بهترین رنگ دیوار برای ست کردن با مبل خاکستری

بهترین رنگ دیوار برای ست کردن با مبل خاکستری

روانشناسی رنگ بیان می‌کند که رنگ‌ها می‌توانند بر روحیات و خلق و خوی افراد تاثیر بگذارند و به این صورت می‌شود با هوشمندی و استفاده درست و هماهنگ از رنگ‌ها در دکوراسیون خانه، انرژی، هوشمندی، خلاقیت و ابتکار را به چرخش درآورد. رنگ خاکستری یکی از رنگ‌های ساده، خاص و خثی است که می‌توان از آن در خانه استفاده کرد. این رنگ در سبک مینیمال بسیار استفاده می‌شود و در سایر سبک‌های دکوراسیون نیز از آن به عنوان رنگ مکمل و خنثی استفاده می‌کنند. این رنگ با خود سادگی و آزادی را به همراه می‌آورد. برخی از افراد تمایل دارند رنگ دیوارهای خود را خاکستری کنند و برخی این رنگ را برای مبلمان در نظر می‌گیرند. در اینجا بهترین رنگ دیوار برای ست کردن با مبل خاکستری را معرفی می‌کنیم تا افرادی که کاناپه طوسی و خاکستری دارند با رنگ‌های هماهنگ و مکمل رنگ طوسی آشنا شوند.

کاناپه خاکستری

رنگ خاکستری از جمله رنگ‌های خنثی است که به راحتی می‌توان آن را در کنار بسیاری از رنگ‌های دیگر قرار داد. خاکستری بین دو رنگ مطلق سفید و سیاه قرار میگیرد و یک بازه رنگی گسترده است و از خاکستری مات نزدیک به سفید تا خاکستری تیره و نزدیک به نوک مدادی را در برمیگیرد. البته به طور کلی وقتی صحبت از کاناپه خاکستری است رنگ میانه این بازه که شامل خاکستری و خاکستری سیر می‌شود در نظر گرفته می‌شود. کاناپه و مبل خاکستری را می‌توان در سبک دکوراسیون سنتی تا مدرن استفاده کرد و هماهنگی بسیار زیادی دارد.

چه رنگ دیواری برای کاناپه خاکستری مناسب است

خبر خوب این است که این کار بسیار آسان است و دست شما در انتخاب رنگ دیوار بسیار باز است. در اینجا بهترین انتخاب‌ها را برای ست کردن رنگ دیوار با مبل خاکستری بیان می‌کنیم.

دیوار همه پسند سفید

رنگ سفید یکی از رنگ‌هایی است که از گذشته تا به امروز بر روی دیوار کار می‌شده و یک رنگ خنثی و خالی است و به راحتی می‌توان اکثر رنگ‌ها را کنار آن قرار داد. انتخاب رنگ سفید ساده‌ترین راه حل برای انتخاب رنگ دیوار است و دست شما را در انتخاب رنگ اکسسوری‌ها نیز باز می‌گذارد. اگر اهل ریسک نیستید و می‌خواهید همه را راضی نگه دارید رنگ سفید را انتخاب کنید.

خاکستری روشن

یکی از بهترین رنگ دیوار برای ست کردن با مبل خاکستری، همان خاکستری است اما روشنتر از رنگ کاناپه!

اگر مبل شما خاکستری تیره است، شما میتوانید رنگ خاکستری روشن را برای دیوار انتخاب کنید. وجود دو رنگ یکسان و سایه و روشن کاناپه را برجسته تر نشان می‌دهد. در این حالت می‌توانید با انتخاب کوسن‌هایی با رنگ‌های گرم و یا تابلو‌هایی پراز هیجان فضا را مدرن و گرم کنید. این سبک رنگ آمیزی بیشتر در دکوراسیون مدرن و مینیمالیستی دیده می‌شود و فضایی راحت و آرام را ایجاد می‌کند.

رنگ گرم کرم

رنگ خاکستری تن سردی به همراه دارد و برای متعادل کردن فضا و بخشیدن گرمای بیشتر می‌توانید از رنگ گرم برای دیوار استفاده کنید. یکی از رنگ‌های گرم و ملایم رنگ کرم است که به آن قهوه روشن نیز گفته می‌شود. این رنگ را برای دیواری که پشت کاناپه قرار دارد درنظر بگیرید و آنجا را به فضای کانونی و مرکزی نشیمن خود تبدیل کنید. می‌توانید بر روی این دیوار تابلو‌ی که در آن از رنگ خاکستری، مشکی، قهوه‌ای و سفید استفاده شده، نصب کنید و هماهنگی بیشتری را ایجاد کنید.

آبی خاکستری

آبی خاکستری یک ترکیب رنگ خاکستری برای دیوار است و یکی از رنگ‌هایی است که در دهه اخیر به شدت در دکوراسیون منزل از آن استفاده می‌شود. این رنگ بسیار ملایم و زیباست و در کنار رنگ خاکستری هماهنگی بینظیری دارد. این رنگ ترکیبی بسیار آرام و آرامش بخش است و فضا را ساده و آرام می‌کند و خبری از پیچیدگی نیست.

سبز خاکستری تیره

ترکیب رنگ خاکستری برای دیوار با رنگ سبز رنگی جذاب را به نام مریم گلی ایجاد می‌کند. این رنگ از ترکیب مساوی رنگ‌های لیمویی تیره، سبز و توسی ایجاد می‌شود و یکی از رنگ‌های تیره و ترند است. اگر دوست دارید رنگ تیره قوی و متضادی با رنگ کاناپه خود داشته باشید می‌توانید دیوار را به رنگ سبز تیره مریم گلی درآورید. اگر تمایل به انتخاب این رنگ دارید دقت داشته باشید که بهتر است فقط و فقط یک دیوار را به رنگ سبز مریم گلی درآورید زیرا استفاده از این رنگ برای کل اتاق نشیمن مناسب نیست و فضا را تیره و تاریک می‌کند.

رنگ بژ

بژ یک رنگ خنثی و گرم است که با رنگ خاکستری هماهنگی بسیاری دارد و می‌توان دیوار پشت کاناپه خاکستری را به رنگ بژ درآورد. این رنگ برنزه، شیرین و گرم است و جلوه‌ای از آفتاب دارد و فضای حال و پذیرایی را دلنشین می‌کند. در انتخاب رنگ بژ دقت کنید که رنگی که در سطل رنگ دیده می‌شود با رنگی که روی دیوار کار می‌شود متفاوت است. بنابراین برای میزان روشنی و تیرگی این رنگ و ترکیب درست رنگ بهتر است قسمتی از دیوار را رنگ کنید و پس از اطمینان از رنگ، کل دیوار را رنگ کنید. این رنگ همیشه مد است و برای سبک مدرن و کلاسیک قابل استفاده می‌باشد.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)