10 مدل جدید روشویی لوکس و مدرن

10 مدل جدید روشویی لوکس و مدرن

وقتی صحبت از دکوراسیون یک خانه لوکس و مدرن به میان میآید باید به تمام جزئیات و قسمت‌های خانه توجه کافی و لازم را داشت و در طراحی و انتخاب وسایل هیچ قسمتی کوتاهی نکرد. یکی از قسمت های مهم در دکوراسیون خانه لاکچری سرویس بهداشتی است که تاثیر بسیار وچشمگیری بر دکوراسیون کل خانه و شیک و لاکچری بودن آن دارد.

برای داشتن یک سرویس بهداشتی لوکس نیاز به تجهیزات لوکس و مدرن نیز میباشد و یکی از تاثیرگذارترین آنها، انتخاب روشویی لاکچری و مدرن میباشد. یک روشویی مدرن و شیک فضای سرویس بهداشتی را به کلی تغییر میدهد، البته لازم است با دکوراسیون کلی سرویس بهداشتی از جمله دکورها و رنگ فضا هماهنگی کاملی داشته باشد. امروزه به این منظور از روشویی فانتزی و روشویی کلاسیک لاکچری که اکثرا دارای آبکاری طلا هستند، بسیار استفاده میشود. کاسه روشویی آبکاری شده با طلا هم شیک و چشم نواز هست و هم هارمونی مناسبی با شیرآلات طلایی و برنجی دارد. در اینجا چند مدل کاسه روشویی  مدرن و لاکچری از برندهای شناخته شده و برتر دنیا که به صورت وارداتی در ایران یافت میشوند را معرفی کرده‌ایم تا بتوانید بهترین مدل را برای سرویس بهداشتی لوکس خود انتخاب کنید و به راحتترین شکل ممکن، به صورت آنلاین، آن را سفارش دهید.

کاسه روشویی لوکس مدل 2050S

اگر دکوراسیون خانه شما لوکس و تجملاتی است، کاسه روشویی با آبکاری طلا را انتخاب کنید و سرویس بهداشتی خود را به یک فضای زیبا و مجلل و لوکس تبدیل کنید. کاسه روشویی لوکس مدل 2050S یکی کاسه روشویی مستطیلی با لبه‌های گرد شده هست که درون آن سفید و بیرون آن طلایی است و هارمونی بسیار خوبی با کابینت و رویه سفید ایجاد میکند. ابعاد این روشویی لاکچری برابر ۵۰ در ۳۹ سانتی متر بوده و دارای خاصیت آنتی باکتریال میباشد. برای مشاهده قیمت و سفارش آنلاین این محصول در اینجا کلیک کنید.

روشویی طلایی گلدار لوکس

یکی دیگر از مدل‌های کاسه روشویی لاکچری، مدل‌هایی است که بر روی آنها نقش و نگاری وجود دارد. این روشویی روکار گلدار بیضی شکل و دارای ابعاد ۶۰ در ۴۰ میباشد و با ترکیبی از آبکاری سفید و طلایی نقش‌هایی به شکل گل بر روی آن نقش بسته است. از ویژگی‌های این روشویی فانتزی میتوان به ضد خش و ضد لک بودن، آنتی باکتریال و دوام بالا اشاره کرد. برای مشاهده قیمت روشویی لوکس در اینجا کلیک کنید.

روشویی لوکس سفید طلایی

همانطور که گفتیم روشویی سفید طلایی هارمونی فوق العاده بالایی داشته و در ساختمان‌هایی با دکوراسیون مجلل بسیار استفاده می‌شود. یکی دیگر از مدل‌های روشویی سفید طلایی این روشویی مدرن و زیبای وارداتی است که حالتی قایقی شکل داره و نیمی از آن طلایی و نیمی دیگر سفید میباشد. برای کسب اطلاعات بیشتر این مدل میتوانید در اینجا کلیک کنید.

روشویی لاکچری طلایی

در کنار روشویی ‌های سفید طلایی، شاهد روشویی‌های کاملا طلایی هم هستیم که به واسطه طلایی بودن داخلشان خود به تنهایی درخشش بسیاری ایجاد میکنند. این روشویی‌های تماما طلایی را میتوان نماد زیبایی و تجمل دانست. روشویی‌ لاکچری و تماما آبکاری شده در مدل‌ و شکلهای مختلفی تولید می‌شوند. که در ادامه سه مدل از آنها را معرفی کرده‌ایم.

این مدل روشویی لاکچری بیضی شکل بوده و دارای ابعاد ۳۷ در ۴۸ سانتی متر میباشد و توسط ۲ پانچ متصل می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در اینجا کلیک کنید.

یکی دیگر از مدل‌های روشویی آبکاری طلا که امروزه بسیار مورد استقبال نیز قرار میگیرد، کدل گرد میباشد. نداشتن زاویه و گرد بودن روشویی آرامش را در فضای محیط طنین انداز میکند. در این مدل روشویی مدرن، دیواره بیرونی به صورت مات آبکاری شده و داخل روشویی آبکاری براق صورت گرفته است. در اینجا قیمت این روشویی لوکس آمده است.

برای اطلاع از قیمت در اینجا کلیک کنید.

برای اطلاع از قیمت در اینجا کلیک کنید.

روشویی مدرن با آبکاری کروم

در مقابل روشویی‌های آبکاری شده با طلا که برای دکوراسیون‌های مجلل مورد استفاده قرار میگیرند، شاهد روشویی‌های مدرن با آبکاری کروم هستیم که برای دکوراسیون‌های مدرن مورد استفاده قرار میگیرند. اگر سبک دکوراسیون فضای مورد نظرتان ساده و مدرن میباشد، انتخاب روشویی مدرن گرد و کروم رنگ بهترین انتخاب است. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده قیمت این روشویی فوق العاده شیک در اینجا کلیک کنید.

روشویی لوکس  طرحدار

در کنار مدل‌های مختلف روشویی طلایی و کرومی، شاهد روشویی‌های مدرن سرامیکی طرحدار در رنگ‌های مختلف نیز هستیم که در سبک دکوراسیون‌های خاص و منحصر بفرد استفاده می‌شود. این روشویی لاکچری دارای طرحی شرقی است و حس آرامش و لطافت را با خود همراه دارد. برای مشاهده این روشویی سورمه لوکس فوق‌العاده در اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)