تاثیر استفاده از رنگ مشکی در طراحی سرویس بهداشتی

تاثیر استفاده از رنگ مشکی در طراحی سرویس بهداشتی

براساس عادت و آنچه از گذشته در ذهن‌ها ثبت شده است، بسیاری از افراد ترجیح میدهند در حمام و سرویس بهداشتی از رنگ سفید که نشانه پاکیزگی و تمیزی است استفاده کنند و کمتر به سمت رنگ‌های تیره میروند. اما ذهن خلاق طراحان به سمت دیگری رفته و از رنگ مشکی نیز در سرویس بهداشتی استفاده کرده‌اند و این اقدام توانست نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند و امروزه در بسیاری از دکوراسیون‌های مدرن و خاص شاه استفاده از رنگ مشکی در طراحی سرویس بهداشتی هستیم.

استفاده از رنگ مشکی در سرویس بهداشتی

نحوه استفاده از رنگ مشکی در سرویس بهداشتی کار بسیار آسانی نیست و برای آنکه جلوه بینظیری به سرویس بهداشتی و حمام بدهد لازم است به درستی از آن استفاده شود و در کنار رنگ‌های دیگر با ایجاد تضاد و کنتراست رنگی، زیبایی را دوچندان کند. یکی از ویژگی‌های خارق العاده و زیبایی‌های استفاده از رنگ مشکی، مناسب بدون آن برای فضاهای کوچک و بزرگ است. استفاده از رنگ مشکی خالص و به صورت یکدست فضا را سرد و خشک میکند، اما استفاده از آن در کنار ترکیب رنگی جلوه فوق‌العاده‌ای به حمام و سرویس بهداشتی میبخشد.

 شما میتوانید یک سرویس بهداشتی کاملا مشکی داشته باشید و به این منظور کاشی‌های دیوار و کف آن را مشکی انتخاب کنید و یا از رنگ مشکی در طراحی داخلی این فضا استفاده کنید و یک هارمونی مناسب به آن بدهید. این انتخاب شماست که میخواهید چه میزان از رنگ مشکی در سرویس بهداشتی خود استفاده کنید.

ترکیب رنگ مشکی و سفید

یکی از قوانین موجود در استفاده ترکیبی از رنگ مشکی، ترکسی آن با رنگ سفید است. این میزان ترکیب میتواند در درصدهای مختلفی انجام شود. مثلا شما میتوانید دیوار و کف حمام و سرویس بهداشتی خود را به رنگ روشن و سفید دربیاورید و از توالت فرنگی و شیرآلات مشکی و اکسسوری‌های مشکی رنگ استفاده کنید. برای داشتن یک سرویس بهداشتی مشکی بهترین انتخاب رنگ مکمل آن، رنگ سفید براق هست تا بتواند کنتراستی بالا و سحر آمیز ایجاد کند.

ترکیب معجزه آسای سفید و مشکی

همان‌طور که گفتیم یکی از ترکیب رنگی‌های جذاب برای سرویس بهداشتی، ترکیب رنگ سفید و مشکی است. پیشنهاد میکنیم به دنبال مشکی کردن تمامی دیوارها نباشید. بلکه دیوارها را به رنگ سفید براق درآورید و با استفاده از اکسسوری‌ها و ملزومات اساسی سرویس بهداشتی مشکی رنگ، مانند کابینت و روشویی مشکی، شیرآلات مشکی، توالت فرنگی مشکی، دوش مشکی، حوله خشک کن مشکی و آیینه مشکی از این ترکیب رنگی استفاده کنید.

اگر به دنبال شیرآلات مشکی و شیرآلات توکار مشکی شیک و با کیفیت و زیبا هستید، نگاهی به اینجا بیندازید.

 

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)