معرفی تولیدکنندگان چینی بهداشتی ایران

معرفی تولیدکنندگان چینی بهداشتی ایران

در این مطلب قصد داریم بدون مقدمه چینی، نگاهی به صنعت چینی بهداشتی در ایران و تولیدکنندگان این صنعت و تفاوت برندهای موجود بیندازیم. در هر سازه‌ای از چینی بهداشتی مانند وان، روشویی، توالت، سنگ و سرامیک، استفاده می‌شود و اهمیت و لزوم استفاده از چینی بهداشتی برکسی مخفی نیست. در ایران برندهای مختلفی اقدام به تولید چینی بهداشتی میکنند و این صنعت به یک صنعت گسترده تبدیل شده است. از جمله تولیدکنندگان چینی بهداشتی میتوان به چینی بهداشتی مروارید، چینی بهداشتی گلسار، چینی بهداشتی چینی کرد، چینی بهداشتی پارس سرام و چینی بهداشتی آرمیتاژ اشاره کرد. هر برندی وجه تمایزی دارد و بازار هدف متفاوتی را در بر میگیرد. اما وجه تمایز تولیدکنندگان چینی بهداشتی ایران چیست؟ اگر قصد خرید چینی بهداشتی را دارید و هنوز برند مورد نظر خود را انتخاب نکرده اید این مطلب را تا انتها بخوانید.

چینی بهداشتی مروارید

نام چینی بهداشتی مروارید، به عنوان یک برند شناخته شده و قوی در بین فعالان در این صنعت در گردش است. بسیاری از افراد نیز ترجیح میدهند محصولات مورد نیاز سرامیک بهداشتی خود را از برند مروارید تهیه کنند. بیایید کمی بیشتر با کارخانه چینی بهداشتی مروارید آشنا شویم.

کارخانه چینی بهداشتی مروارید فعالیت خود را در سال ۱۳۶۸ و در استان یزد آغاز کرده و طی سالیان با کمک گرفتن از نیروی متخصص، طراحان حرفه‌ای، افرادی ماهر و دارای دانش فنی روز و با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و مواد مرغوب و با کیفیت توانسته به جایگاه امروزی خود برسد و امروزه محصولات خود را در جهان به فروش برساند. تمامی محصولات چینی مروارید از کیفیت بالایی برخوردار هستند اما در میان تمام محصولات این کارخانه، توالت فرنگی آن در رده اول کیفیت، محبوبیت و فروش قرار میگیرد. برای اطلاع از مدل‌های پرفروش توالت فرنگی مروارید میتوانید نگاهی به مقاله پرفروش ترین مدل توالت فرنگی بیندازید.

 

چینی بهداشتی گلسار

دومین جایگاه برند مطرح و شناخته شده در صنعت چینی بهداشتی را میتوان به چینی بهداشتی گلسار تقدیم کرد. چینی بهداشتی گلسار در سال ۱۳۶۳ در ۵ کیلومتری جاده شیراز سپیدان تاسیس شد و سال ۱۳۷۲ مورد بهره برداری قرار گرفت. این مجموعه توانسته با استفاده از نیروهای ماهر و متخصص و به کارگیری دانش روز و نوآوری خود را به یکی از صادرکنندگان ایران تبدیل کند. در چینی بهداشتی گلسار شاهد تنوع بالای محصولات هستیم و این مجموعه بیش از ۱۰۰ نوع محصول مختلف را تولید میکند. مجموعه چینی بهداشتی گلسار یکی از متنوع ترین مجموعه‌های کاسه روشویی را داراست. تنوع کاسه روشویی چینی گلسار از هر برند دیگری بیشتری است. اگر به دنبال روشویی خاص و متفاوتی هستید، نگاهی به مدل‌های متنوع روشویی کابینت دار گلسار، روشویی زیر سنگی گلسار، روشویی پایه دار گلسار و روشویی بدون پایه گلسار بیندازید.

چینی بهداشتی چینی کرد

چینی بهداشتی کرد یا چینی کرد نیز یکی از برندهای پرفروش ترین ایران هست. از جمله محصولات پرفروش چینی کرد میتوان به توالت فرنگی، توالت ایرانی، زیر دوشی و روشویی اشاره کرد. کارخانه چینی کرد فعالیت خودش را از سال ۱۳۶۲ آغاز کرده و توانسته بخشی از بازار ایران و شمال آُفریقا را به خود اختصاص دهد. هدف اصلی و رویکرد چینی کرد، برطرف کردن نیاز مصرف کنندگان می‌باشد و سعی کرده تا محصولی با کیفیت و قیمت مناسبی را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد. اگر به دنبال محصولی با کیفیت و قیمت مناسب هستید، چینی کرد پاسخگوی خواسته شماست.

چینی بهداشتی نوین سرام

چینی بهداشتی نوین سرام نیز یکی دیگر از بهترین های صنعت چینی بهداشتی ایران هست که فعالیت خودش را از سال ۱۳۸۳ در استان یزد آغاز کرده و با استفاده از مواد مرغوب و تجهیزات و ماشین آلات روز و نیروی متخصص به سرعت توانسته در بین بهترین های ایرانی قرار گیرد. یکی از ویژگی‌های قدرتمند و وجه متمایز برند نوین سرام از سایر برندها، تنوع بالا در کاسه روشویی از مدل و طراحی تا تنوع رنگی است. اگر قصد خرید روشویی را دارید حتما نگاهی به روشویی نوین سرام بیندازید و از تنوع بالای آن لذت ببرید.

چینی بهداشتی آرمیتاژ

چینی بهداشتی آرمیتاژ نزدیک به ۴۰ سال هست که فعالیت خودش را در ساوه آغاز کرده و با تولید محصولاتی مانند روکابینتی، بیده، توالت ایرانی و فرنگی در بازار ایران و کشورهای دیگر شناخته می‌شود. چینی بهداشتی آرمیتاژ محصولاتی با قیمت مناسب را تولید میکند. از اینرو اگر قصد خریدی ارزان قیمت را دارید میتوانید نگاهی به محصولات چینی بهداشتی آرمیتاژ بیندازید.

چینی بهداشتی پارس سرام

کارخانه چینی بهداشتی پارس سرام نیز در قرچک تهران قرار گرفته و اقدام به تولید توالت ایرانی و فرنگی، روشویی و زیرسنگی در رنگ‌های مختلف می‌نماید. محصولات چینی بهداشتی پارس سرام نیز از قیمت مناسبی برخوردار هستند و امکان خرید ارزان قیمت را برای شما فراهم میکند. برای مشاهده محصولات چینی بهداشتی پارس سرام در اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)