معرفی پرفروش‌ترین ست شیرآلات درخشان با قیمت

معرفی پرفروش‌ترین ست شیرآلات درخشان با قیمت

برند درخشان یکی از ۱۰ برند برتر ایرانی در زمینه تولید شیرآلات بهداشتی است و فعالیت خود را از سال ۱۳۶۷ آغاز کرده و با تولید محصولات با کیفیت توانسته گواهینامه های متعددی را اخذ کند. برخی از مدلهای شیرآلات درخشان در بین پرفروش ترین شیرآلات ایرانی جای میگیرند. علاوه بر امکان خرید شیرآلات به صورت یکی، شما میتوانید برای خرید ست شیرآلات درخشان اقدام کنید و به این صورت شیرآلات دوش، توالت، روشویی و آشپزخانه خود را به صورت ست و هماهنگ با قیمتی مناسبتر تهیه کنید. در اینجا مدلهای پرفروش ست شیرالات درخشان را معرفی کرده ایم و میتوانید با بهترین شیرالات درخشان آشنا شوید و قیمت آن را نیز مشاهده نمایید.

 ست شیرآلات درخشان مدل لوکس

شیرالات لوکس یکی از پرفروش ترین مدل‌های شیرآلات درخشان هست و برای فضاهایی با سبک دکوراسیون مدرن و امورزی مناسب می‌باشد. شیرات لوکس درخشان در رنگ های کروم، کروم طلایی و سفید طلایی تولید شده و در بازار موجود است. جنس بدنه مدل لوکس درخشان از آلیاژ برنج بوده و دارای کارتریج سرامیکی است و یک دسته اهرمی دارد. ست شیرآلات درخشان مدل لوکس دارای ۲ شلنگ پیسوار حصیری روشویی و ظرفشویی، دو عدد لنگی و پولکی دوش نیز میباشد. شما میتوانید در اینجا قیمت ست شیرالات درخشان مدل لوکس را مشاهده نمایید.

 ست شیرآلات درخشان مدل آکوا

اگر به دنبال یک ست شیرآلات طلایی درخشان هستید که با سبک سنتی و کلاسیک خانه یا محل کار شما هماهنگ باشد، ست شیرآلات درخشان مدل آکوا را انتخاب کنید. مدل آکوا یک مدل کلاسیک و بسیار زیباست و طراحی لوکس و لاکچری آن باعث چشم نوازی طراحی کلی فضا می‌شود. این مدل در دو رنگ طلای و کروم تولید شده و هر کدام زیبایی خاص خود را دارند. کیفیت شیرآلات درخشان مدل آکوا بالاست و دارای ۵ سال ضمانت و گارانتی شرکتی است و با خیال راحت میتوانید شیرالات طلایی مدل آکوا را انتخاب کنید. برای مشاهده قیمت  ست شیرآلات درخشان مدل آکوا در اینجا کلیک کنید.

ست شیرآلات درخشان مدل برک

ست شیرآلات درخشان مدل برک از جمله مدل‌های با دوام و مقاوم و ساده این برند هست و کیفیت و طراحی آن، این مدل را در بین پرفروش ترین و محبوب ترین مدل‌های شیرآلات درخشان جای داده است. مدل برک در رنگ سفید کروم و کروم طراحی و تولید شده و شما میتوانید در اینجا از قیمت به روز آن مطلع شوید.

ست شیرآلات درخشان مدل هانس

ست شیرآلات درخشان مدل هانس دارای طراحی ای خلاقانه، زیبا، ساده و عام پسند می‌باشد و همین ویژگی‌ها در کنار کیفیت شیرالات درخشان، این مدل را در گروه پرفروش ترینهای درخشان جای داده است. در مدل هانس شاهد ترکیب رنگی مشکی و رزگلد، سفید و طلایی و کروم هستیم و میتوانید متناسب با سبک و تناژ رنگی فضای خود آن را هماهنگ کنید. قیمت ست شیرآلات درخشان مدل هانس در اینجا آمده و با کلیک میتوانید قیمت به روز را مشاهده نمایید.

ست شیرآلات درخشان مدل بیوتی

ست شیرآلات درخشان مدل بیوتی دارای طراحی زیبا، خلاقانه، ظریف و لوکسی هست و میتوانید این مدل را در سبک دکوراسیون مدرن و امروزی استفاده کنید. مدل بیوتی در رنگ‌های مشکی، سفید و کروم تولید شده و تمامی رنگ‌های آن زیبا و چشم نواز هستند. کیفیت بالای شیرالات درخشان در مدل بیوتی نیز قابل ملاحظه هست و دارای آبکاری بالاتر از حد استاندارد می‌باشد. برای مشاهده قیمت شیرالات درخشان مدل بیوتی در اینجا کلیک کنید.

ست شیرآلات درخشان مدل جزیره

در طراحی ست شیرآلات درخشان مدل جزیره از خطوط صاف و زاویه قائم استفاده شده و به واسطه این امر شاهد طراحی مدرن و ساده ای هستیم. سبک مدرن و ساده و رنگ خنثی مدل جزیره این امکان را فراهم کرده تا با سبک طراحی‌های متفاوتی هاهنگ شود و فضا را دلنشین و گرم کند. جنس بدنه شیرآلات درخشان مدل جزیره از آلیاژ برنج هست و کارتریج به کار رفته در آن نیز سرامیکی است. دسته اهرمی کارکرد آن را آسان تر کرده و دبی ۸ تا ۹ نیز جریان آبی مناسب را ایجاد میکند. برای اطلاع از قیمت و سفارش مدل جزیره در اینجا کلیک کنید.

ست شیرآلات درخشان مدل نیچر

ست شیرآلات درخشان مدل نیچر از جمله شیرالاتی با طراحی منحصر به فرد و متفاوت است و به مانند آن را نمیتوان در مدل دیگری دید. مدل نیچر در دو رنگ سفید و کروم تولید شده و رنگ سفید آن در کنار طراحی خاص جذابیت بیشتری دارد. آبکاری بالاتر از حد استاندارد، کیفیت بالا و استفاده آسان و طراحی زیبا این مدل را در گروه پرفروش ها قرار داده است. شما میتوانید با کلیک در اینجا از قیمت این مدل منحصر به فرد اطلاع یابید.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)