پرفروش ترین مدل فرتوکار داتیس

پرفروش ترین مدل فرتوکار داتیس

کارخانه تولیدی داتیس فعالیت خود را از سال ۸۷ آغاز کرده و به تولید محصولات متنوعی مانند اجاق گاز، فر توکار، هود آشپزخانه و غیره میپردازد. داتیس موفق به کسب استانداردها و گواهینامه‌های داخلی وبین المللی بسیاری شده و محصولات با کیفیتی را تولید و عرضه میکند. از جمله این موارد می‌توان به استاندارد رضایت مندی مشتری (ISO 10002:2006) از TUV ایتالیا (Reg no: 4753733) و استاندارد CE اشاره کرد.

یکی از محصولات تولیدی داتیس فر توکار هست و اگر در فکر تهیه یک فر توکار برقی هستید، حتما نگاهی به پرفروش ترین مدل های فرتوکار برقی داتیس بیندازید و این مدل‌ها را هم از نظر کیفیت، ظاهر، عملکرد و قیمت با هم مقایسه و بررسی کنید. در اینجا چند مدل پرفروش فرتوکار داتیس را معرفی می‌کنیم. تمامی مدل فر توکار داتیس دارای ۱۸ ماه ضمانت هم هستند.

فر توکار داتیس مدل ۶۹۰DF

فر توکار داتیس مدل ۶۹۰ از جمله مدل های پرفروش فر توکار برقی هست و قابلیت اتصال به وای وای را دارد و میتوان آن را از طریق اپلیکیشن کنترل کرد. این فر ۷۸ لیتری دارای ابعاد ۵۸.۵ در۵۹.۵ در ۵۹.۵ سانتی متر می‌باشد و از شیشه سه جداره سکوریت ساخته شده است. از دیگر ویژگی‌های آن میتوان به فن کانوکشن، ریل تلسکوپی، آرام بند درب، قفل کودک، ۲۸ برنامه پخت اتوماتیک و ۱۶ برنامه پخت نیمه اتوماتیک اشاره کرد.

برای مشاهده قیمت و خرید به لینک زیر مراجعه کنید:

فر توکار داتیس مدل ۶۹۰DF برقی

فر توکار داتیس مدل ۶۹۱ DF

فر توکار داتیس مدل ۶۹۱ مجهز به سیستم افزایش دمای سریع و دارای دو فن کانوکشن برای تنظیم و یکنواخت سازی حرارت پخت هست و میتواند حرارت را یکنواخت‌تر پخش کند و در مصرف انرژی نیز صرفه جویی بیشتری داشته باشد. سیستم کنترل این مدل لمسی بوده و دارای ۱۱ برنامه پخت نیمه اتوماتیک نیز هست.

برای مشاهده قیمت و خرید به لینک زیر مراجعه کنید:

فر توکار داتیس مدل DF-691

فر توکار داتیس مدل ۶۹۲ DF

فر توکار داتیس مدل ۶۹۲ دارای نمای شیشه‌ای و با لبه‌ای استیل می‌باشد. این مدل دارای ابعاد ۵۷ در ۵۹ در ۵۹ سانتی متری با گنجایش ۷۸ لیتر بوده و از امکانات آن میتوان به فن کانوکشن، قفل کودک، موتور جوجه گردان، تایمر دیجیتال لمسی و سیستم افزایش سریع دمای فر اشاره کرد. فر توکار داتیس مدل ۶۹۲ فاقد ریل تلسکوپی می‌باشد.

برای مشاهده قیمت و خرید به لینک زیر مراجعه کنید:

فر توکار داتیس مدل DF-692

فر توکار داتیس مدل DF683

فر توکار داتیس مدل ۶۸۳ با نمای تمام شیشه مشکی ظاهری زیبا و شیک دارد و میتوان شیشه های داخلی فر را به راحتی باز کرد و مورد شستشو قرار داد تا همواره ظاهری زیبا و تمیز داشته باشد. این مدل دارای سیستم گرمایشی پایین، بالا و پشت می‌باشد و به واسطه فن کانوکشن خود حرارت را در تمام فضای داخل فر به طور یکنواخت پخش میکند. قفل کودک، موتور جوجه گردان، سیستم یخ زدایی و سیستم افزایش سریع دمای فراز دیگر ویژگی‌های این مدل می‌باشد.

برای مشاهده قیمت و خرید به لینک زیر مراجعه کنید:

فر توکار داتیس مدل DF-683

فر توکار داتیس مدل ۶۷۵

فر آشپزخانه توکار داتیس مدل ۶۷۵ دارای نمای شیشه ای مشکی میباشد و از جمله ویژگی‌ اصلی و متمایز کننده آن میتوان به برنامه پخت اتومات به زبان فارسی اشاره کرد. فر داتیس مدل ۶۷۵ دارای سنسور پخت گوشت، ریل تلسکوپی، فن کانوکشن، موتور جوجه گردان و سیستم یخ زدایی می‌باشد.

برای مشاهده قیمت و خرید به لینک زیر مراجعه کنید:

فر توکار داتیس مدل DF-675

فر توکار داتیس مدل DF672 Ultra

اگر تجهیزات آشپزخانه شما سفید هست و به دنبال فر توکار برقی گازی سفید هستید، نگاهی به مدل  ۶۷۲ داتیس، بیندازید. نمای مدل ۶۷۲ داتیس شیشه سفید میباشد و ظاهری زیبا و شیک دارد. سیستم گرمایش پشت و فوقانی این مدل با برق کار میکند و سیستم گرمایش پایین آن گازی است. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد و متمایز کننده این فر ولوم تاشو از جنس باکالیت میباشد که از دستان شما در برابر افزایش دما محافظت میکند.

برای مشاهده قیمت و خرید به لینک زیر مراجعه کنید:

فر توکار داتیس مدل DF-672 Ultra

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)