راهنمای خرید شیرآلات توکار

راهنمای خرید شیرآلات توکار

انتخاب شیرآلات ساختمانی و بهداشتی یک از اقدامات مهم در خانه به حساب می‌آید و از آنجایی که نمی‌توان آنها را در کوتاه مدت عوض کردن یا حتی جابجا کرد، لازم است هنگام خرید تمام نکات را در نظر بگیرید تا خریدی مطمئن و عالی داشته باشید. شیرآلات توکار چند سالی است که روکار آمده‌اند و بسیار هم رایج شده‌اند.

شیرآلات توکار ظاهری بسیار شیک و لوکس به خانه می‌دهند و از آنها هم در سرویس بهداشتی و هم در آشپزخانه می‌توانید استفاده کنید. شیرآلات توکار خانه شما را زیباتر از قبل می‌کنند و تفاوتی لوکس با خانه‌های معمولی ایجاد میکنند. همان طور که انتخاب این شیرآلات توکار بر زیبایی دکوراسیون خانه شما می‌افزایند اما در صورت انتخاب نامناسب مشکلاتی را نیز به همراه می‌آورند و لازم است به آنها توجه کنید.

راهنمای انتخاب شیرتوکار خوب

برای آنکه شیر توکار خوبی را انتخاب کنیم لازم است به مواردی از قبیل زیرکار، جنس، برند، کاتریج و گارانتی محصول دقت کنیم.

زیرسازی و لوله کشی

شیرالات توکار در داخل دیوار نصب میشوند و از این لازم است به زیرساخت و لوله کشی خود اطمینان داشته باشید. ترجیحا در ساختمان‌های قدیمی با لوله کشیهای قدیمی از شیرآلات توکار استفاده نکنید. برای استفاده از شیرآلات توکار حتما از لوله کشی جدید و با کیفیت استفاده کنید تا با مشکلات نشتی و غیره مواجه نشوید.

جنس شیر توکار

شیرآلات از جنس فلز برنج و استیل ساخته می‌شوند و بسیار مقاوم هستند و شیرالات استیل مقاومت بیشتری نسبت به برنجی دارند. همچنین لایه محافظ به کار رفته بر روی شیرالات آنها را نسبت به پوسیدگی و زنگ زدگی مقاوم می‌کند. حتما هنگام خرید شیر توکار به جنس آن دقت کنید و بهترین جنس را انتخاب کنید.

مغزی شیرآلات توکار

مغزی شیرآلات توکار در واقع به قطعه داخلی شیرآلات، که به آن کارتریج نیز هم گفته میشود. کیفیت کاتریج و اندازه آن نقش مهمی برای تمام شیرآلات دارد. اندازه کاتریج با میزان فشار آب شما رابطه معکوس دارد. اگر فشار آب خانه شما پایین است سعی کنید شیری با کاتریج بزرگتر انتخاب کنید تا در نهایت فشار آب خوبی داشته باشید. در هنگام انتخاب و خرید شیرهای توکار حتما به کیفیت مغزی آن توجه کنید. در شیرهای معمولی در صورت بروز مشکل می‌توان به راحتی مغزی را عوض کرد. اما در این مدل امکان تعویض به راحتی وجود ندارد و برای تعویض و یا تعمیر باید قسمتی از دیوار نیز خراب شود.

هماهنگی قطعات

تمام قطعاتی که برای شیر توکار مورد استفاده قرار میگیرد مثل سردوش، بازویی، شلنگ و زانویی باید با شیر توکار هماهنگی کامل داشته باشد. بنابراین بهتر است تمامی قطعات را متناسب با مدل شیر انتخابی خود، تهیه کنید. همچنین بهتر است تمام قطعات را از یک برند تهیه کنید تا ساختاری هماهنگ داشته باشند.

گارانتی

برخی از برندها محصول خود را برای مدتی معلوم گارانتی میکنند. در صورت تمایل خودتان می‌توانید هنگام خرید شیرالات توکار به گارانتی نیز دقت کنید.

برند شیرآلات: مورد مهم در هنگام خرید شیرآلات

برندهای زیادی در بازار موجود هست و هرکدام طراحی خاص خود را دارند. برندهای مطرح و معروف کیفیت بالاتری دارند و عمر مفید آنها نیز بیشتر است. برای خرید شیرالات توکار حتما به برند آن توجه کنید و شیری از یک کمپانی معروف و با کیفیت را انتخاب کنید. برندهایی مثل KWC، شودر، کلار، قهرمان، راسان و گروهه آلمان از برندهای خوب شیرالات توکار هستند.

شیرتوکار KWC

برند kwc یک برند ایرانی و مطرح هست و شیرالاتی با کیفیت را تولید میکند. اکثر شیرالات کی دبیلوسی طراحی مدرن دارند و در این برند طراحی زیبا با کیفیت بالا در هم آمیخته شده است.

شیر توکار شودر

شودر یکی از کمپانی های مطرح و معروف ایرانی است و سابقه طولانی و پر افتخاری در زمینه شیرآلات دارد. شیرالات توکار شودر از کیفیت بالایی برخوردارند.

 

شیرتوکار کلار

شرکت کلار اولین تولیدکننده شیرآلات توکار در ایران با کیفیت و استانداردهای اروپایی است.محصولات شرکت کلار پویا از بهترین مواد اولیه (شمش برنج اکستروژن شهید باهنر کرمان) ساخته می‌شود. کلار موفق به اخذ گواهینامه مرکز تحقیقات ساختمان در سال 96 و IOS 9001 شده است.

شیر توکار قهرمان

قهرمان نیز اقدام به تولید شیرالات توکار کرده و می‌توانید شیر توکار حمام و توالت خود را از این برند انتخاب کنید.

نحوه نصب شیر توکار

برخی از اجزای شیرالات توکار در داخل دیوار قرار میگیرند و تنها روکش مغزی و اهرم روی دیوار قابل مشاهده هست. نحوه نصب شیرالات توکار روشویی، ظرفشویی، توالت و دوش کمی با هم متفاوت است و برای نصب لازم است کار را به یک نیروی ماهر سپرد.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)