و تمیز کردن شیرآلات نیز نباید از مواد شوینده قوی و اسکاج های زبر استفاده کنید.

شیرآلات طلایی و استیل مدل آبکای متفاوتی دارند و شیرآلات استیل به طور کلی مقاومت بیشتری دارند. میزان لکه‌پذیری شیرآلات استیل کمتر است و به راحتی تمیز می‌شوند همچنین مقاومت بیشتری در برابر خراشیدگی دارند. بنابراین میزان استفاده شما، حوصله و زمانی که برای نگهداری از شیرآلات دارید و نوع نیاز شما تعیین کننده آن است که برای شما شیرآلات طلایی بهتره یا استیل؟

نقطه بسیار مهمی که در زمان خرید لازم است به آن توجه کرد، این است که برای تمیز کردن شیرآلات چه استیل و چه طلایی به هیچ وجه نباید از شوینده‌های اسیدی، قوی و اسکاج‌های زبر استفاده شود. برای شستن شیرآلات می‌تواند از دستمال نرم و محلول آب و سرکه استفاده کنید.

پیشنهاد می دهیم دو مقاله بهترین رنگ شیرآلات و مزایا و معایب شیرآلات طلایی را مطالعه کنید.

شیرآلات استیل یا طلایی

در نهایت شیرآلات طلایی را بخریم یا استیل؟

در پاسخ به شیرآلات طلایی بهتره یا استیل؟ باید بگوییم هر دو شیرآلات کیفیت بالایی دارند و در موارد جزئی با هم متفاوت هستند. در بالا موارد مهمی که هنگام خرید شیرآلات طلایی و انتخاب بین رنگ طلایی و استیل باید مورد توجه قرار گیرد، بیان شده است. اما اگر بخواهیم یک جمع بندی نهایی داشته باشیم، باید بگوییم به خودتان و سبک زندگی خود نگاه کنید. اگر هر روز زمانی را برای تمیز کردن در نظر می‌گیرید و سعی می‌کنید همواره سرویس بهداشتی‌تان تمیز بماند، اگر زیبایی و جلوه برایتان اهمیت بالایی دارد، و اگر شیفته تجملات و سبک دکوراسیونی کلاسیک هستید، شیرآلات طلایی را انتخاب کنید.

در مقابل اگر زمان کافی برای نظافت روزانه ندارید و هر چند روز یکبار سرویس بهداشتی را تمیز می‌کنید، اگر سادگی و راحتی برایتان اهمیت دارد و درگیر تجملات نیستید، اگر شیفته سبک دکوراسیونی مدرن و مینیمال هستید، بهتر است به سراغ شیرآلات استیل بروید.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)