توالت فرنگی گلسار بهتره یا مروارید؟

توالت فرنگی گلسار بهتره یا مروارید؟

انتخاب برند در خرید توالت فرنگی اهمیت بسیاری دارد؛ در واقع با انتخاب توالت فرنگی با کیفیت و برند شناخته شده، خیال تان از خرید راحت‌تر است و طول عمر توالت فرنگی افزایش پیدا می‌کند و می‌توان سال‌ها با خیال راحت از آن استفاده کرد. بسیاری از افرادی که قصد خرید توالت فرنگی ایرانی را دارند می‌خواهند بدانند توالت فرنگی گلسار بهتره یا مروارید و کدام را باید انتخاب کنند؟ در این مقاله از عمرانیاز با بررسی و مقایسه دو برند گلسار و مروارید سعی می‌کنیم شما را در این راه همراهی کنیم تا بتوانید به راحتی تصمیمی درست بگیرید.

بررسی و مقایسه توالت فرنگی گلسار و مروارید

از نظر تاریخچه

برند گلسار و مروارید هر دو از برندهای درجه یک ایران هستند.

مجموعه گلسار به عنوان تولید کننده چینی بهداشتی در ایران فعالیت خود را از سال ۱۳۶۳ آغاز کرده و به یکی از برندهای برتر و فعال در داخل و خارج از کشور تبدیل شده است. محصولات گلسار در داخل ایران و کشورهای دیگر به فروش می‌رسد.

مجموعه مروارید هم با هدف تولید چینی بهداشتی در ایران در سال ۱۳۶۸ آغاز به کار کرده و اقدام به تولید انواع چینی بهداشتی کرده است. مروارید با استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا استفاده از مواد مرغوب و نمونه برداری از محصولات درجه یک خارجی محصولاتی بی‌عیب و نقص را تولید می‌کند و در درجه کیفیت‌های متفاوت به فروش می‌رساند. برند مروارید هم در داخل کشور و هم در خارج از کشور مورد استقبال قرار گرفته و نمایندگان این برند محصولات آن را در بازارهای مختلف داخلی و خارجی ارائه می‌دهند.

بنابراین اگر بخواهیم از نظر پیشینه تولید بگوییم توالت فرنگی گلسار بهتره یا مروارید باید گفت هر دو برند گلسار و مروارید سابقه تولید درخشانی دارند و از جمله برندهای شناخته شده و برتر در ایران هستند. محصولات هر دو کمپانی در خارج از کشور نیز به فروش می‌رسد. همچنین می‌توان نمایندگی‌های برند گلسار و مروارید را در داخل و خارج از ایران مشاهده کرد.

توالت فرنگی گلسار یا مروارید

از نظر طراحی

طراحی و شکل ظاهری توالت فرنگی هم اهمیت بسیار زیادی دارد. برند گلسار و مروارید محصولات خود را در سبک‌های مدرن و کلاسیک طراحی می‌کنند. این دو برند با بهره‌مندی از طراحان با تجربه سعی در تولید محصولات زیبا در سبک های مختلف هستند. همچنین شما می‌توانید مدل‌های مختلفی را برای خرید توالت فرنگی گلسار یا توالت فرنگی مروارید مشاهده کنید و از بین تنوع موجود مدل مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

کیفیت ساخت

برای تولید یک توالت فرنگی درجه یک باید از مواد مرغوب و تکنولوژی روز دنیا استفاده کرد. یکی از مواردی که برای پاسخ به سوال توالت فرنگی گلسار بهتره یا مروارید؟ باید مورد توجه قرار گیرد کیفیت ساخت است.

هر دو مجموعه گلسار و مروارید با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و مواد درجه یک و مرغوب محصولاتی درجه یک را تولید می‌کند. یکی دیگر از ویژگی‌های این دو برند امکان انتخاب سطح کیفی محصول است. در زمان لعابکاری و پخت لعاب در کوره برخی از توالت‌ها براقیت کمتری پیدا می‌کنند و کیفیت لعابکاری آنها کمتر می‌شود. تولید کنندگان چینی بهداشتی این محصولات را بر اساس کیفیت لعاب در سه سطح درجه ۱، ۲ و ۳ تقسیم می‌کنند. قیمت فروش محصولات درجه ۱ بالاتر و درجه ۳ پایین‌تر است و شما می‌توانید بسته به شرایط و بودجه خود محصولی با کیفیت مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

بنابراین در پاسخ به اینکه توالت فرنگی گلسار بهتره یا مروارید باید گفت هر دو برند تمام تلاش خود را داشتند تا با استفاده از مواد مرغوب و تکنولوژی روز محصولاتی با کیفیت بالا را تولید کنند و در صورت کاهش کیفیت لعابکاری آنها را با درجه کیفی‌های متفاوتی ارائه دهد. اگر بخواهیم ریز بینانه به این قضیه نگاه کنیم در این راه برند مروارید توانایی بیشتری داشته و عملکرد بهتری را ارائه داده است.

بررسی سیستم تخلیه

هنگام خرید و انتخاب توالت فرنگی حتماً باید به نوع سیستم تخلیه (برای اطلاعات بیشتر مقاله انواع سیستم تخلیه توالت فرنگی را مطالعه کنید!) آن توجه کنید. سیستم‌های تخلیه امروزی در ۴ حالت ریزشی، آبشاری، توربوجت و واترجت تولید می‌شود. سیستم تخلیه توربوجت و واترجت جدیدترین سیستم‌های تخلیه هستند و می‌توانند با حجم آب کمتر و سرعت بیشتری فرایند تخلیه را انجام دهند.

هر دو برند گلسار و مروارید اقدام به تولید مدل‌های مختلف توالت فرنگی با سیستم‌های تخلیه متفاوت می‌کنند.

به روز بودن محصولات

اگر بخواهیم بگوییم توالت فرنگی گلسار بهتره یا مروارید باید موارد متعددی را مورد بررسی قرار دهیم که یکی از آنها همراه شدن با جدیدترین و به روزترین سبک‌های دکوراسیون و تکنولوژی روز دنیا است. یکی از مدل‌های جدید و محبوب توالت فرنگی، مدل وال هنگ یا توالت فرنگی دیواری است. این مدل توالت به زمین متصل نمی‌شود و فضای پایینی آن آزاد است.

در گذشته تنها برندهای خارجی در حال تولید این مدل توالت فرنگی بودند، اما امروزه برندهای ایرانی نیز وال هنگ را تولید می‌کند و دو برند گلسار و مروارید هر دو اقدام به تولید والهنگ کرده‌اند و می‌توان برای خرید وال هنگ گلسار و خرید وال هنگ مروارید این دو برند را انتخاب کرد. تنوع مدل در توالت فرنگی وال هنگ گلسار و مروارید کم است با این حال وال هنگ برند گلسار تنوع بیشتری دارد.

مقایسه توالت فرنگی گلسار و مروارید

توالت فرنگی گلسار بهتره یا مروارید؟

اگر بخواهیم یک جمع‌بندی کامل پیرامون توالت فرنگی گلسار بهتره یا مروارید داشته باشیم باید بگوییم هر دو برند در سطح کیفی و عملکردی یکسانی قرار دارد. سابقه کاری برند گلسار بیشتر از برند مروارید است و این تفاوت معادل ۵ سال می‌باشد. از نظر استفاده از تکنولوژی روز و کیفیت مواد اولیه هر دو برند در سطح یکسانی قرار دارند. کارشناسان و متخصصین در زمینه فروش محصولات چینی بهداشتی برند مروارید را در رتبه اول و گلسار را در رتبه دوم قرار می‌دهد اما تفاوت امتیازی آنها بسیار کم است. تنها تفاوتی که می‌توان برای این دو برند در نظر گرفت تنوع مدل است. بنابراین اگر از شکل ظاهری یک توالت فرنگی با برند مشخص خوشتان آمده آن را تهیه کنید زیرا از نظر کیفیت گلسار و مروارید هم پا با هم پیش می‌روند.

شاید برای تان مفید باشد:

توالت فرنگی گلسار بخریم یا مروارید

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)