تجهیزات سرویس بهداشتی مدرن

تجهیزات سرویس بهداشتی مدرن

حمام و سرویس بهداشتی جز جدایی ناپذیر هر خانه‌ای هست و معمولا در اکثر خانه‌ها در کنار درب ورودی یک سرویس بهداشتی قرار گرفته است. شاید به نظر نیاید اما سرویس بهداشتی مهمترین و خصوصی ترین بخش‌ هر خانه‌ای است و طراحی آن نیز اهمیت بسیار بالایی دارد. بدون توجه به آنکه سرویس بهداشتی خانه شما چه اندازه ای دارد باید تمام تلاش خود را بکنید تا یک سرویس بهداشتی شیک، لوکس، زیبا و مدرن داشته باشید. برای داشتن یک سرویس بهداشتی مدرن، انتخاب رنگ کاشی، نوع شیرآلات، مدل توالت و دوش، سبک روشویی و حتی اکسسوری‌های بکار رفته در آن نیز اهمیت پیدا میکند. در اینجا نگاه کوتاهی می‌اندازیم به آنچه لازم است در سرویس بهداشتی مدرن مورد استفاده قرار گیرد.

انتخاب رنگ و کاشی سرویس بهداشتی

برای داشتن یک سرویس بهداشتی لاکچری در اولین قدم باید رنگ و طرح کاشی سرویس بهداشتی را انتخاب کنید. این امر کاملا شخصی است و به سلیقه شما و البته نوع دکوراسیون منزل شما برمیگردد. در سرویس بهداشتی‌های مدرن اکثرا از رنگ‌های سفید، طوسی و مشکی و ترکیبی از این رنگ‌ها استفاده می‌شود. برای آشنایی بیشتر با تاثیر رنگ‌ها در طراحی سرویس بهداشتی میتوانید نگاهی به مقاله انتخاب رنگ در طراحی حمام و سرویس بهداشتی بیندازید.

نورپردازی مناسب

نور در دید تاثیر بسیار زیادی دارد. هنگامی نور به قدر کافی وجود داشته باشد، شما میتوانید تمام جزئیات را ببینید، اما در فضای تاریک تنها سایه‌ای از اجسام مشاهده می‌شود. اگر سرویس بهداشتی شما نور کافی داشته باشد، تمام مواردی که در طراحی سرویس بهداشتی لوکس به آن توجه کرده‌اید، دیده‌خواهد شد. نور طبیعی بهترین نور است اما لازم است در کنار آن از نورپردازی درستی نیز استفاده کرد.

استفاده از تجهیزات مناسب

لوازم و تجهیزاتی که در هر فضایی بکار میبردید، به فضا جان میبخشد و به آن شکل میدهد. برای داشتن یک سرویس بهداشتی مدرن، باید از تجهیزات مدرن نیز استفاده کرد. منظور از تجهیزات مدرن، استفاده از شیرآلات مدرن، توالت مدرن، روشویی مدرن، وان و آینه مدرن میباشد. وقتی تمام تجهیزات و وسایل بکار رفته مدرن و امروزی باشند، شما با یک فضای مدرن و لاکچری مواجه میشوید. اما منظور از تجهیزات و ملزومات مدرن چیست؟

شیرآلات مدرن

امروزه تنوع شیرآلات بسیار گسترده شده است و در کنار شیرآلات اهرمی و روکار، شیرآلات توکار و شیرآلات هوشمند نیز قرار میگیرند.

شیرآلات توکار

استفاده از شیرآلات توکار فضای سرویس بهداشتی را مدرن و لوکس می‌کند. از طرفی دیگر شیرآلات توکار برای سرویس‌های بهداشتی کوچک نیز مناسب هستند، زیرا تنها قسمت‌های مورد استفاده آنها در معرض دید قرار میگیرد و فضای کمتری را اشغال میکنند. شیرآلات توکار امروزه تنوع بسیار بالایی دارند و در رنگ‌ها و مدل‌های متعددی تولید می‌شوند. برای مشاهده شیرآلات توکار ایرانی و خارجی میتوانید در اینجا کلیک کنید.

شیرآلات هوشمند

یکی دیگر از پیشرفت‌های صنعت شیرآلات، طراحی و ساخت شیرآلات هوشمند یا چشمی میباشد. در بدنه این شیرالات یک چشمی تعبیه شده و با نزدیک کردن دست به چشمی آب جریان میابد. در طراحی سرویس بهداشتی لوکس میتوانید از شیر روشویی هوشمند نیز استفاده کنید. شیر روشویی چشمی نیز دارای تنوع متعددی هستند و برای مشاهده مدل‌های متنوع آن میتوانید در اینجا کلیک کنید و از نظر رنگ و قیمت و امکانات، مدل‌های مختلف را با هم مقایسه کنید.

توالت فرنگی دیواری 

یکی از اصلی ترین ملزومات سرویس بهداشتی، توالت فرنگی است. در طراحی سرویس بهداشتی مدرن از توالت فرنگی دیواری یا همان والهنگ استفاده می‌شود. تفاوت والهنگ با توالت فرنگی این است که والهنگ بر روی دیوار نصب می‌شود در صورتی توالت فرنگی بر روی زمین قرار میگیرد. فضای زیر وال هنگ خالی است و امکان تنظیم ارتفاع نصب آن نیز وجود دارد. توالت فرنگی دیواری یا والهنگ توسط برندهای مختلفی تولید می‌شود و تنوع مدل و رنگ بالایی هم دارد. برای مشاهده مدل‌های متنوع توالت فرنگی دیواری ایرانی و خارجی و مشاهده قیمت آنها میتوانید در اینجا کلیک کنید.

آینه سرویس بهداشتی

آینه سرویس بهداشتی یکی از لوازم کاربردی سرویس بهداشتی هست و همچنین در زیبایی و شیک بودن فضا بسیار تاثیر گذار است. اندازه، رنگ و سبک آینه سرویس بهداشتی باید با تمامی فضا و لوازم هماهنگ باشد. آینه بک لایت یا آینه چراغ دار از جمله آینه‌های مدرن و لوکس این روزهاست. در پشت آینه بک لایت، چراغ‌های LED قرار گرفته‌اند و میتوان آنها را به نور آفتابی و مهتابی تغییر داد و با سبک و مدل سرویس بهداشتی هماهنگ کرد. آینه بک لایت نیز دارای تنوع بسیار بالایی است و در طرح‌ها و ابعاد و برند‌های مختلفی موجود است و شما با کلیک در اینجا میتوانید تنوع بالایی از این مدل آینه سرویس بهداشتی را مشاهده نمایید.

حمام مدرن

در بسیاری از موارد حمام و سرویس بهداشتی در یک فضا قرار گرفته‌اند و از این رو به معرفی لوازم حمام مدرن نیز میپردازیم.

وان جکوزی

 وان جکوزی یکی دیگر از تجهیزات حمام مدرن به شمار می‌رود و فضایی مناسب برای ریلکس کردن را ایجاد میکند و زمانی پر از استراحت و آرامش را برای شما به ارمغان می‌آورد. وان جکوزی دارای ابعاد بسیار متفاوتی است و میتوان به وان جکوزی کوچک یک نفره، بزرگ یک نفره، دو نفره، چهار نفره و چند نفره اشاره کرد. انتخاب اندازه آن کاملا به اندازه فضای شما و تعداد نفراتی در نظر دارید، بستگی دارد. در اینجا انواع وان جکوزی به همراه قیمت آورده شده است.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)