معرفی ده مدل پرفروش گاز صفحه‌ای بیمکث

معرفی ده مدل پرفروش گاز صفحه‌ای بیمکث

اجاق گازهای رومیزی نسل جدیدی از اجاق گازها هستند و ظاهری زیبا و شیک دارند و برای آشپزخانه‌های کوچک، آشپزخانه‌های اپل و آشپزخانه‌هایی که دارای تجهیزات توکار هستند، مناسب می‌باشد. برندهای مختلفی به تولید گاز صفحه‌ای میپردازند و یکی از برندهای ایرانی و شناخته شده در این حوزه، بیمکث می‌باشد. در اینجا سعی کردیم ۱۰ مدل پرفروش و با کیفیت اجاق گازهای بیمکث را معرفی کنیم و این امکان را برای شما فراهم کرده‌ایم تا آنها را از نظر ظاهر، کیفیت و قیمت با هم مقایسه کنید.

گاز رومیزی بیمکث

کارخانه بیمکث فعالیت خود را از سال ۱۳۶۱ آغاز کرده و در سال ۹۱ نیز به عنوان واحد نمونه استاندارد شناخته شده است. محصولات بیمکث دارای استاندارد اروپا و ایران هستند و تمامی آنها ۲۵ ماه ضمانت می‌شوند.

گاز رومیزی بیمکث مدل MG0061

گاز رومیزی بیمکث مدل MG0061 دارای ظاهری زیبا با شیشه سکوریت مشکی دارای ابعاد ۸۶ در ۵۲ سانتی متر می‌باشد. شیشه این مدل در برابر حرارت و فشار مقاوم شده است. این گاز ۵ شعله با شعله پخش های چدنی و شعله پلوپز در وسط در گروه پرفروش های بیمکث قرار گرفته است. قیمت این محصول را در اینجا میتوانید مشاهده نمایید.

گاز صفحه ‌ای بیمکث  مدل MG0064

گاز صفحه ‌ای بیمکث  مدل MG0064 نیز دارای نمای شیشه‌ای مشکی و ظاهری زیبا می‌باشد. در این مدل شاهد ۵ شعله با راندمان احتراق بالا هستیم و شعله پلوپز نیز در وسط جای گرفته است. قیمت این محصول را در اینجا میتوانید مشاهده نمایید.

گاز صفحه ‌ای بیمکث  مدل MG0066 رویال

گاز صفحه ‌ای بیمکث  مدل MG0066 با ابعاد ۹۰ در ۵۱ سانتی متر و نمای شیشه‌ ای مشکی و خطوط سفید و زراحی منحصر به فرد خود، ظاهری زیبا و شیک به آشپزخانه شما می‌دهد. جنس شیشه‌ ای گاز کاملا در برابر حرارت و فشار مقاوم بوده و شبکه چدنی ۵ تکه نیز در برابر تغییر رنگ و شوک حرارتی مقاوم هستند. قیمت به روز گاز صفحه ‌ای بیمکث  مدل MG0066 در اینجا قابل مشاهده است.

گاز صفحه ای بیمکث مدل MG5088 

گاز صفحه ای بیمکث مدل MG5088 استیل بوده و از جنس استیل ۳۰۴ با مقاومت بالا در برابر رطوبت ساخته شده است و دارای طراحی زیبایی میباشد. در این مدل ۵ شعله نیز شاهد قرار گیری شعله پلوز در وسط هستیم که فضای مناسبی را در اختیارتان قرار میدهد. برای مشاهده قیمت و بررسی بیشتر این مدل میتوانید در اینجا کلیک کنید.

گاز صفحه ای بیمکث مدل MG5087

گاز صفحه ای بیمکث مدل MG5087 دارای طراحی زیبا و ساده  و شعله پخش کن‌های آن دارای طرح ستاره‌ای میباشند. جنس شیشه سکوریت مشکی نمایی زیبا به این مدل میدهد و پنج شعله بودن آن نیز آن را برای خانه‌های ایرانی کاربردی میکند. قیمت گاز بیمکث مدل MG5087 در اینجا آمده است.

گاز صفحه ای بیمکث مدل MG 5081

گاز صفحه ای بیمکث مدل MG 5081 دارای صفحه شیشه ای مشکی، پنج شعله میباشد و شعله پلوپز در سمت راست و ولوم‌ها نیز در زیر آن قرار گرفته‌اند. این مدل همچنین مجهز به ترموکوپل، فندک و شبکه چدنی مقاوم می‌باشد و راندمان احتراق آن نیز متوسط می‌باشد. قیمت گاز صفحه ای بیمکث مدل MG 5081 در اینجا آمده است.

گاز صفحه ای بیمکث مدل MG5080

گاز صفحه ای بیمکث مدل MG508 در ابعاد ۹۰ در ۵۱ سانتی متر و با شیشه مشکی سکوریت طراحی و عرضه شده و دارای ترموکوپل تاپ تایم و جرقه زن سریع می‌باشد. قیمت گاز صفحه ای بیمکث مدل MG5080 را میتوانید در اینجا مشاهده نمایید.

گاز صفحه ای بیمکث مدل MG5090

اگر به دنبال گازی با طراحی منحصر به فرد هستید، نگاهی به گاز رومیزی بیمکث مدل MG5090نیز بیندازید. از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد این مدل علاوه بر طراحی خاص پایه چدنی میتوان به پلوپز دوحالته آن نیز اشاره کرد. شما میتوانید برای بررسی بیشتر و مشاهده قیمت این مدل در اینجا کلیک کنید.

گاز صفحه ای بیمکث مدل  MG5091

در گاز رومیزی بیمکث مدل  MG5091 شاهد شیشه سکوریت مشکی مقاوم در برابر فشار و حرارت، ترموکوپل تاپ تایم، جرقه زن فوق سریع و شبکه چدنی مقاوم در برابر تغییر رنگ هستیم. شعله پلوپز در این گاز ۵ شعله در وسط جای گرفته است. شما میتوانید با کلیک در اینجا قیمت گاز صفحه ای بیمکث مدل  MG5091 را مشاهده و با سایر مدل‌ها مقایسه نمایید.

گاز صفحه ای بیمکث مدل MG 0011 سفید

گاز صفحه ای بیمکث مدل MG0011 نیز از جمله پروفروش ترین مدل اجاق گاز بیمکث می‌باشد و دارای نمای ظاهری شیشه ای سفید با ولوم و سرشعله‌های ایتالیایی می‌باشد. در این گاز ۵ شعله، شعله پلوپز در وسط قرار گرفته و ظاهری زیبا و فضایی کارا را در اختیار شما میگذارد. برای مشاهده و بررسی قیمت گاز صفحه ای بیمکث مدل MG 0011 سفید در اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)