معرفی ۹ مدل پرفروش اجاق گاز دو شعله

معرفی ۹ مدل پرفروش اجاق گاز دو شعله

اجاق گاز رومیزی دو شعله در فضاهای کوچک مانند سوئت‌ها، اتاق‌های مستر، خانه‌های دانشجویی، شرکت‌ها، کارگاه‌ها و بسیاری از فضاهای دیگر مورد استفاه قرار میگیرد. اگر شما هم به دنبال یک گاز دو شعله مناسب و با کیفیت هستید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید، زیرا در اینجا ۹ مدل اجاق گاز پرفروش دو شعله را معرفی کرده‌ایم و همچنین میتوانید از طریق لینک موجود جهت خرید آنلاین اقدام کنید.

گاز صفحه‌ای کن مدل IG3201

اجاق گاز کن مدل IG3201 یک گاز رومیزی شیشه‌ای دو شعله با ترموکوپل فوق سریع و فندک اتوماتیک میباشد. این اجاق گاز دو شعله دارای طراحی ساده و زیبایی است، نمای ظاهری آن از شیشه سکوریت مشکی هشت میلیمتری با لبه تراش خورده هست و دو شعله در یک خط قرار گرفته‌اند.ابعاد این مدل اجاق گاز ۳۱ در ۵۲ سانتی متر میباشد. از ویژگی‌های این گاز دو شعله میتوان به تمیز شوندگی آسان، زیبایی و سیستم ایمنی عالی شامل فندک اتوماتیک و ترموکوپل اولترا رپید اشاره کرد. از گاز را میتوانید به گاز شهری یا سیلندری مایع متصل کنید. با کلیک در اینجا قیمت گاز دو شعله کن را مشاهده نمایید.

گاز رومیزی کن مدل G203

یکی دیگر از مدل‌های پرفروش گاز دو شعله، گاز دوشعله کن مدل G203 میباشد. این مدل نیز دارای نمای شیشه‌ای مشکی با لبه تراش خورده است و نمای ظاهری بسیار زیبا و شکیلی دارد. شبکه‌های این گاز دو شعله از جنس چدن لعابدار بوده و بسیار مقاوم هستند. از نظر ایمنی نیز اجاق دو شعله G203 از کیفیت بالایی برخوردار است و میتوان به شیر کنترل ایتالیایی، فندک اتوماتیک و ترموکوپل فوق سریع آن اشاره کرد. اجاق گاز کن دارای ۲۴ ماه ضمانت نیز میباشد. برای مشاهده قیمت گاز دو شعله G203 در اینجا کلیک کنید.

گاز صفحه‌ای استیل کن مدل S203

گاز صفحه‌ای استیل ظاهری متفاوت از گاز شیشه‌ای داشته و طرفداران خود را دارد. لکه و کثیفی در گاز استیل کمتر به چشم می‌خورد و خود یک مزیت به شمار میرود. گاز صفحه‌ای استیل کن مدل S203 یک اجاق دو شعله با طراحی ساده و زیبا میباشد و سرشعله و شیرآن از برند defendi ساخت کشور ایتالیا است. جنس شبکه گاز دو شعله استیل کن چدن و توان حرارتی آن برابر ۴ kw میباشد. در اینجا قیمت و مشخصات بیشتر محصول آمده است.

گاز دو شعله بیمکث مدل 5017G2

از دیگر برندهای مطرح، باکیفیت و پرفروش اجاق گاز میتوان به برند بیمکث اشاره کرد. اجاق گاز دوشعله بیمکث مدل 5017G2 یکی از پرفروش‌ترین اجاق گاز های دو شعله است و شیر و سرشعله‌های آن ساخت کشور ایتالیا میباشد و از کیفیت بالایی برخوردار است. ابعاد این گاز برابر ۵۰ در ۳۵ بوه و نمای آن نیز شیشه سکوریت مشکی است و در برابر حرارت و فشار مقاوم میباشد. برای مشاهده قیمت و مشخصات بیشتر این اجاق دو شعله در اینجا کلیک کنید.

گاز صفحه‌ای درخشان مدل G203

گاز صفحه‌ای دو شعله درخشان مدل G203 یکی از گازهای پرفروش و ارزان قیمت دو شعله میباشد. این گاز دو شعله دارای ابعاد کوچکتری نسبت به سایر مدل‌ها بوده و ابعاد آن برابر ۳۰ در ۴۸ است. بدنه این مدل استیل بوده و در برابر حرارت و فشار مقاوم میباشد. از دیگر امکانات این مدل گاز دو شعله میتوان به ولوم نسوز، فندک الکتریکی، ترموکوپل، دوال و شعله پلوپز اشاره کرد. این گاز پرفروش دو شعله دارای ۲۴ ماه گارانتی نیز میباشد. با کلیک در اینجا میتوانید از قیمت محصول مطلع شوید و در صورت تمایل خرید اینترنتی داشته باشید.

گاز صفحه‌ای دو شعله درخشان مدل G201

یکی دیگر از پرفروش ‌ترین پرفروش اجاق گاز دو شعله و ارزان قیمت، مدل G201 درخشان میباشد که از جنس شیشه نشکن و مقاوم به حرارت میباشد. ولوم‌های نسوز و ترموکوپل و فندک اتوماتیک از دیگر امکانات این برند میباشد. در اینجا قیمت گاز دو شعله درخشان مدل G201 آمده است و شما میتوانید پس از بررسی کامل سفارش خود را به صورت اینترنتی ثبت کنید.

گاز صفحه‌ای اخوان مدل G-1HE

برند اخوان از جمله برندهای شناخته شده و مطرح ایرانی است و محصولاتی با کیفیت تولید میکند. گاز صفحه‌ای دو شعله اخوان از جمله گازهای پرفروش میباشد. برخلاف بسیاری از مدل‌ها، شعله‌های این گاز به صورت خطی قرار نگرفته‌اند و حالت قرار گیری آنها مورب است و دارای یک شعله کوچک و یک شعله بزرگ میباشد. ابعاد این گاز رومیزی برابر ۵۰ در ۳۵ سانتی متر است و نمای ظاهری آن شیشه سکوریت مشکی با لبه تراش خورده است. جهت اطلاع از قیمت گاز دو شعله اخوان و ثبت سفارش و خرید اینترنتی در اینجا کلیک کنید.

گاز صفحه‌ای دوشعله اخوان مدل G-43

یکی دیگر از پرفروش ترین گاز دوشعله برند اخوان، مدل G43 میباشد که دارای ابعاد ۵۰ در ۸۶ بوده و اندازه‌ای بزرگتر از مدل‌های معرفی شده دارد. فندک و ترموکوپل فوق سریع این مدل ساخت کشور ایتالیا و شیر و سرشعله‌های آن ساخت ایران است و از کیفیت بالایی برخوردار میباشد. شعله پخش کن‌ها دارای قفل و بست هستند و به راحتی جابجا نمیشوند. اجاق گازهای اخوان دارای ۱۸ ماه گارانتی نیز میباشند. در اینجا میتوانید مشخصات کامل و قیمت اجاق گاز دوشعله اخوان مدل G43 را مشاهده نمایید.

گاز استیل البرز مدل G-2302

از دیگر اجاق گازهای پرفروش دو شعله میتوان به اجاق گاز استیل البرز مدل G-2302 اشاره کرد. قطعات اصی این مدل ساخت کشور ایتالیا و از برند sabaf میباشند. گاز رومیزی دو شعله استیل البرز دارای یک شعله کوچک با توان یک کیلووات و یک شعله پلوپز با توان حرارتی ۳ کیلو وات میباشد و ولوم‌ها در کناره سمت راست آن جای گرفته‌اند. سرشعله‌های نسوز، ترموکوپل و فندک الکتریکی از دیگر ویژگی‌های این اجاق گاز دو شعله میباشد. در اینجا میتوانید قیمت اجاق گاز دوشعله استیل البرز را مشاهده نمایید.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)