هر آنچه لازم است درباره کاغذ دیواری سرویس بهداشتی بدانید

هر آنچه لازم است درباره کاغذ دیواری سرویس بهداشتی بدانید

سرویس بهداشتی یکی از مکان‌هایی است که دکوراسیون آن برای اهالی منزل مهم است و علاوه بر زیبایی باید از متریالی استفاده کرد که در هنگام نظافت مشکلی برایش ایجاد نشود و طول عمر بالایی نیز داشته باشد. در گذشته برای دیوارهای سرویس بهداشتی از کاشی استفاده می‌شد. اما امروزه استفاده از کاغذ دیواری جای خودش را در بین سایر متریال باز کرده است و طرفداران زیادی هم دارد. اگر شما هم دوست دارید درباره کاغذ دیواری سرویس بهداشتی بیشتر بدانید به شما پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مقاله در کنار ما بمانید.

انتخاب کاغذ دیواری سرویس بهداشتی

بیشتر افراد فکر می‌کنند که در محیط مرطوبی مانند حمام نمی‌توان از کاغذ دیواری استفاده کرد. اما این طور نیست. در حال حاضر کاغذ دیواری‌های بسیار زیبا و باکیفیتی مناسب حمام تولید شده است و شما می‌توانید از این متریال برای سرویس بهداشتی و حمام استفاده کنید. استفاده از نقوش هندسی مدرن و طرح‌های شیک می‌تواند فضای سرویس بهداشتی منزل شما را بسیار زیباتر جلوه دهد.

نکته مهم دیگری که باید به آن توجه کرد این است که در کاغذ دیواری‌ سرویس بهداشتی هیچ گونه ماده مضری برای انسان وجود ندارد و می‌توانید با خیال راحت از این مواد استفاده کنید. همچنین این مواد در مقابل آب مقاوم هستند و برای نظافت هم کافی است یک پارچه تمیز روی آغذ دیواری بکشید تا کاملا تمیز شود. کاغذ دیواری‌های مناسب حمام در مقابل نور هم مناسبند و هیچ گونه تغییر رنگی نمی‌دهند.

کاغذ دیواری یا کاشی کدام بهتر است؟

یکی از سوالاتی که ممکن است مطرح شود این است که چرا به جای کاشی که همیشه در سرویس بهداشتی استفاده می‌شده است از کاغذ دیواری استفاده کنیم؟ در پاسخ به این سوال می‌توان گفت که کاغذ دیواری‌ها از تنوع بسیار زیادی برخوردار می‌باشند و در رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی در بازار موجود هستند. از این رو افراد با هر سلیقه‌ای می‌توانند گزینه‌ای مناسب انتخاب کنند.

همچنین مراحل نصب کاغذ دیواری از کاشی بسیار راحت‌تر است و با هزینه کمتری نسبت به کاشی اجرا می‌شود. بنابراین کاغذ دیواری یک گزینه خوب برای استفاده در حمام است.

 

استفاده از طرح آرت دکو

طرح آرت دکو نام یکی از جنبش‌های هنری را یدک می‌کشد و حاوی طرح‌هایی است که شامل یک سری الگوهای تزئینی است. این طرح‌ها می‌تواند ظاهری بسیار شیک به سرویس بهداشتی بدهد و معمولا از کنار هم قرار گرفتن چند طرح و تکرار آن‌ها ایجاد می‌شود.

استفاده از کاغذ دیواری با طرح طبیعت

یکی از انواع کاغذ دیواری سرویس بهداشتی طرح طبیعت و درختان است که در ایجاد فضایی آرامش بخش بسیار موثر است. استفاده از این کاغذ دیواری‌ها می‌تواند طرح‌ها و فضاهایی ایجاد کند که برای شما بسیار جذاب تلقی شود. کاغذ دیواری‌های پوستری در این زمینه بسیار پرکاربرد هستند و دارای طرح‌ها و رنگ‌های بسیار زیبایی هستند.

قیمت کاغذ دیواری‌های ضد آب برای سرویس بهداشتی

یکی از موارد بسیار مهم در هنگام انتخاب کاغذ دیواری قیمت آن است که به نوع جنس و طرح کاغذ دیواری بستگی دارد. وقتی شما می‌خواهید از کاغذ دیواری برای حمام و سرویس بهداشتی استفاده کنید توجه به کیفیت آن بسیار مهم است. استفاده از کاغذ دیواری‌های باکیفیت و ضد آب در حمام هیچ مشکلی را ایجاد نمی‌کند و روی تمام دیوارها به جز دیواری که دوش روی آن نصب شده است قابل استفاده هستند. کاغذ دیواری‌های قابل شستشو به وینیل معروف هستند و قیمت این کاغذ دیواری نیز بر اساس نوع وینیل به کار رفته در آن و همچنین تعداد رول‌های به کار رفته تعیین می‌شود.

خرید کاغذ دیواری مناسب سرویس بهداشتی

برای اینکه بتوانید کاغذ دیواری ضد آب و مناسب سرویس بهداشتی خریداری کنید می‌توانید به بورس کاغذ دیواری و وسایل بهداشتی در محل سکونت خود بروید. همچنین جستجو در اینترنت هم می‌تواند در انتخاب طرح مناسب به شما کمک کند.

جمع بندی

اگر به دنبال این هستید که یک سرویس بهداشتی کاملا شیک و لوکس طراحی کنید و از طرح‌های روتین و تکراری خسته شده‌اید به شما پیشنهاد می‌کنیم تا از کاغذ دیواری برای پوشاندن دیوارهای سرویس بهداشتی استفاده کنید. استفاده از متریال جدید باعث می‌شود احساس تازگی کنید و فضاهای قدیمی را کاملا تغییر می‌دهد. همچنین کاغذ دیواری سرویس بهداشتی به سرعت و به راحتی نصب می‌شود و از این رو نسبت به کاشی بسیار مقرون به صرفه است. اگر می‌خواهید دکوراسیون سرویس بهداشتی خود را تغییر دهید به جای کندن کاشی‌های قدیمی و استفاده از چسب و ملات برای چسباندن کاشی‌های جدید می‌توانید از کاغذ دیواری استفاده کنید.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)