جدیدترین شیرآلات مدرن آشپزخانه

جدیدترین شیرآلات مدرن آشپزخانه

آشپزخانه قلب هر خانه است و یکی از بخش‌های مهم و جذاب به شمار می‌رود. انتخاب هر یک از آیتم‌های موجود در آشپزخانه حائز اهمیت است و لازم است که آنها را با دقت انتخاب کرد. سینک ظرفشویی و شیر ظرفشویی از اجزای مهم آشپزخانه است و نقش مهمی در ایجاد زیبایی و کارایی در آشپزخانه دارند. به همین دلیل آشنایی با جدیدترین شیرآلات آشپزخانه و شناخت ویژگی‌های آنها بسیار مهم است.

اهمیت شناخت و انتخاب جدیدترین شیرآلات آشپزخانه

آشنایی با جدیدترین شیرآلات آشپزخانه نقش پررنگی در زیبایی و مدرن بودن فضا دارد و همچنین می‌تواند به بهبود کارکرد آشپزخانه شما کمک کند. انتخاب شیرآلات مدرن با کارایی راحت می‌تواند تاثیر مستقیمی بر استفاده راحت از آن در آشپزخانه داشته باشد.

مدل‌های قدیمی شیرآلات تنها نیاز اصلی را براورده می‌کردند اما شیرآلات جدید ظرفشویی در کنار نیاز اصلی، راحتی بیشتری را ایجاد کرده‌اند. به عنوان مثال هنگامی که دست با مواد غذایی آغشته شده شما می‌توانید بدون دست زدن به اهرم، آب را باز کنید.

انواع شیرهای ظرفشویی جدید

شیر ظرفشویی ثابت

شیر ظرفشویی ثابت

مدل شیرآلات سینک ظرفشویی تنوع بالایی دارد. برخی از مدل‌ها که از گذشته تا به امروز تولید می‌شوند، مدل‌های ثابت هستند. در شیر ظرفشویی ثابت طول علم و نوع خروجی آب ثابت است. در برخی دیگر از مدل‌ها امکان انتخاب حالت دوش یا جریان ثابت وجود دارد.

جدیدترین شیرآلات آشپزخانه: شیر ظرفشویی فنری

شیر ظرفشویی فنری

برخی از مدل‌های شیرالات آشپزخانه دارای سر فنری شکل هستند؛ در شیر ظرفشویی فنری امکان کمی جابجایی را به کلگی شیر می‌هد.

شیر ظرفشویی شلنگدار

شیر ظرفشویی شلنگدار

شیر ظرفشویی شلنگدار از جدیدترین شیرآلات آشپزخانه هستند و این امکان را به کاربر می‌دهند تا کلگی شیر را بیرون بیاورد. این ویژگی‌ برای تمیز کردن سینک و شستن ظروف بزرگ مناسب است.

شیر ظرفشویی دو منظوره

شیر ظرفشویی دو منظوره

نسل جدیدتر شیرهای ظرفشویی هم شیرآلات دوکاره هستند؛ شیر ظرفشویی دو منظوره امکان جریان آب تصفیه شده و آب شهری را از یک خروجی فراهم می‌کنند.

تکنولوژی‌های جدید در شیرآلات آشپزخانه

طراحان و سازندگان شیرآلات آشپزخانه با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا، محصولاتی جدید تولید کرده‌اند. در جدیدترین شیرآلات آشپزخانه شاهد استفاده از سیستم‌های هوشمند و قابل کنترل از راه دور هم هستیم.

به طور کلی تکنولوژی‌های مدرن در شیرآلات آشپزخانه به موضوعات زیر توجه کرده‌اند و قدمی برای بهبود این موارد برداشته‌اند:

  • صرفه جویی در مصرف آب
  • خروج آب بدون احتمال پاشیده شدن به اطراف
  • کنترل راحت تر دمای آب
  • کنترل آسان فشار آب
  • امکان انتخاب حالت‌های مختلف خروج آب برای کاربردهای مختلف
  • کنترل جریان آب با لمس
  • کنترل جریان آب از راه دور

باز کردن شیر آب با لمس

یکی از مشکلاتی که در آشپزخانه پیش می‌آید، باز کردن شیر آب در زمانی که دست‌ها چرب و آغشته به مواد غذایی شده‌اند، است. در جدیدترین شیرآلات آشپزخانه یعنی شیر ظرفشویی لمسی، در بالای علم شیر، منطقه‌ای دارای سنسور وجود دارد که با لمس آن شیر به راحتی باز می‌شود و می‌توانید دستانتان را بشورید.

کنترل حجم و دمای آب

در شیرآلات ظرفشویی جدید امکان کنترل دما و حجم آب هم وجود دارد. شما می‌توانید برای هر فعالیت، مثل شستن ظرف، شستن میوه و سبزی، آبکشی و... دما و فشار آب را مشخص کنید. همچنین جدیدترین شیرآلات آشپزخانه دارای چند حالت جریان آب هم هستند و می‌توانید نوع جریان آب را هم انتخاب کنید. به این صورت هم کار کردن راحت‌تر می‌شود و هم حجم آب کمتری مصرف می‌شود.

قابلیت چرخش

یکی از قابلیت‌های جدید شیرآلات که در برخی از جدیدترین شیرآلات آشپزخانه دیده می‌شود، قابلیت چرخش مفصلی شیر است. این مدل از شیرآلات در بین شیرهای مدرن جای می‌گیرند. در طراحی و ساخت شیرهای مفصلی، دو لوله افقی و موازی در کنار هم قرار گرفته‌اند و امکان زاویه‌سازی ۳۶۰ درجه را برای آبفشان فراهم می‌کنند.

شیرهای هوشمند

نسل جدید شیرآلات مدرن سینک ظرفشویی شیرهای هوشمند هستند که می‌توان آنها را از راه دور کنترل کرد. کنترل شیر ظرفشویی هوشمند از طریق اپلیکیشنی که در گوشی هوشمند نصب شده انجام می‌شود.

درک فرمان های صوتی

جدیدترین شیرآلات آشپزخانه که هنوز در بازار وارد نشده‌اند اما در نمایشگاه‌های شیرآلات از آنها رونمایی شده است، قابلیت درک فرمان‌های صوتی را دارند. برای استفاده از این شیرآلات شما می‌توانید درخواست خود را اعلام کنید و آن بعد از شنیدن صدای شما فرمان را اجرا می‌کند.

ویژگی شیرآلات مدرن آشپزخانه

شیرآلات جدید و مدرن آشپزخانه در طرح های مختلفی تولید می‌شوند و یکی از مدل‌های طراحی، طراحی شیرآلات مدرن است. یکی از نکات مهم در شیرآلات مدرن، طراحی مینیمال و ساده آنها است. این سبک برخلاف سبک کلاسیک به سادگی و راحتی استفاده اهمیت می‌دهد و خبری از تجملات در آن نیست.

البته لازم به ذکر است که منظور از این سادگی، عدم اهمیت به ظاهر نیست، بلکه در طراحی ظاهری این مدل از شیرآلات به جزئیات و ظرافت‌ها توجه ویژه‌ای می‌شود. کارآیی در شیرآلات مدرن آشپزخانه اهمیت بالایی دارد و در آن از امکانات هوشمند نیز استفاده شده است.

یکی از مدرن‌ترین و جدیدترین شیرآلات آشپزخانه، شیرآلات چراغ‌دار است. طراحی این مدل از شیرآلات بسیار منحصر به فرد است و در زیباسازی فضای آشپزخانه تاثیر گذار است. این مدل از شیرها دارای نور یخی و ال‌ای‌دی هستند و دور آبفشان را روشن می‌کنند.

برند‌های پیشتاز در تولید شیرآلات آشپزخانه

در دنیای شیرآلات آشپزخانه، برندهایی وجود دارند که به خاطر کیفیت بالا، طراحی مدرن و نوآوری‌هایشان، به عنوان پیشتازان شناخته می‌شوند. این برندها به عنوان برترین تولیدکنندگان شیرآلات آشپزخانه معرفی می‌شوند و تلاش می‌کنند ویژگی‌ها و امکانات بیشتری را هرساله در جدیدترین شیرآلات آشپزخانه خود جای دهند. از جمله این تولیدکنندگان می‌توان به برندهای زیر اشاره کرد.

  • گروهه
  • هانس گروهه
  • جاستایم
  • دلتا
  • Kwc
  • راسان

ما در مقاله ای دیگر، به معرفی بهترین برند شیرآلات خارجی پرداخته ایم.

معرفی چند مدل از جدیدترین شیرآلات آشپزخانه

همینطور که دیدید، شیرآلات آشپزخانه نه تنها برای زیبایی فضای آشپزخانه مهم هستند، بلکه با امکانات و تکنولوژی‌های جدیدشان، به استفاده راحت‌تر و بهتر از منابع و تجهیزات هم کمک می‌کنند. چند مدل از جدیدترین شیرآلات آشپزخانه در ادامه معرفی شده‌اند و شما می‌توانید برای انتخاب آنها را با هم مقایسه کنید.

شیر ظرفشویی لمسی راسان مدل الارا

شیر ظرفشویی لمسی راسان مدل الارا

برای خرید این مدل کلیک کنید: شیر ظرفشویی لمسی راسان مدل الارا

شیر ظرفشویی لمسی kwc مدل ورونا

شیر ظرفشویی لمسی kwc مدل ورونا

برای خرید این مدل کلیک کنید: شیر ظرفشویی لمسی kwc مدل ورونا

شیر ظرفشویی لمسی kwc مدل ریتا

شیر ظرفشویی لمسی kwc مدل ریتا

برای خرید این مدل کلیک کنید: شیر ظرفشویی لمسی kwc مدل ریتا

شیر آشپزخانه چشمی بلندا مدل HD251

شیر آشپزخانه چشمی بلندا مدل HD251

برای خرید این مدل کلیک کنید: شیر آشپزخانه چشمی بلندا مدل HD251

شیر ظرفشویی فنری دو منظوره کاویان مدل مروارید

شیر ظرفشویی فنری دو منظوره کاویان مدل مروارید

برای خرید این مدل کلیک کنید: شیر ظرفشویی فنری دومنظوره کاویان مدل مروارید

هر روزه مدل‌های جدیدی از شیرآلات آشپزخانه تولید و روانه بازار می‌شود و شما می‌توانید بسته به سلیقه و بودجه‌تان یک مدل را انتخاب کنید. برای آنکه مدل‌های بیشتری از جدیدترین شیرآلات آشپزخانه را ببینید می‌توانید نگاهی به سایت عمرانیاز بیندازید.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)