انتخاب توالت فرنگی برای فضای کوچک

انتخاب توالت فرنگی برای فضای کوچک

انتخاب توالت فرنگی کاری نسبتا دشوار است؛ زیرا شما با تنوع بالایی از مدل‌های توالت فرنگی که توسط برندهای مختلف تولید شده‌اند روبرو می‌شوید؛ حال اگر محدودیت فضا و اندازه هم داشته باشید شاید سردرگم شوید. اما نگران نباشید در این مقاله از عمرانیاز می‌خواهیم با شما درباره انتخاب توالت فرنگی برای فضا کوچک صحبت کنیم و چند مدل توالت فرنگی با سایز کوچک را نیز معرفی کنیم.

توالت فرنگی کوچک مناسب چه فضایی است؟

توالت فرنگی یکی از اقلام ضروری خانه و هر فضایی است و با توجه به فضای محدود آپارتمان‌ها و نداشتن فضای کافی برای نصب توالت فرنگی و نصب آن در حمام، بسیاری از افراد به دنبال توالت فرنگی کوچک هستند.

اگر فضای شما محدود است و یا می‌خواهید توالت فرنگی را در حمام خود نصب کنید، بهتر است به سراغ مدل‌های با سایز کوچک بروید تا با استفاده بهینه از فضا بتوانید از توالت فرنگی استفاده کنید. همچنین برخی از افراد به دلیل رعایت موارد بهداشتی و داشتن فضای خصوصی و راحت‌تر، ترجیح می‌دهند فضای کوچک و مجزایی را برای نصب توالت فرنگی در نظر بگیرند. در این حالت هم افراد باید به سایز توالت دقت کنند و با انتخاب توالت فرنگی کوچک، از فضای خود بهترین استفاده را ببرند.

مزایای استفاده از توالت فرنگی کوچک

استفاده از توالت فرنگی کوچک مزیت‌های بسیاری دارد و یکی از مهم ترین آن، امکان استفاده از توالت فرنگی برای فضا کوچک است. در گذشته که سایز توالت فرنگی‌ها تنوع امروزه را نداشت امکان استفاده از توالت فرنگی در فضاهای کوچک و کم‌جا نبود؛ اما امروزه توالت‌هایی با سایز کوچک و همچنین توالت های وال هنگ‌ امکان قرار دادن توالت فرنگی در هر فضایی را فراهم کرده‌اند.

از دیگر مزایای استفاده از توالت فرنگی کوچک و ‌کم‌جا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده بهینه از فضا: حتی اگر فضای شما بسیار کوچک نباشد، شما با انتخاب یک توالت فرنگی کوچک می‌توانید به صورت بهینه از فضا استفاده کنید؛ به این صورت هم فضای سرویس بهداشتی بزرگ‌تر دیده می‌شود و هم فضای کافی برای حرکت و استفاده از روشویی و دوش وجود دارد.
  • افزایش راحتی و رعایت بهداشت: توالت فرنگی کارکرد بسیار راحتی دارد و توالت فرنگی کوچک می‌تواند راحتی استفاده از سرویس بهداشتی را برای شما به همراه بیاورد. همچنین در سرویس‌های بهداشتی کوچک رعایت بهداشت اهمیت بالایی دارد و توالت فرنگی می‌تواند عملکرد بهداشتی بهتری نسبت به توالت ایرانی داشته باشد.

تفاوت آکس با اندازه توالت فرنگی

هنگام انتخاب توالت فرنگی برای فضا کوچک لازم است به دو نکته توجه کنید:

  • نکته اول: سایز توالت فرنگی
  • نکته دوم: اندازه آکس توالت فرنگی

اندازه آکس توالت فرنگی (مقاله آکس توالت فرنگی چیست؟ را مطالعه کنید!) تا حدی با سایز آن مرتبط است و در توالت فرنگی‌هایی که آکس کمتری دارند سایز توالت‌ها نیز کوچک تر است (مقاله کوچک‌ترین سایز آکس توالت فرنگی را مطالعه کنید!). اندازه آکس توالت فرنگی به فاصله دیوار پشتی تا مرکز لوله فاضلاب گفته می‌شود؛ اما اندازه توالت یا سایز توالت فرنگی به طول آن از آخرین نقطه تا اولین نقطه گفته می‌شود. هنگام خرید و انتخاب توالت فرنگی برای فضا کوچک هم به اندازه آکس و هم به سایز توالت توجه کنید. شما می‌توانید توالت فرنگی با سایزهای مختلف و با یک آکس را در بازار مشاهده کنید.

توالت فرنگی برای فضای کوچک

معرفی مدل توالت فرنگی برای فضای کوچک

در ابتدا لازم است بگوییم با آنکه توالت‌های فرنگی در سایزهای کوچک تولید می‌شوند، اما بهترین انتخاب توالت فرنگی برای فضا کوچک انتخاب مدل‌های وال هنگ است. البته توالت فرنگی والهنگ شرایط نصب مخصوص به خود را دارد و باید امکان نصب آن وجود داشته باشد.

در اینجا مدل‌های توالت فرنگی برای فضای کوچک زیر معرفی شده است:

  • توالت فرنگی ویترا مدل zentrum
  • توالت فرنگی پارس سرام مدل ارکید
  • توالت فرنگی مروارید مدل ورونا
  • توالت فرنگی گلسار مدل مارانتا
  • توالت فرنگی نوین سرام مدل لوکا
  • توالت فرنگی پارس سرام مدل ریما

در ادامه هر مورد را معرفی می کنیم.

توالت فرنگی ویترا مدل zentrum

توالت فرنگی ویترا به صورت دو تیکه در ابعاد ۳۸ در ۶۱سانتی‌متر تولید می‌شود. سیستم فلاشینگ قوی دو حالته، سیستم تخلیه واش داون و آکس متغیر از ویژگی‌های این مدل است. ویترا یک برند ترکی است و از جمله محصولات وارداتی می‌باشد.

توالت فرنگی پارس سرام مدل ارکید

این مدل توالت فرنگی دارای طراحی بیضی شکل بوده و به صورت یک تکه تولید شده است. ابعاد این مدل برابر ۵۸ در ۵۰ در ۴۱ سانتی‌متر می‌باشد. آکس توالت فرنگی ارکید ۱۸ سانتی‌متر است و از جمله بهترین توالت فرنگی برای فضا کوچک است.

توالت فرنگی مروارید مدل ورونا

برند مروارید از جمله برندهای مطرح و محبوب در حوزه چینی بهداشتی است. مدل ورونا جز توالت فرنگی‌های کوچک سایز شرکت مروارید می‌باشد و دارای سیستم تخلیه پیشرفته توربوجت است. طراحی این مدل به صورت بیضی بوده و برای محیط هایی با محدودیت فضا طراحی شده است. ابعاد این توالت فرنگی برای فضا کوچک، معادل ۶۱ در ۳۶ سانتی‌متر است.

توالت فرنگی گلسار مدل مارانتا

برند گلسار هم از جمله برندهای شناخته شده در حیطه تولید چینی بهداشتی است. در بین مدل‌های مختلف توالت فرنگی گلسار، مدل مارانتا مناسب‌ترین توالت فرنگی برای فضا کوچک است. این مدل دارای ابعاد ۶۱ در ۳۹ می‌باشد و از سیستم تخلیه پیشرفته و قدرتمند واترجت برخوردار است. طراحی مدل مارانتا به شکلی است که علاوه بر اشغال فضای کم راحتی در هنگام استفاده را به همراه داشته باشد. آکس مدل مارانتا سانتی‌متر می‌باشد.

توالت فرنگی نوین سرام مدل لوکا

مدل لوکا از جمله کوچک‌ترین توالت فرنگی برای فضا کوچک به شمار می‌رود. ابعاد این توالت برابر ۳۷ در ۴۷ سانتی‌متر است و آکس آن ۱۵ سانتی‌متر می‌باشد. این توالت فاقد مخزن بوده فضای بسیار کمی را اشغال می‌کند. در زمان انتخاب این مدل توالت فرنگی حتما شرایط نصب و تامین آب سیفون را بررسی کنید.

توالت فرنگی پارس سرام مدل ریما

مدل ریما هم از جمله مدل‌های بسیار کوچک است که درای ابعاد ۳۷ در ۶۳ سانتی‌متر می‌باشد. آکس این مدل برابر ۱۵ سانتی‌متر است و به سیستم تخلیه واش داون مجهز است.

معرفی مدل‌های والهنگ مناسب فضای کوچک

بسیاری از مدل‌های والهنگ در گروه توالت فرنگی برای فضا کوچک قرار می‌گیرد. از آنجایی که بخشی از فضای توالت فرنگی والهنگ در داخل دیوار قرار گرفته و فقط کاسه آن دیده می‌شود، موجب می‌شود تا فضای سرویس بهداشتی بسیار بزرگتر دیده شود. برای مشاهده مدل‌های مختلف وال هنگ ما می‌توانید به دسته بندی توالت فرنگی دیواری مراجعه کنید.

توالت فرنگی مناسب فضای کوچک

شاید برای شما مفید باشد:

نحوه خرید توالت فرنگی برای فضا کوچک

برای خرید توالت فرنگی با سایز کوچک شما می‌توانید از طریق سایت عمرانیاز اقدام کنید. در بخش توالت فرنگی انواع مختلفی از توالت‌ها با سایزها و برندهای مختلف وجود دارد. ابتدا لازم است سایز توالت مورد نظر خود را بدانید. برای این کار می‌توانید با استفاده از راهنمای فاصله استاندارد توالت فرنگی از دیوار و اندازه فضای خود، حدود سایز توالت را بررسی کنید. سپس در بخش کناری سایت، سایز آکس و اندازه طول توالت را انتخاب کنید. به این صورت تمامی مدل‌های مناسب با سایز انتخابی شما نمایش داده می‌شود و انتخاب برای شما آسان‌تر می‌شود.

انواع توالت فرنگی برای فضای کوچک

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)