10 مدل توالت فرنگی ارزان قیمت

10 مدل توالت فرنگی ارزان قیمت

سرویس بهداشتی یکی از قسمت‌های مهم هر مکانی به حساب می‌آید و مجهز کردن و راحتی آن نیز اهمیت بالای دارد. امروزه بسیاری از افراد با مشکلات مختلف جسمی و یا برای راحتی بیشتر ترجیح می دهند از توالت فرنگی به جای توالت ایرانی (زمینی) استفاده کنند و قیمت توالت فرنگی در مقایسه با توالت زمینی بیشتر است، اما می توان با خرید توالت فرنگی ارزان این تفاوت قیمتی را کم کرد و متناسب با بودجه و هزینه‌ای که در نظر گرفته شده، برای خرید توالت فرنگی اقدام کرد.

قیمت توالت فرنگی بسته به مدل و برند و رنگ و امکانات آن بسیار متفاوت است و می توان بازه یک میلیون تا بالای ۲۰ میلیون تومن را برای آن تعریف کرد. در اینجا ۱۰ مدل از ارزان ترین توالت فرنگی‌های موجود در بازار را معرفی کرده‌ایم و شما می توانید قیمت آنها را نیز مشاهده کنید و در صورت انتخاب برای خرید اینترنتی اقدام کنید. چند برند ارزان قیمت توالت فرنگی در ایران که در اینجا به معرفی مدل‌های آنها پرداخته‌ایم، توالت فرنگی پارس سرام، نوین سرام و آرمیتاژ می باشد.

مدل های توالت فرنگی ارزان قیمت

توالت فرنگی پارس سرام مدل دیبا

توالت فرنگی پارس سرام مدل دیبا یکی از ارزانترین توالت فرنگی‌های موجود در بازار است. ابعاد این توالت فرنگی یک تکه برابر 64*41*63 سانتی متر با آکس 20 سانتی متری میباشد. برای مشاهده قیمت و خرید آن به لینک زیر مراجعه کنید:

توالت فرنگی پارس سرام مدل دیبا

توالت فرنگی نوین سرام مدل مسینا

ابعاد فرنگی نوین سرام مدل مسینا ۵۷ در ۴۰ در ۶۰ بوده و اندازه آکس آن نیز ۲۰ سانتی متر میباشد. سیستم تخلیه این مدل توالت فرنگی نوین سرام، واترجت بوده و قدرت تخلیه بالایی دارد. از دیگر ویژگی‌های این مدل میتوان به فلش دو زمانه و درب آرام آن اشاره کرد. برای مشاهده قیمت و خرید آن به لینک زیر مراجعه کنید:

توالت فرنگی نوین سرام مدل مسینا

توالت فرنگی آرمیتاژ‌ مدل آوا

مدل آوا از جمله ارزانترین توالت فرنگی آرمیتاژ است و در سه درجه کیفی تولید می‌شود که درجه سه آن قیمتی ارزانتر دارد. ابعاد این مدل توالت فرنگی تک تکه برابر ۶۱ در ۳۹ در ۵۹ بوده و آکس آن نیز ۲۱ سانتی متر است. مدل آوا در دو مدل بیده دار و بدون بیده تولید میشود که مدل بدون بیده آن قیمت پایینتری دارد. برای مشاهده قیمت و خرید آن به لینک زیر مراجعه کنید:

توالت فرنگی آرمیتاژ مدل آوا

توالت فرنگی  آرمیتاژ‌ مدل دنا

یکی دیگر از توالت فرنگی‌های مقرون به صرفه و با کیفیت موجود در بازار مدل دناست که دارای ابعاد 59*40.5*64.5 سانتی متر با خروجی 6 سانتی متر و آکس تخلیه 23.5 سانتی متری میباشد. سیستم تخلیه این مدل واترجت بوده و قدرت تخلیه آن بالاست. فلاش دو زمانه و درب دوبل آسان باز شو از دیگر امکانات این مدل میباشد. برای مشاهده قیمت و خرید آن به لینک زیر مراجعه کنید:

توالت فرنگی آرمیتاژ مدل دنا

توالت فرنگی آرمیتاژ‌ مدل آرالیا

این مدل توالت فرنگی ارزان قیمت آرمیتاژ مدل آرالیا نام دارد و دارای سیستم تخلیه واتر جت با آکس ۲۵ سانتی متری است و برای فضاهای بزرگ مناسب میباشد. مدل آرالیا به دو صورت بیده دار و بدون بیده و در سه درجه کیفی تولید میشود که مدل بدون بیده با درجه سه کیفی مقرون به صرفه ترین مدل آن میباشد. برای مشاهده قیمت و خرید آن به لینک زیر مراجعه کنید:

توالت فرنگی آرمیتاژ مدل آرالیا

توالت فرنگی آرمیتاژ‌ مدل آرمیتا

مدل آرمیتا با دو سیستم تخلیه متفاوت آبشاری و توربوجت تولید میشود و سیستم تخلیه آبشاری آن قیمتی مناسبتر دارد. این مدل توالت فرنگی ارزان قیمت برای فضاهای کوچک مناسب نیست. ابعاد آن برابر ۷۰ در ۴۰ در ۶۳ بوده و آکس آن برابر ۲۶ سانتیمتر میباشد. برای مشاهده قیمت و خرید آن به لینک زیر مراجعه کنید:

توالت فرنگی آرمیتاژ مدل آرمیتا

توالت فرنگی آرمیتاژ‌ مدل رز

مدل رز نیز از جمله توالت فرنگی‌هایی با سایز متوسط است و اندازه آکس آن برابر ۲۲ سانتیمتر است. سیستم تخلیه این مدل توالت فرنگی آرمیتاژ توربوجت است که قدرت بسیار بالایی دارد. سیستم فلاش تانک دو زمانه و درب دوبل آسان باز شود از دیگر امکانات این مدل میباشد. برای مشاهده قیمت و خرید آن به لینک زیر مراجعه کنید:

توالت فرنگی آرمیتاژ مدل رز

توالت فرنگی آرمیتاژ مدل آنتیک

مدل آنتیک یکی از مدل‌های ساده و باکیفیت و با دوام با قیمت مناسب میباشد. در این مدل شاهد طراحی ساده و مستطیل شکلی هستیم، ابعاد این مدل برابر 68.5*38.5*65.5 با اندازه آکس ۱۸.۵ میباشد. سیستم تخلیه مدل آنتیک از نوع واترجت است و قدرت و سرعت تخلیه آن نیز بالاست. مدل آنتیک آرمیتاژ نیز دارای ۳ درجه کیفی متفاوت بوده و درجه سه آن از سایر درجه‌ها قیمت پایینتری دارد. البته تفاوت در درجه کیفی به میزان شفافیت هنگام خروج از کوره برمیگردد و از نظر کیفیت یکسان هستند. برای مشاهده قیمت و خرید آن به لینک زیر مراجعه کنید:

توالت فرنگی آرمیتاژ مدل آنتیک

توالت فرنگی آرمیتاژ مدل الگانت

مدل الگانت با یک طراحی کلاسیک و ساده میتواند خود را با تمامی سبک دکوراسیون‌ها هماهنگ کند. این توالت فرنگی نیز دارای سایز متوسط بوده و ابعاد آن برابر 69*37.5*70 سانتیمتر و اندازه آکس آن برابر ۲۰.۵ سانتی متر میباشد. مدل الگانت نیز در دو مدل بیده دار و بدون بیده تولید میشود و شما میتوانید مدل مدنظر خود را انتخاب کنید. برای مشاهده قیمت و خرید آن به لینک زیر مراجعه کنید:

توالت فرنگی آرمیتاژ مدل الگانت

توالت فرنگی آرمیتاژ مدل نسترن

توالت فرنگی نسترن نیز از جمله توالت فرنگی‌های سایز متوسط محسوب می‌شود و ابعاد آن برابر ۶۱ در ۳۹ در ۵۷ سانتیمتر، اندازه آکس ۲۲ و خروجی ۶ سانتیمتری است. این مدل نیز دارای قیمت مناسب و مقرون به صرفه‌ای میباشد؛ برای مشاهده قیمت و خرید آن به لینک زیر مراجعه کنید:

توالت فرنگی آرمیتاژ مدل نسترن

 

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)