طراحی حمام مدرن به رنگ خاکستری

طراحی حمام مدرن به رنگ خاکستری

در طراحی حمام‌ و سرویس بهداشتی مدرن، یکی از رنگ‌های مورد توجه طراحان داخلی، رنگ خاکستری است. خاکستری رنگی خنثی و ملایم هست و میتوان آن را در ترکیب با رنگ‌هایی دیگر نیز به کار برد. اگر قصد دارید در طراحی حمام، از رنگ خاکستری استفاده کنید با ما همراه شوید.

رنگ خاکستری در طراحی حمام

در چند سال اخیر شاهد استفاده از رنگ خاکستری در حمام‌های مدرن و شیک می‌باشیم. رنگ خاکستری رنگی خنثی و ملایم هست و استفاده از آن به تنهایی کسل کننده می‌باشد. بهتراست رنگ خاکستری را در ترکیب با رنگ‌های دیگر بکار برد. اما چگونه می‌توان حمامی مدرن به رنگ خاکستری را طراحی کرد؟

رنگ خاکستری برای دیوار و کف

همان طور که گفتیم در طراحی داخلی حمام با رنگ خاکستری نباید کل فضا را به صورت تک رنگ کار کرد. اگر میخواهید از رنگ خاکستری در دیوار و کفپوش استفاه کنید، از متریالی مشابه استفاده نکنید. پیشنهاد میکنیم دو نمونه کاشی با دو رنگ خاکستری را انتخاب کنید و از هر دو طیف تیره و روشن خاکستری در طراحی حمام مدرن خود بهره مند شوید. یکی از طیف‌های را برای کف و دیگری را برای دیوار در نظر بگیرید.

ترکیب سنگ مرمر و رنگ خاکستری

استفاده از سنگ مرمر در کنار دیوارهایی خاکستری، حمامی لوکس و شیک و زیبا را به ارمغان می‌آورد. ترکیب سنگ مرمر و رنگ خاکستری در حمام پیشنهادی رویایی برای خانه نوعروسان می‌باشد.

ترکیب سفید و خاکستری

یکی از ترکیب‌های رایج و لوکس در طراحی داخلی حمام، خاکستری و سفید می‌باشد. این دو رنگ به راحتی با هم ادغام می‌شوند و خود را با چیدمان هماهنگ میکنند و میتوان از ترکیب خاکستری و سفید در هر سبک طراحی حمام استفاده کرد. ترکیب رنگ خاکستری و سفید در حمام به سایر وسایل نیز جلوه می‌دهد و نما و جلوه طراحی و دکوراسیون حمام را بیشتر میکند.

ترکیب حمام خاکستری با چوب

اگر قصد دارید از المان‌های چوبی در حمام خود استفاده کنید، بهترین رنگ حمام برای این ترکیب، خاکستری است. از آنجایی که خاکستری رنگی خنثی است، قرار گرفتن آن در کنار رنگ‌ها نه تنها مشکلی ایجاد نمیکند بلکه موجب جلوه بهتر رنگ و طرح می‌شود. در حمام خاکستری می‌توانید از روشویی و کابینت‌های چوبی استفاده کنید.

طراحی حمام بزرگ به رنگ خاکستری تیره

انتخاب خاکستری تیره برای حمام کوچک، اشتباه هست اما اگر حمام بزرگی دارید، میتوانید از این سبک برای دکوراسیون حمام خود استفاده کنید. اگر فضای حمام شما این امکان را به شما می‌هد که از دیوار بتنی در طراحی داخلی حمام خود استفاده کنید، شاهد دکوراسیونی مدرن و خاص خواهید بود. میتوانید دیوار پشت وان و دوش خود را با دیوار بتنی بپوشانید و برای فضاهای دیگر از رنگ خاکستری تیره استفاده کنید. ترکیب چوب در این فضا نیز بی نظیر است و حمامی خاص، لوکس و مدرن را به ارمغان می‌آورد.

استفاده از کاشی خاکستری در حمام

برای داشتن حمامی خاکستری، نیاز نیست تمام فضا را به رنگ خاکستری در بیاوریم، بلکه همان طور که گفتیم میتوان خاکستری را با سایر رنگ‌ها ترکیب کرد. اگر حمامی روشن و سفید دارید، میتوانید فضای پشت روشویی، سنگ روشویی و دور آیینه سرویس بهداشتی خود را خاکستری کنید. انتخاب کاشی‌های کوچک خاکستری رنگ در کنار سنگ روشویی خاکستری تیره با کابینتی روشن ترکیبی بینظیر می‌باشد.

حمامی مدرن خاکستری تیره

یکی دیگر از سبک‌هایی که برای طراحی داخلی حمام بکار میرود، استفاده از کابینت روشویی خاکستری تیره در فضایی روشن می‌باشد. حمامی با کفپوش خاکستری روشن و سفید، دیوارهایی سفید و کابینت خاکستری تیره با سنگ روشویی مرمر تبدیل به حمامی لوکس، شیک و مدرن می‌شود.

 

استفاده از رنگ خاکستری در حمام مینیمال

رنگ خاکستری در طراحی داخلی به سبک مینیمال بسیار دیده می‌شود و معمولا در ترکیب با رنگ سفید و خاکستری روشن به چشم می‌خورد. اگر علاقه مند به سبک مینیمالیستی هستید، میتوانید از دو سبک طراحی حمام مدرن و مینیمال رایج استفاده کنید.

حمام خاکستری با وان سفید

یکی از طراحی‌های رایج و لوکس حمام مینیمال، استفاده از کفپوش‌هایی به رنگ خاکستری تیره، دیوارهایی به رنگ خاکستری ملایم و روشن و وان سفید می‌باشد. در این فضا نباید از سایر وسایل و تجهیزات استفاده شود و لازم است تا فضا کاملا خالی و در سبک مینیمال خود باشد.

حمامی روشن با وان خاکستری

در حمام‌های بزرگ استفاده از یک وان خاکستری، در کنار رنگ‌های مات و پاستیلی فضایی زیبا و شیک را ایجاد میکند. در این طراحی حمام، کف روشن و دیوارها ترکیبی از خاکستری روشن و تیره می‌باشد و در میانه حمام، وانی خاکستری جای میگیرد. در اینجا از سه طیف خاکستری استفاده می‌شود.

 

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)