مزایا و معایب شیر ظرفشویی دو منظوره

مزایا و معایب  شیر ظرفشویی دو منظوره

اگر قصد خرید شیرآلات آشپزخانه را دارید، حتما نام شیر ظرفشویی دو منظوره را شنیده‌اید. شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که شیر ظرفشویی دومنظوره چیست و چه کاربردی دارد؟ مزایا و معایب انتخاب آن چیست و شیر دومنظوره کدام برند کیفیت بهتری دارد؟

شیر ظرفشویی دو منظوره چیست؟

کیفیت آب شهری در برخی از مناطق بسیار پایین هست و بعضی از افراد نیز از دستگاه‌های تصفیه آب خانگی استفاده میکنند. اگر جز افرادی هستید که از دستگاه تصفیه آب استفاده میکنید، انتخاب شیرظرفشویی دو منظوره انتخابی مناسب برای شماست. شیر دو منظوره دارای دو لوله هدایت کننده آب می‌باشد و دو اهرم نیز دارد. یک خروجی آب برای آب شهری و اهرم بزرگ تر مختص به آن می‌باشد و خروجی دیگر برای آب تصفیه شده می‌باشد و به دستگاه تصفیه آب وصل میشود و اهرم کوچک برای آن در نظر گرفته شده است. با تهیه شیر دو منظوره دیگر نیازی نیست یک شیر مجزا برای دستگاه تصفیه آب و آب آشامیدنی وصل کنید. شیر ظرفشویی دو منظوره همان طور که عملکرد متفاوتی نسبت به شیر‌های عادی دارد، قیمت بالاتری نیز دارد. از این رو قبل از معرفی بهترین برندهای شیر دومنظوره نگاهی به مزایا و معایب آن می‌اندازیم.

مزایای شیرظرفشویی دو منظوره

آب در حفظ سلامتی بدن بسیار تاثیر گذار می‌باشد و همانطور که میدانید بیش از ۷۰ درصد بدن را آب تشکیل میدهد. از این رو اطمینان از سلامت آب اهمیت بالایی دارد. در آب شهری میزانی کلر وجود دارد و از طرفی در برخی مناطق کیفیت آب پایین است و افراد از دستگاه تصفیه آب خانگی استفاده میکنند. اگر از دستگاه تصفیه آب استفاده میکنید نیاز به شیر مخصوص به آن نیز دارید. با استفاده از شیر دومنظوره دیگر نیازی به سوراخ کردن سینک و وصل کردن شیر مجزا ندارید و با یک تیر دو نشان میزنید. وصل نکردن شیر مجزا برای آب تصفیه شده هم فضای شما را آزادتر میکند و هم زیباتر می‌باشد. هرچند قیمت شیر دومنظوره بیشتر از شیرظرفشویی معمولی است، اما هزینه آن کمتر از تهیه شیر مجزا و نصب آن می‌باشد.

معایب استفاده از شیرظرفشویی دومنظوره

قبل از بررسی معایب شیر دومنظوره لازم است بگوییم اگر شیر دومنظوره باکیفیتی را انتخاب کنید، بسیاری از معایبی که در اینجا گفته می‌شود برای شما اتفاق نمی‌افتد. بنابراین به جنس و کیفیت شیرظرفشویی دو منظوره و یا دوکاره دقت کنید و گارانتی و خدمات پس از فروش آن را نیز بررسی کنید.

در برخی از مدل‌های شیر دومنظوره، یک مسیر خروجی برای آب در نظر گرفته شده و به این صورت هنگامی که آب شهری را باز میکنید، املاح موجود در آن در لوله رسوب میکند و هنگامی که قصد استفاده از آب تصفیه شده را دارید، کمی املاح با آن ترکیب شده و از میزان خلوص آب کم میکند. این اتفاق تنها برای مدل‌هایی با یک مسیر خروجی پیش می‌آید و برای حل این مشکل، برخی از مدل‌های شیر دو کاره دارای دو خروجی آب هستند و برای آب شهری و آب تصفیه شده خروجی مجزایی وجود دارد.

در برخی از مدل‌ها شیر خروجی آب تصفیه که شیری کوچک می‌باشد، بعد از مدتی با مشکل چکه کردن روبرو می‌شود و نیاز به تعویض مغزی آن می‌باشد. به دلیل کوچکی شیر و مغزی، تهیه آن کار دشواری است. بنابراین هنگام تهیه شیر دوکاره خدمات پس از فروش و پشتیبانی آن را بررسی کنید.

شیرظرفشویی دو منظوره با کیفیت

برای تهیه این مدل شیر ظرفشویی (شیرظرفشویی دو منظوره) با کیفیت به برند آن توجه کنید. برندهای معروف و مطرح که کیفیت بالایی دارند، گزینه‌هایی مناسب برای تهیه این مدل شیر ظرفشویی می‌باشند. در ادامه چند مدل پرطرفدار و با کیفیت شیر دو منظوره را معرفی میکنیم.

شیر ظرفشویی دو منظوره kwc

یکی از برندهای مطرح و معروف در صنعت شیرآلات، برند kwc می‌باشد. شیر ظرفشویی دو منظوره kwc مدل زو در رنگ کروم، سفید و مشکی تولید می‌شود و دارای کیفیت بالایی است. این شیر مقاوم در برابر زنگ زدگی و خوردگی بوده و کیفیت آبکاری بالایی نیز دارد. شیر ظرفشویی دو منظوره kwc تحت لیسانس سوئیس ساخته شده و دارای ۵ سال گارانتی و خدمات پس از فروش می‌باشد.

برای مشاهده قیمت و خرید شیر ظرفشویی دومنظوره کی دبلیوسی به لینک های زیر مراجعه کنید:

شیر ظرفشویی دو منظوره kwc مدل زو

شیر آشپزخانه دومنظوره kwc مدل سول

شیر ظرفشویی دو منظوره شودر

شودر یکی از برندهای شناخته شده در صنعت شیرالات بوده و محصولات آن دارای گارانتی ۵ ساله هسستند. برند شودر شیرهای دو منظوره خود را در چندین مدل، از جمله آتلانتیک، آلستر، دو منظوره فنری آلستر، یونیک، یونیک پلاس و آلبرتا و در رنگ‌های سفید، کروم و طلایی تولید میکند. تمامی این مدل‌ها دارای کیفیت بالا بوده و انتخاب مدل آن بسته به سلیقه شما دارد.

برای مشاهده قیمت و خرید شیر ظرفشویی دومنظوره شودر به لینک های زیر مراجعه کنید:

شیر ظرفشویی دومنظوره شودر مدل آلبرتا

شیر ظرفشویی دو منظوره شودر مدل یونیک طلا

شیر ظرفشویی دو منظوره شودر مدل یونیک کروم

شیر ظرفشویی دو منظوره شودر مدل یونیک پلاس شیری طلا

شیر ظرفشویی دو منظوره فنری شودر مدل آلستر

شیر ظرفشویی دو منظوره شودر مدل آلستر

شیر ظرفشویی دو منظوره شودر آتلانتیک

شیر ظرفشویی دو منظوره فنری شودر مدل آتلانتیک

شیر ظرفشویی دو منظوره راسان

طراحی شیر ظرفشویی دو منظوره راسان در سبک کلاسیک بوده و اگر آشپزخانه ای کلاسیک دارید، انتخابی مناسب برای شماست. شیر ظرفشویی دو منظوره راسان مدل راشل فنری و کروم رنگ ومدل لیزا در رنگ‌های کروم، طلا، رزگلد و طلامات  تولید می‌شوند.

برای مشاهده قیمت و خرید شیر ظرفشویی دومنظوره راسان به لینک های زیر مراجعه کنید:

شیر ظرفشویی دو منظوره راسان مدل لیان

شیر ظرفشویی دو منظوره راسان مدل الیزه

شیر ظرفشویی دومنظوره لمسی راسان مدل الارا

شیر ظرفشویی دومنظوره راسان مدل رزا

شیر ظرفشویی دو منظور راسان مدل لیزا رزگلد

شیر ظرفشویی دو منظوره راسان مدل لیزا طلایی

شیر ظرفشویی دو منظوره راسان مدل راشل

شیر ظرفشویی دو منظوره راسان مدل لیزا

شیر ظرفشویی دو منظوره قهرمان

برند قهرمان نیز از دیگر برندهای مطرح می‌باشد و محصولاتی با کیفیت بالا تولید میکند. شیر ظرفشویی دو منظوره قهرمان مدل آنتیک بیشترین محبوبیت را دارد و در رنگ‌های کروم، کروم مات، طلا براق و طلا مات تولید و عرضه می‌شود.

برای مشاهده قیمت و خرید شیر ظرفشویی دومنظوره راسان به لینک های زیر مراجعه کنید:

شیر ظرفشویی دو منظوره قهرمان مدل آنتیک

شیر ظرفشویی دو منظوره قهرمان مدل آنتیک طلایی

 

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)