معرفی ۶ مدل وال هنگ پرفروش خارجی لوکس

معرفی ۶ مدل وال هنگ پرفروش خارجی لوکس

انتخاب مدل توالت فرنگی و روشویی در نمای ظاهری سرویس بهداشتی بسیار تاثیر گذار هست و برای داشتن یک سرویس بهداشتی لوکس نیاز به انتخاب بهترین‌ها و زیباترین‌هاست. اگر از جمله افراد سخت پسند و خاص پسند باشید، حتما سراغ بهترین‌ها می روید و به غیر از بهترین‌‌ها، چیزی نمیتواند شما را راضی نگه دارد.

انتخاب توالت فرنگی امری بسیار مهم در دکوراسیون سرویس بهداشتی است. توالت فرنگی در دو نوع زمینی و دیواری تولید می‌شود و توالت فرنگی دیواری به دلیل ظاهر زیبا، به روز بودن، اشغال فضای کمتر و طراحی خاص در سرویس بهداشتی لوکس و امروزی مورد استفاده قرار میگیرد. در این بین توالت فرنگی وال هنگ رنگی خاص تر و ویژه تر نیز هست. در اینجا 6 مدل توالت فرنگی وال هنگ خارجی که جز مدل‌های لوکس و باکیفیت و پرفروش به حساب می‌آیند را معرفی کرده‌ایم تا بتوانیم به شما کمک کنیم تا در زمان کمتری توالت فرنگی خود را انتخاب و تهیه کنید. با عمرانیاز همراه باشید.

وال هنگ بوچی مدل strata

وال هنگ بوچی مدل strata یکی از مدل‌های زیبا و شیک و لوکس این برند هست و کاملا مطابق الگوهای استاندارد اروپایی طراحی شده است و دارای رنگبندی شیک و متنوعی نیز می‌باشد. اگر به دنبال توالت فرنگی وال هنگ رنگی هستید تا سرویس بهداشتی لوکس و خاصی داشته باشید، مدل strata میتواند انتخابی مناسب برای شما باشد.

در این مدل توالت فرنگی دیواری رنگی شاهد رنگ‌های سفید، طوسی مات و مشکی مات هستیم که جز رنگ‌های پرطرفدار و خاص هست و به دلیل خنثی بودن رنگ برای تمام فضاها مناسب هست.

از دیگر مشخصات توالت وال هنگ بوچی مدل strata میتوان به آکس ۱۸ سانتی متری و خروجی ۱۰ سانتی متری اشاره کرد.

برای اطلاع از قیمت و خرید این مدل، به لینک زیر مراجعه کنید:

وال هنگ بوچی (Bocchi) مدل STRATA سفید

وال هنگ بوچی مدل scala

مدل scala یکی دیگر از مدل‌های خاص و زیبای برند بوچی، ساخت کشور ترکیه، هست. طراحی این مدل توالت فرنگی دیواری به شکل مستطیل با لبه‌های گرد شده هست و در رنگ‌های سفید، سفید مات، مشکی و قهوه‌ای تولید می‌شود.

این مدل توالت فرنگی وال هنگ رنگی در دو مدل بیده دار و بدون بیده طراحی شده و اگر تمایل به خرید توالت فرنگی بیده دار دارید، میتوانید مدل بیده دار scala را سفارش دهید.

از دیگر ویژگی‌های این توالت فرنگی دیواری میتوان به درب آرام بند، آکس ۱۸ و خروجی ۱۰ سانتی متری اشاره کرد.

برای اطلاع از قیمت و خرید این مدل، به لینک زیر مراجعه کنید:

وال هنگ بوچی (Bocchi) مدل SCALA سفید

وال هنگ بوچی مدل venezia

مدل venezia نیز از جمله مدل‌های توالت فرنگی لوکس به شمار می‌آید و در رنگ‌های سفید و بز مات تولید می‌شود و برای قرار گیری در دکوراسیون مدرن و کلاسیک مناسب می‌باشد.

برای اطلاع از قیمت و خرید این مدل، به لینک زیر مراجعه کنید:

وال هنگ بوچی (Bocchi) مدل VENEZIA

وال هنگ بوچی مدل V-tondo

یکی دیگر از به روز ترین و شیک ترین مدل‌های توالت فرنگی دیواری بوچی مدل V-tondo هست و میتواند آن را به عنوان توالت فرنگی وال هنگ رنگی با بیشترین تنوع رنگ معرفی کرد. این مدل توالت دیواری در رنگ‌های سفید، آبی پاستیلی، بژ مات، مشکی و طوسی تولید شده و میتوان آن را با هر مدل دکوراسیون و رنگ بندی هماهنگ کرد.

از دیگر ویژگی‌های خاص مدل V-tondo امکان سفارش با بیده داخلی و بدون بیده داخلی است. اگر تمایل به خرید توالت فرنگی بیده دار هستید نگاهی به این مدل نیز بیندازید.

برای اطلاع از قیمت و خرید این مدل، به لینک زیر مراجعه کنید:

وال هنگ بوچی (Bocchi) مدل V-TONDO سفید

توالت فرنگی وال هنگ جاستایم مدل A0-6371

یکی دیگر از مدلهای توالت فرنگی وال هنگ خارجی، توالت فرنگی دیواری جاستایم میباشد و از کیفیت فوق‌العاده ای برخوردار هست و دارای پوشش لعابی بسیار با کیفیتی است. شرکت justime یکی از پیشتازان این صنعت میباشد و با استفاده از بروزترین ماشین الات روز دنیا اقدام به تولید سرویس بهداشتی و توالت فرنگی دیواری میکند.

این توالت فرنگی وال هنگ خارجی قادر به تحمل وزن بالا تا ۴۰۰ کیلوگرم میباشد و برای افراد سنگین وزن مناسب میباشد. تمامی مدل‌های توالت وال هنگ جاستایم طبق استانداردهای جهانی طراحی شده‌اند.

برای اطلاع از قیمت و خرید این مدل، به لینک زیر مراجعه کنید:

توالت فرنگی وال هنگ جاستایم کد 6371-A0

توالت فرنگی دیواری GEA مدل ABSOLUTE rimless

توالت فرنگی وال هنگ مدل ABSOLUTE نیز یکی از مدل‌های لوکس و خاص توالت فرنگی وال هنگ خارجی است و دارای کیفیت بالا و پوشش لعابی عالی میباشد. ابعاد این توالت فرنگی دیواری برابر ۵۴ در ۳۷ در ۴۲ سانتی متر هست و مطابق با استانداردهای جهانی تولید شده است.

برای اطلاع از قیمت و خرید این مدل، به لینک زیر مراجعه کنید:

توالت فرنگی دیواری GEA مدل ABSOLUTE rimless

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)