معرفی پرفروش ترین ست شیرالات کلار با قیمت روز

معرفی پرفروش ترین ست شیرالات کلار با قیمت روز

در دکوراسیون داخلی، توجه به نکات کوچک و جزئیات موجب تغییرات بزرگی می‌شود و زیبایی فضا را چندبرابر میکند. یکی از جزئیات کوچکی که در گذشته اهمیت کمتری به آن داده میشده، انتخاب شیرالات مناسب می‌باشد. در چند دهه اخیر صنایع شیرآلات توکار بهداشتی روند پیشرفت قابل توجهی داشته‌اند و علاوه بر تاسیس کارخانه‌های جدید تنوع محصولات نیز به شدت افزایش یافته است. در بین تولیدگان کنندگان شیرآلات بهداشتی ایران و در بین بهترین های آنها، نام شرکت کلار نیز میدرخشد. شرکت کلار فعالیت خود را از سال ۱۳۸۲ آغاز کرده و با نوآوری و تولید محصولات زیبا و با کیفیت توانسته در بازار با سایر برندها به رقابت بپردازد. یکی از نوآوری ها و اقدامات جسورانه شرکت کلار، تولید شیرآلات توکار، برای اولین بار در ایران می‌باشد. کلار توانسته گواهنامه‌ها و استانداردهای متعددی را به دست آورد و در سال ۱۳۹۴ به عنوان تولید کننده برتر سال معرفی شده است. در بین محصولات کلار، ست کامل شیرآلات کلار در مدل‌های مختلف نیز موجود هست و با انتخاب و تهیه ست شیرالات کلار تمامی شیرآلات شما با هم هماهنگ بوده و همچنین هزینه کمتری را نسبت به خرید تکی هر یک  پرداخت میکنید. ست شیرآلات کلار بسیار مورد توجه خریداران قرار گرفته و از این رو در مقاله پرفروش ترین ست شیرآلات کلار را معرفی میکنیم.  

ست شیرالات کلار مدل سوپر فلت

امروزه شیرآلات طلایی از جمله مدل‌های پرطرفدار و محبوب هستند و به واسطه زیبایی و جلوه خاص خود مورد توجه همگان قرار گرفته اند. یکی از شیرآلات توکار طلایی محبوب و پرفروش، مدل سوپر فلت طلایی است. ست شیرالات کلار مدل سوپر فلت با طراحی مدرن و به روز در رنگ‌های کروم، طلایی و سفید تولید می‌شود و هر سه رنگ آن بسیار زیباست. امکان سفارش رنگ‌های رزگلد و مات نیز در مدل سوپرفلت وجود دارد و در صورت انتخاب این مدل میتوانید رنگ رزگلد و مات را نیز سفارش دهید. جنس بدنه ست شیرالات کلار مدل سوپر فلت از ترکیب آلیاژ‌زاماک و برنج ساخته شده و کیفیت آبکاری آن نیز بسیار بالاست و در کنار کارتریج اروپایی و پرلاتور آلمانی، به یک شیرالات با کیفیت تبدیل شده است. در طراحی این مدل به میزان مصرف آب نیز توجه شایانی شده و به نحوه طراحی شده که در میزان مصرف آب صرفه جویی شود. برای سفارش و مشاهده قیمت شیرآلات کلار مدل سوپرفلت در اینجا کلیک کنید.

ست شیرالات کلار مدل رز

اگر به دنبال شیرآلاتی ظریف و زیبا هستید نگاهی به ست شیرالات کلار مدل رز بیندازید. در مدل رز کلار شاهد یک طراحی ساده و ظریف هستیم. مدل رز در رنگ‌های کروم، سفید، طلای، رزگلد، طلای و رزگلد مات طراحی شده و در دو رنگ کروم و سفید عرضه شده و سایر رنگ‌های آن به صورت سفارشی تولید می‌شود. تنوع رنگی این امکان را ایجاد کرده تا بر اساس سلیقه و سبک دکوراسیونی فضا رنگ مناسب را انتخاب کرد. برای مشاهده قیمت ست شیرالات کلار مدل رز در اینجا کلیک کنید.

ست شیرالات کلار مدل آبشار

در ست شیرالات کلار مدل آبشار شاهد یک طراحی تلفیقی از مدرن و کلاسیک، سادگی و زیبایی هستیم. مدل آبشار فوق‌العاده زیبا و منحصر به فرد هست و در رنگ طلایی و کروم تولید می‌شود. رنگ طلایی انتخاب شده در این مدل، این شیرالات طلایی را در گروه شیرآلات لوکس قرار میدهد. اما ظاهر زیبا تنها دلیل محبوبیت بالای این مدل نیست و کیفیت بالا نیز در کنار زیبایی منحصر به فرد محبوبیت محصول را بیشتر کرده است. شما میتوانید با کلیک در اینجا مشخصات کامل مدل آبشار را به همراه قیمت مشاهده نمایید و در صورت تمایل سفارش خود را ثبت کنید.فلاش تانک توکار

ست شیرالات کلار مدل نیوفلت

با نگاهی به ست کامل شیرالات کلار مدل نیوفلت، شاهد یک طراحی کاملا مدرن هستیم. استفاده از مکعب و زاویه قايم در این طراحی ساختاری مدرن و زیبا را جلوگر میکند. اگر به دنبال شیرالات طلایی مدرن هستید، مدل نیوفلت برای شما مناسب می‌باشد. البته این مدل در رنگ کروم و سفید نیز عرضه می‌شود و برای داشتن شیرالاتی خاصتر میتوانید رنگ مات آن را نیز به صورت سفارشی تهیه کنید. جنس بدنه ست کامل شیرالات کلار مدل نیوفلت به مانند سایر مدلهای کلار از آلیاژهای زاماک و برنج ساخته شده و کیفیت آبکاری آن نیز بالا و ضخامت آبکاری آن بین ۳۰ تا ۴۵ میکرون می‌باشد. در اینجا قیمت و اطلاعات بیشتر مدل نیوفلت کلار آمده است.

 

ست شیرالات کلار مدل دریا

اگر به دنبال شیرآلاتی با طول عمر بالا، زیبا، ساده، همواره مد و راحت هستید، ست کامل شیرالات کلار مدل دریا مناسب شماست. در مدل دریا شاهد یک طراحی ساده و شیک هستیم. این مدل را میتوانید با هر سبک دکوراسیونی هماهنگ کنید. مدل دریا در رنگ سفید، کروم و طلایی تولید شده و میتوانید بر اساس دکوراسیون و رنگ فضای خود آن را انتخاب کنید. با کلیک در اینجا از قیمت مدل دریا اطلاع یابید.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)