توالت فرنگی کودک از کجا بخرم؟

توالت فرنگی کودک از کجا بخرم؟

انسان در سال‌های اولیه زندگی خود قادر به انجام بسیاری از کارها نیست و نوزادان و کودکان به مرور زمان یاد می‌گیرند که چطور از عهده کارهای شخصی خود برآیند. کودکان بعد از گرفته شدن از پوشک و در زمان استفاده از سرویس بهداشتی نیاز به توالت فرنگی متناسب و هم سایز با خود دارند و این امر به آنها کمک می‌کند تا با فرایند استفاده از سرویس بهداشتی راحت‌تر آشنا شوند.

بهترین سن برای گرفتن کودکان از پوشک و آموزش دستشویی رفتن سن ۲ سالگی است. در این سن جثه کودک بسیار کوچک است و نمی‌تواند از توالت‌های بزرگسالان استفاده کند. به همین دلیل نیاز است تا با تهیه توالت فرنگی کودک سرویس بهداشتی اختصاصی و مناسب را برای فرزندمان آماده کنیم.

چرا توالت فرنگی کودک بخریم؟

با تهیه توالت فرنگی کودک، کودک یاد می‌گیرد که بتواند بدون وابستگی از توالت استفاده کند. صندلی‌های فرنگی کودک فانتزی هستند و کودک از استفاده از آنها لذت می‌برد. همچنین اندازه آنها به شکلی است که کودک می‌تواند به راحتی روی صندلی دستشویی بچگانه بنشیند و این امر باعث عدم وابستگی به پوشک می‌شود.

نکات مهم قبل از خرید توالت فرنگی کودک

با اطلاع از موارد زیر که در زمان خرید توالت فرنگی کودک باید به آن توجه کنیم، می‌توان خریدی مطمئن تر داشت:

  • یکی از این موارد سازگاری توالت فرهنگی از نظر ارگونومیک با ساختار فیزیکی بدن کودک است. معمولا در طراحی توالت فرنگی کودک به ارگونومیک بودن آن توجه ویژه‌ای می‌شود و مدل‌های استاندارد این ویژگی را دارا هستند.
  • نکته مهم دیگر قابلیت تحمل وزن می‌باشد. بیشترین وزن قابل تحمل توسط صندلی دستشویی کودک بیان می‌کند کودک تا چه زمانی و تا چه وضعی می‌تواند از آن استفاده کند.
  • توجه به ابعاد و اندازه هم حائز اهمیت است و باید مدلی را انتخاب کنید کودکتان به راحتی از آن استفاده کند.
  • نکته دیگر که باید در زمان خرید به آن توجه شود، جذابیت ظاهری صندلی برای کودک است. صندلی باید رنگ و شکلی جذاب داشته باشد تا کودک جذب آن شود و برای استفاده از آن تلاش کند.
  • یکی دیگر از ویژگی‌هایی که می‌توانید در هنگام خرید توالت رنگی کودک با آن توجه کنید تاشو بودن آن است. صندلی‌های تاشو این امکان را به شما می‌دهند تا در زمان مسافرت نیز آنها را به همراه داشته باشید تا کودکتان از آن استفاده کند و با مشکل مواجه نشود.

توالت فرنگی کودک از کجا بخرم

توالت فرنگی کودک از کجا بخرم؟

مراکز فروش توالت فرنگی کودک آنلاین

با یک جستجوی کوتاه در اینترنت، فروشگاه آنلاین بسیاری را مشاهده می‌کنید که اقدام به فروش توالت فرنگی کودک می‌کند. شما می‌توانید هر یک از این وب سایت ها را جهت خرید انتخاب کنید.

فروشگاه های حضوری چینی بهداشتی

همچنین فروشگاه‌های حضوری چینی بهداشتی ارائه دهنده لوازم کودک نیز انواع مدل‌های توالت فرنگی کودک را دارا هستند و می‌توان به صورت حضوری آنها را بررسی و خریداری نمایید.

در زمان خرید از هر یک از فروشگاه‌ها چه به صورت حضوری و چه به صورت آنلاین نکات مهم گفته شده در بالا را بررسی نمایید تا محصول مناسب و قابل استفاده را خریداری کنید.

تبدیل توالت فرنگی کودک

شاید برای تان مفید باشد: راهنمایی خرید توالت فرنگی

تبدیل توالت فرنگی کودک

کودکان تا ۵ سالگی می‌توانند از صندلی دستشویی کودک استفاده کنند البته این سن حدودی است و بستگی به جثه کودک دارد. بعد از آن کودکان برای استفاده از صندلی دستشویی بزرگ جثه و برای استفاده از توالت فرنگی‌های معمولی کوچک هستند. در این زمان نوبت به تبدیل توالت فرنگی می‌رسد.

تبدیل توالت فرنگی کودک یک صفحه نشیمن بیضی شکل است که روی نشیمن توالت قرار می‌گیرد و این امکان را به کودک می‌دهد که بتواند روی توالت‌های فرنگی با سایز معمولی بنشیند. در این زمان بهتر است در کنار تبدیل صندلی توالت فرنگی کودک، یک پله کوتاه نیز برای کودک تهیه کنید تا برای نشستن روی توالت از آن استفاده کند. انواع مختلفی از رابط پله‌دار فرهنگی وجود دارد ه می‌توانید آنها را مشاهده و تهیه نمایید.

توالت فرنگی کودک

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)