شیرآلات سفید بهتره یا استیل؟

شیرآلات سفید بهتره یا استیل؟

امروزه در حوزه صنعت شیرآلات شاهد حضور شیرآلات با رنگ‌های مختلفی از جمله سفید هستیم. یکی از مزیت‌های شیرهای سفید هماهنگی آن با هر فضایی است. اما در زمان انتخاب رنگ شیرآلات نکته‌ای که ذهن خریداران را به خود مشغول می‌کند، این است که شیرآلات سفید بهتره یا استیل؟ در اینجا می‌خواهیم به این سوال پاسخ دهیم تا بتوانید تصمیم درستی در زمان خرید بگیرید.

نگاهی به شیرآلات سفید

امروز در سبک دکوراسیون مدرن و مینیمال از شیرآلات سفید استفاده زیادی می‌شود. یکی از مزیت‌های این رنگ شیرآلات هماهنگی و زیبایی آن است. همچنین شیرآلات سفید نسبت به لکه و اثر دست و لکه آب مقاوم هستند و نیاز به رسیدگی زیاد ندارند. شیرآلات سفید بسیار لوکس هستند و به دلیل رنگ خنثی شان به راحتی با دیگر رنگ‌های محیط هماهنگ می‌شوند.

در طراحی شیرآلات سفید برخی از مدل‌ها تماماً سفید هستند و برخی دیگر به صورت ترکیبی مانند سفید-استیل یا سفید- طلایی طراحی می‌شوند. به این صورت شما می‌توانید بسته به رنگ‌هایی استفاده شده در محیط مدل مورد پسند خود را انتخاب کنید.

شیرآلات سفید بهتره یا استیل

شیرآلات سفید بهتره یا استیل؟

شیرآلات سفید و استیل هر کدام مزیت‌ها و معایبی دارند و برای آنکه بخواهید یکی از آنها را انتخاب کنید، باید موارد مختلفی را در نظر بگیرید. در ادامه به موارد مهم پرداخته شده تا بتوان پاسخ قطعی به شیرآلات سفید بهتره یا استیل داد!

خوشبختانه امروزه تنوع شیرآلات بسیار زیاد است و مدل‌های زیبایی در رنگ‌های استیل و سفید تولید می‌شود. از طرف دیگر به دلیل پیشرفت چشمگیر در تکنولوژی کیفیت ساخت شیرآلات افزایش یافته و شاهد محصولاتی با کیفیت بالا هستیم. در بسیاری از مواقع شما می‌توانید یک مدل طراحی شیرآلات را در هر دو رنگ مشاهده کنید.

شیرآلات سفید و استیل هر دو از رنگ‌های محبوب و پرفروش هستند و بسیاری از افراد در زمان خرید بین انتخاب این دو رنگ تردید دارند و با این سوال که شیرآلات سفید بهتره یا استیل مواجه می شوند؛ برای پاسخ به این سوال باید موارد مختلفی را در نظر بگیرید و در اینجا به این موارد پرداخته‌‌شده است. در نهایت با بررسی هر یک از فاکتورها و امتیاز دهی و اولویت‌بندی آنها شما می‌توانید شیر سفید یا استیل را به عنوان بهترین شیرآلات برای خودتان انتخاب کنید.

شیرآلات سفید یا استیل

شکل ظاهری

یکی از نکات مهمی که در زمان خرید می‌تواند در تصمیم گیری اثرگذار باشد، زیبایی ظاهری است. شکل ظاهری و طراحی شیرآلات اهمیت زیادی دارد و رنگ آن باید با فضای شما هماهنگ باشد. بنابراین اگر از نظر ظاهری یکی از شیرآلات را پسندیده‌اید بهتر است هم آن را انتخاب کنید. هر دو شیر سفید و استیل را می‌توان در فضاهای مدرن مینیمال و لوکس مورد استفاده قرار و انتخاب آن به سلیقه و ترکیب رنگی فضای شما بستگی دارد.

نوع آبکاری

یکی از موارد بسیار مهمی که در زمان خرید شیرآلات باید به آن توجه شود نوع آبکاری است. خوشبختانه پیشرفت تکنولوژی در این صنعت به شکلی بوده که شیرآلات در تمامی رنگ‌ها با کیفیت بالایی آبکاری می‌شود و کیفیت آبکاری شیرآلات سفید و استیل نیز بسیار بالا است.

شیرآلات استیل بهتره یا سفید

میزان لکه پذیری

یکی از مواردی که باید در هنگام خرید شیرآلات به آن توجه شود، میزان لکه پذیری است؛ معمولاً در پاسخ به سوال شیرآلات سفید بهتره یا استیل به میزان لکه پذیری آنها نیز اشاره می‌شود. شیرآلات سفید لکه پذیری خیلی کمی دارند و لکه آب و اثر دست روی آنها باقی نمی‌ماند. این موضوع امری بسیار مهم برای خانه‌های شلوغ و فضاهای پر استفاده است. به این صورت شما همیشه شیری تمیز دارید و نیاز به تمیز کردن پیوسته نیست. این در صورتی است که بر روی شیرآلات استیل لکه آب و اثر دست باقی می‌ماند و اگر بخواهید شیرآلاتی همیشه تمیز داشته باشید باید بعد از استفاده یا روزی یکبار آن را خشک و تمیز کنید.

محل نصب و میزان استفاده

مورد دیگری که در هنگام انتخاب رنگ شیرآلات باید به آن توجه شود میزان استفاده و محل نصب است. برای خانه‌ها و فضاهای شلوغ و پر استفاده هر دو نوع شیر سفید و استیل مناسب است. همانطور که گفته شد شیرآلات سفید دیرتر کثیف می‌شوند و هنگام استفاده از آنها احساس تمیزی را انتقال می‌دهند. البته این احتمال وجود دارد که رنگ شیرآلات سفید به علت استفاده زیاد و در طولانی مدت از بین برود. بنابراین اگر به دنبال شیرآلاتی هستید که سالیان سال و به تعداد دفعات زیاد از آن استفاده کنید بهتر است رنگ‌های استیل را انتخاب کنید. اما در صورت انتخاب شیرآلات سفید به دنبال شیرآلات با کیفیت بروید. شما می‌توانید برندهای برتر و شناخته شده را انتخاب کنید و به این صورت از کیفیت ساخت اطمینان حاصل کنید.

شیرآلات استیل یا سفید

جنس

شیرهای سفید در جنس های مختلفی تولید می‌شوند و هنگام خرید باید به جنس آن توجه شود. شیرهایی با آلیاژ برنج کیفیت و طول عمر بالاتری دارند. هنگام انتخاب شیرآلات سفید حتما به جنس آن توجه کنید. در برخی از مدل‌ها شیرآلات سفید از جنس چینی هستند و احتمالا شکستن آنها وجود دارد.

بررسی قیمت شیرآلات سفید و استیل

میزان بودجه در نظر گرفته شده برای خرید شیرآلات نیز امری بسیار مهم و تاثیرگذار است و در پاسخ به سوال شیرآلات سفید بهتره یا استیل لازم است به قیمت آنها نیز اشاره شود. به طور کلی قیمت شیرآلات سفید بیشتر از استیل است. البته قیمت شیرآلات به برند، نوع طراحی، سال تولید و موارد دیگر هم برمی‌گردد.

پیشنهاد می دهیم دو مقاله بهترین رنگ شیرآلات و مزایا و معایب شیرآلات سفید را مطالعه کنید.

شیرآلات سفید در مقابل شیرآلات استیل

نتیجه گیری نهایی

در بالا موارد مختلفی مورد بررسی قرار گرفت، اما اگر به طور خلاصه بخواهیم بگوییم شیرآلات سفید بهتره یا استیل باید گفت انتخاب آن به سلیقه شما بستگی دارد. شیرآلات سفید قیمت بالاتری دارند اما لوکس و زیباتر هستند. میزان لکه پذیری آنها نیز بسیار کم است و رد آب و اثر دست روی آن باقی نمی‌ماند. در مقابل قدمت تولید شیرآلات استیل بهتر است و برخی از افراد بر این باور هستند که این قدمت به منزله کیفیت و طول عمر بیشتر این رنگ شیرآلات است. نکته مهم دیگری که هنگام خرید باید به آن توجه شود انتخاب برندی با کیفیت است. برندهایی که محصولات خود را گارانتی می‌کنند این اطمینان را به خریدار می‌دهند که پس از فروش هم مسئولیت محصول خود را بر عهده می‌گیرند و این نشانی از کیفیت بالای محصول است.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)