بهترین ترکیب رنگ کابینت آشپزخانه مدرن در سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱

بهترین ترکیب رنگ کابینت آشپزخانه مدرن در سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱

آشپزخانه یکی از قسمت‌های اصلی خانه هست و طراحی و دکوراسیون آن در زیبایی خانه تاثیر زیادی میگذارد. اصلی ترین قسمت آشپزخانه، کابینت‌های آن هست و انتخاب رنگ و طرح کابینت اهمیت زیادی دارد. با توجه به نزدیک شدن به سال جدید و ورود به قرنی دیگر، بهترین ترکیب رنگ کابینت آشپزخانه مدرن در سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ را به افراد به فکر تغییر کابینت‌ها و طراحی آشپزخانه خود هستند، معرفی میکنیم.

ترکیب رنگ کابینت

وقتی صحبت از انتخاب رنگ کابینت میشود، سلیقه شخصی و سبک خانه را نیز باید در نظر گرفت و نمیتوان از یک رنگ و ترکیب ثابت و مشخص برای همه استفاده کرد. سلیقه شخصی شما نقش پررنگی در انتخاب دارد و آشپزخانه شما باید مورد علاقه‌تان باشد. ترکیب رنگ کابینت آشپزخانه در زیبایی، شیک و لوکس بودن فضا و زنده و شاداب بودن فضا تاثیر گذار هست و باید به آن دقت ویژه‌ای شود. در این بین و با توجه به انواع سلیقه، طراحان داخلی و آشپزخانه سبک‌ها و ترکیب رنگی مختلفی را برای کابینت‌ها در نظر گرفته اند و برای سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ نیز ترکیب رنگ کابینت آشپزخانه مدرن را معرفی کرده‌اند.  

ترند ترین ترکیب رنگ کابینت در سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ استفاده از دو یا چند رنگ متضاد در فضای آشپزخانه می‌باشد که نسبت به سبک تک رنگ یا دورنگ اقدامی جسورانه می‌باشد. این ترکیب بندی رنگ در آشپزخانه حال و هوای آن را کاملا متفاوت کرده و مورد استقبال قرار گرفته است.

ترکیب بندی رنگ کابینت روشن

استفاده از ترکیب رنگ کابینت روشن مانند کرم، نسکافه‌ای، سفید مات، سفید گلاس، آبی پاستیلی و سبز از ترکیب بندی رنگ کابینت روشن سال ۲۰۲۰ به حساب می‌آیند.

کابینت سفید

استفاده از کابینت‌های سفید در چند سال اخیر بسیار رایج شده و حال طراحان کابینت سفید را با رنگ‌های تند و زنده ترکیب کرده‌اند. ترکیب بندی رنگ کابینت سفید با سرمه‌ای، سفید با قرمز و سفید با آبی از بهترین ترکیب رنگ سال می‌باشد. همچنین برخی از طراحان با ترکیب سه رنگ سفید، آبی تیره و روشن و قرمز ترکیبی زیبا و چشم نواز را به نمایش درآورده‌اند.

 انتخاب کابینت کرم

انتخاب کابینت در رنگ کرم، نسکافه‌ای و کرم طلایی از گذشته تا به امروز مورد توجه قرار گرفته و این ترکیب رنگی نیز جز بهترین ترکیب رنگ کابینت آشپزخانه مدرن در سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ به حساب می‌آید.

ترکیب رنگ کابینت سبز

رنگ سبز یکی از رنگ‌های زیبا و جذابی است که در سال و ماه‌های اخیر در طراحی کابینت از آن استفاده می‌شود و بینظیر است. گاه طراحان داخلی، از ترکیب رنگ کابینت سبز، آبی و سفید استفاده می‌کنند، که هم بسیار زیبا و مدرن هست و هم آرامش را با خود به آشپزخانه می‌آورد.

کابینت آبی

 استفاده از تک رنگ آبی کلاسیک یا آبی پاستیلی نیز از رنگ‌های مورد استقبال سال می‌باشد. استفاده از کابینت تک رنگ آبی کلاسیک برای آشپزخانه‌های کوچک با یک دیوار طراحی بسیار مدرن و زیباست.

ترکیب بندی رنگ کابینت تیره

در مقابل کابینت‌ روشن، بسیاری از افراد علاقه‌مند به داشتن کابینت تیره هستند. کابینت تیره برای آشپزخانه‌های کوچک مناسب نیست و فضا را کوچکتر نشان میدهد. اما در آشپزخانه‌های بزرگ رنگی مناسب هست و میتواند آشپزخانه ‌را به  آشپزخانه‌ای مدرن تبدیل کند.

کابینت مشکی

در ایران کمتر شاهد آشپزخانه‌های مشکی هستیم، اما در خارج از کشور این امر بیشتر به چشم می‌خورد و از جمله طراحی‌های مدرن به حساب می‌آید. شما می‌توانید وسایل و تجهیزات آشپزخانه را سفید انتخاب کنید و آنها را میان کابینت‌های مشکی قرار دهید. استفاده از رنگ‌های متالیک، میز و صندلی نقره‌ای آشپزخانه را مدرن و شیک نشان میدهد.

ترکیب رنگ چوبی کابینت

استفاده از رنگ چوب و کابینت‌های چوبی بعد از سال‌ها دوباره رایج شده و حس روستایی و طبیعت را به آشپزخانه می‌آورد. استفاده از کابینت‌های چوبی بیشتر در سبک کلاسیک مشاهده می‌شود. اما ترکیب رنگ قهوه‌ای تیره در آشپزخانه‌های مدرن نیز به چشم می‌آید. رنگ قهوه‌ای بازه بسیار گسترده‌ای دارد و از قهوه روشن تا تیره را در برمیگیرد.

ترکیب رنگ کابینت مات

در مقابل کابینت‌های برق و گلاس روشن، کابینت تیره و مات نیز قرار گرفته و در طراحی سبک مینیمال به چشم میخورند. کابینت مات در ترکیب رنگی خاکستری روشن تا خاکستری تیره قرار میگیرند و امروزه علاوه بر رنگ خاکستری، شاهد انتخاب سبز و آبی مات نیز هستیم. انتخاب کابینت مات بیشتر در کشورهای اروپایی به خصوص انگلستان رواج دارد.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)