معرفی ۶ مدل علم دوش دوکاره ارزان قیمت پاییز ۱۴۰۰

معرفی ۶ مدل علم دوش دوکاره ارزان قیمت پاییز ۱۴۰۰

اگر قصد خرید علم دوش دوکاره و ارزان قیمت را دارید، با ما همراه شوید. علم دوش ها به صورت ثابت و متحرک، تک کاره و دوکاره تولید می‌شوند. علم دوش دوکاره را یونیورست نیز میگویند. از این رو به این مدل دوش حمام، دوکاره میگویند که دارای دو سر دوش، یک سردوش ثابت و یک سردوش متحرک یا تلفنی میباشد. به این صورت با یک علم دوش معمولی هم دوش ثابت و هم دوش تلفنی در اختیار دارید. در اینجا ۵ مدل علم دوش دوکاره ارزان قیمت پاییز ۱۴۰۰ را معرفی میکنیم و شما میتوانید با کلیک بر روی لینک هر کدام از قیمت آنها مطلع شده و در صورت تمایل به صورت آنلاین خرید خود کامل کنید.

یونیورست سنی پلاستیک مدل شروان

علم دوش ساده دو کاره مدل شروان توسط شرکت تولیدی صنعتی سینی پلاستیک تولید شده و دارای ۵ سال گارانتی نیز میباشد. این دوش ارزان قیمت دارای ارتفاع ۹۵ و قطر سردوش ۲۰ سانتی متری میباشد. جنس علم از pvc و جنس گوشی از پلیمر آبکاری شده ضد زنگ و رسوب تهیه شده است. شکل سر دوش هر دو سردوش، مربعی و تک حالته می‌باشد. برای اطلاع از قیمت علم دوش دو کاره مدل شروان میتواند در اینجا کلیک کنید.

علم دوش دوکاره شروان ۲

این مدل علم دوش معمولی مشابه مدل شروان ۱(مدل قبلی) میباشد و تفاوت آنها در شکل سردوش است. در مدل شروان ۲ شاهد سردوش تلفنی و ثابت گرد هستیم.جنس گوشی پلیمر ضد رسوب و جنس بدنه pvc است و کیفیت مناسبی دارد. این مدل نیز دارای ۵ سال گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد. با کلیک در اینجا میتوانید قیمت محصول را مشاهده و آن را به صورت آنلاین تهیه نمایید.

دوش حمام مدل یونیورست ۲۱

در این مدل دوش معمولی نیز شاهد یک سردوش ثابت مربع و یک سردوش تلفنی مربع شکل هستیم. جنس تنه استیل، جنس دسته برنج بوده توسط نیکل کروم پوشیده شده است. ظاهر این دوش معمولی کروم براق میباشد. با کلیک در اینجا از قیمت این مدل دوش حمام مطلع شوید.

یونیورست دوکاره مدل نیروانا

در مدل یونیورست نیروانا شاهد هر دو سردوش گرد ومربع هستیم. سردوش ثابت به شکل مربع و سردوش تلفنی یا متحرک به شکل گرد طراحی شده است. ارتفاع علم در مدل نیروانا برابر ۱۰۵ سانتی متر میباشد. این مدل دوش حمام در دو رنگ کروم و طلایی موجود میباشد. برای اطلاع از قیمت این علم دوش ارزان در اینجا کلیک کنید.

یونیورست مدل آدرینا

در مدل آدرینا، هر دو سر دوش تلفنی و ثابت دارای شکل گرد و سه حالته هستند. سردوش و گوشی از جنس پلیمر ضد رسوب تهیه شده و علم آن زیر استیل ضد زنگ گرید ۲۰۱ می‌باشد. ارتفاع علم ۱۰۵ و قطر سردوش برابر ۲۸ سانتی متر است. این علم دوش ساده دو کاره، دارای طول عمر بالا و کیفیتی مطلوب میباشد. برای مشاهده قیمت آن میتوانید در اینجا کلیک کنید.

اگر به دنبال علم دوش‌هایی با قیمت ارزانتر هستید، میتوانید سراغ علم دوش‌های تک کاره بروید. برای مشاهده علم دوش تک کاره ارزان قیمت در اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)