پرفروش ترین اجاق گازهای ارزان و با کیفیت

پرفروش ترین اجاق گازهای ارزان و با کیفیت

اجاق گاز یکی از وسایل مهم هر آشپزخانه‌ای میباشد و برای پخت هر نوع غذایی به آن احتیاج هست. اجاق گازها انواع مختلفی دارند و برخی در گروه گازهای ارزان قیمت قرار میگیرند و برخی نیز در گروه گازهای لوکس و گران قیمت جای دارند. همان طور که مشخص هست گازهایی با قیمت بالا دارای کیفیت عالی، طراحی زیبا و امکانات بیساری هستند، اما این امر دلیل بر آن نمیشود که گازهای ارزان قیمت، کیفیت خوبی نداشته باشند. اگر قصد خرید اجاق گاز با قیمت مناسبی را دارید، این مطلب را تا انتها بخوانید. در ادامه چندی از اجاق گاز ارزان و با کیفیت با برندهای مختلف را معرفی کرده‌ایم و امکان مشاهده قیمت به روز هر کدام از آنها نیز وجود دارد.

اجاق گاز ارزان اخوان 

برند اخوان یکی از برندهای شناخته شده و با کیفیت می‌باشد و گارانتی ۱۸ ماهه پس از فروش آن تضمینی بر کیفیت آن می‌باشد. در بین اجاق گازهای شیشه‌ای اخوان دو مدل GI4  و GI24 و در بین اجاق گازهای استیل دو مدل Gi13 و Gi135 جز پرفروش‌ترین اجاق گازهای ارزان قیمت اخوان هستند.

اجاق گاز شیشه‌ای ارزان اخوان مدل GI4  

اجاق گاز شیشه‌ای ارزان اخوان مدل GI4   با نمای ظاهری شیشه‌ مشکی طراحی زیبایی دارد. این گاز شیشه‌ای اخوان دارای ۴ شعله با جرقه زن اتوماتیک و ترموکوبل بوده ابعاد آن نیز ۵۸ در ۵۰ سانتی متر می‌باشد. گاز شیشه‌ای اخوان مدل GI4  فاقد شعله پلوپز می‌باشد. برای مشاهده قیمت به روز گاز شیشه‌ای اخوان مدل GI4  در اینجا کلیک کنید.

اجاق گاز شیشه‌ای ارزان اخوان مدل GI24

جنس اجاق گاز شیشه‌ای ارزان اخوان مدل GI24 ، شیشه‌ مشکی و مقاوم در برابر حرارت و خش می‌باشد. این مدل دارای ۵ شعله و یک شعله پلوپز در وسط می‌باشد. اجاق گاز شیشه‌ای ارزان اخوان مدل GI24 دارای ترموکوبل، جرقه زن و وم میباشد و ابعاد آن نیز ۵۰ در ۸۶ سانتی متر می‌باشد. برای مشاهده قیمت به روز گاز شیشه‌ای اخوان مدل GI24 در اینجا کلیک کنید.

اجاق گاز استیل ارزان اخوان مدل Gi13

جنس بدنه و نمای ظاهری اجاق گاز اخوان مدل Gi13 استیل معمولی بوده و دارای ۵ شعله می‌باشد. شعله پلوپز نیز در وسط قرار گرفته است. اجاق گاز استیل ارزان اخوان مدل Gi13 دارای جرقه زن اتوماتیک و ترموکوبل می‌باشد و ابعاد آن نیز ۸۶ در ۵۰ سانتی متر است. برای مشاهده قیمت به روز اجاق گاز استیل ارزان اخوان مدل Gi13 در اینجا کلیک کنید.

اجاق گاز استیل ارزان اخوان مدل Gi135

مدل Gi135 اخوان یک اجاق گاز صفحه‌ای استیل در ابعاد ۸۶ در ۵۰ سانتی متر می‌باشد. این اجاق گاز دارای ۵ شعله با یک شعله پلوپز در وسط هست و ولوم‌ها در زیر شعله پلوپز جای گرفته‌اند اما هنگام آشپزی گرم نمی‌شوند. برای مشاهده قیمت به روز اجاق گاز استیل ارزان اخوان مدل Gi135 در اینجا کلیک کنید.

اجاق گاز داتیس ارزان

داتیس تولید کننده انواع اجاق گازهای صفحه‌ای می‌باشد و محصولات آن دارای ۲ سال گارانتی و ۸ سال گارانتی سرشعله می‌باشند.

اجاق گاز شیشه‌ای ارزان داتیس مدل Dg525

اجاق گاز شیشه‌ای ارزان داتیس مدل Dg525 دارای ابعاد ۵۲ در ۹۲ سانتی متر می‌باشد و بدنه آن از شیشه سکوریت ۸ میلیمتری مقاوم در برابر حرارت و ضربه ساخته شده است. رده مصرف انرژی این گاز شیشه‌ای ارزان قیمت A می‌باشد. اجاق گاز شیشه‌ای ارزان داتیس مدل Dg525 دارای ۵ شعله بوده و شعله پلوپز در وسط جای گرفته است. برای مشاهده قیمت به روز اجاق گاز شیشه‌ای ارزان داتیس مدل Dg525 در اینجا کلیک کنید.

اجاق گاز شیشه‌ای ارزان داتیس مدل Dg551

اجاق گاز شیشه‌ای ارزان داتیس مدل Dg551 دارای نمای شیشه‌ای مشکی با ابعاد ۵۲ در ۹۲ سانتی متر و با ۵ شعله و پلوپز در وسط می‌باشد. برای مشاهده قیمت به روز گاز صفحه‌ای داتیس مدل Dg551 در اینجا کلیک کنید.

اجاق گاز استیل ارزان داتیس مدل Ds514

اجاق گاز استیل داتیس مدل Ds514 دارای ۵ شعله ( پلوپز در وسط) و ولوم‌های فلزی می‌باشد و در ابعاد ۵۰ در ۸۶ سانتیمتر با رده مصرف انرژی A طراحی و ساخته شده است. برای مشاهده قیمت اجاق گاز داتیس مدل Ds514 در اینجا کلیک کنید.

اجاق گاز استیل ارزان داتیس مدل Ds515

اجاق گاز استیل داتیس مدل Ds515 دارای ابعاد ۵۰ در ۸۶ سانتی متر و ۵ شعله (پلوپز در سمت راست) می‌باشد. این اجاق گاز دارای ولوم‌های فلزی بوده اما هیچ حرارتی به آنها وارد نمی‌شود و رده انرژی آن نیز A می‌باشد. برای مشاهده قیمت به روز  گاز داتیس مدل Ds515 در اینجا کلیک کنید.

اجاق گاز رومیزی ارزان کن

از بین اجاق‌ گازهای کن مدل‌های زیر پرفروش‌ترین‌ها بوده‌اند. اجاق گاز رومیزی کن دارای ۲۴ ماه ضمانت می‌باشند.

اجاق گاز شیشه‌ای کن مدل Ig8507

اجاق گاز رومیزی کن مدل Ig8507 دارای ابعاد ۵۲ در ۸۹ سانتی متری، شیشه‌ سکوریت مشکی، ۵ شعله با پلوپز وسط و رده انرژی E می‌باشد. برای مشاهده قیمت به روز این محصول در اینجا کلیک کنید.

اجاق گاز شیشه‌ای کن مدل Ig8503

اجاق گاز رومیزی کن مدل Ig8503 دارای ابعاد ۵۲ در ۸۸ سانتی متری، شیشه‌ سکوریت مشکی با لبه تراش خورده، ۵ شعله با پلوپز وسط و رده انرژی E می‌باشد. برای مشاهده قیمت به روز این محصول در اینجا کلیک کنید.

اجاق گاز استیل ارزان کن مدل Is9502

اجاق گاز صفحه‌ای استیل کن مدل Is9502 در گروه اجاق گازهای پرفروش، با کیفیت و ارزان قیمت جای گرفته است. این گاز دارای ۵ شعله با پلوپز وسط، ترموکوبل ultra rapid و رده مصرف انرژی E میباشد. قیمت به روز این محصول را میتوانید با کلیک در اینجا مشاهده نمایید.

اجاق گاز ارزان استیل البرز

اجاق گاز استیل البرز یکی از برندهای مطرح و شناخته شده میباشد و محصولاتی با کیفیت را تولید میکند. اجاق گاز استیل البرز دارای 24 ماه گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش میباشد.

اجاق گاز شیشه‌ای استیل البرز مدل G5954i

اجاق گاز صفحه‌ای استیل البرز مدل G5954i از شیشه سکوریت مشکی مقاوم ساخته شده و دارای یک شعله پلوپز در وسط، یک شعله بزرگ، دو شعله متوسط و یک شعله کوچک می‌باشد. قیمت به روز این محصول را میتوانید در اینجا مشاهده نمایید.

اجاق گاز استیل استیل البرز مدل S5957i

اجاق گاز استیل البرز مدل S5957i  یک اجاق گاز استیل در ابعاد ۵۲ در ۸۶ سانتی متر با  ۵ شعله (پلوپز وسط) می‌باشد. برای مشاهده قیمت این محصول در اینجا کلیک کنید.

اجاق گاز استیل استیل البرز مدل S5959i

گاز استیل البرز مدل S5959i در ابعاد ۵۱ در ۹۱ سانتی متر با نمای استیل ساخته شده و دارای ۵ شعله می‌باشد. شعله پلوپز این مدل در سمت راست قرار گرفته و دارای توان ۳.۷ کیلووات است. قیمت این مدل را می‌توانید در اینجا مشاهده نمایید.

اجاق گاز استیل استیل البرز مدل S5960i

اجاق گاز استیل استیل البرز مدل S5960i در ابعاد ۵۰ در ۸۸ سانتی متری هست و دارای ۵ شعله می‌باشد. شعله پلوپز در این مدل در وسط قرار گرفته و توان آن نیز ۳.۷ کیلووات می‌باشد. قیمت اجاق گاز استیل البرز مدل S5960i را در اینجا مشاهده نمایید.

اجاق گاز ایلیا استیل

ایلیا استیل نیز یکی از برندهای شناخته شده می‌باشد و در اینجا گازهای پرفروش و ارزان ایلیا استیل را معرفی میکنیم.

گاز ایلیا استیل مدل G518

گاز ایلیا استیل مدل G518 دارای صفحه شیشه مشکی با ۵ شعله و پلوپز وسط با توان ۳.۵ کیلووات می‌باشد. شبکه چدنی این گاز در برابر حرارت و تغییر رنگ مقاوم است. قیمت گاز ایلیا استیل مدل G518 را میتوانید با کلیک روی اینجا مشاهده نمایید.

گاز ایلیا استیل مدل G527

گاز صفحه‌ای ایلیا استیل مدل G527، از گزوه گازهای شیشه‌ای با شیشه سکوریت مشکی می‌باشد. این گاز ارزان قیمت دارای یک شعله پلوپز با توان ۳.۵ کیلووات، دوشعله بزرگ و دو شعله کوچک می‌باشد. قیمت گاز ایلیا استیل مدل G527 را در اینجا مشاهده نمایید.

گاز ایلیا استیل مدل S515

نوع صفحه گاز ایلیا استیل مدل S515 استیل بوده و در ابعاد ۵۱ در ۸۹ طراحی و ساخته شده است. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این گاز۵ شعله، وجود دو شعله پلوپز در سمت چپ و راست با توان ۳.۵ کیلو وات می‌باشد. قیمت گاز ایلیا استیل مدل S515 را در اینجا مشاهده نمایید.

گاز ایلیا استیل مدل S514

گاز صفحه‌ای ارزان ایلیا استیل مدل S514 دارای صفحه‌ای استیل و با شعله می‌باشد. ولوم نسوز، فندک اتوماتیک و پلوپز پر قدرت دارای وک با توان ۳.۵ کیلو وات از دیگر مشخصات این مدل است. برای مشاهده قیمت گاز ارزان ایلیا استیل مدل S514 در اینجا کلیک کنید.

اجاق گاز ارزان بیمکث

بیمکث یک برند شناخته شده و معروف ایرانی است و

اجاق گاز شیشه‌ای بیمکث مدل Mg5080

گاز بیمکث مدل Mg5080 ، از جنس شیشه‌ سکوریت مشکی مقاوم به حرارت و فشار است و همچنین دارای ۵ شعله با جرقه زن اتوماتیک و ترموکوبل می‌باشد. قیمت اجاق گاز شیشه‌ای بیمکث مدل Mg5080 را در اینجا مشاهده نمایید.

اجاق گاز استیل بیمکث مدل S5084

اجاق گاز استیل ارزان بیمکث مدل S5084 در ابعاد ۵۱ در ۸۹ سانتی متری با استیل ضد زنگ و مقاوم در برابر رطوبت ساخته شده است. مدل S5084 بیمکث دارای ۵ شعله با پلوپز وسط می‌باشد. قیمت به روز آن در اینجا مشاهده نمایید.

اجاق گاز استیل بیمکث مدل S5094

اجاق گاز استیل بیمکث مدل S5094 در ابعاد ۵۱ در ۸۹ سانتی متری و با ۵ شعله (پلوپز سمت راست) طراحی و ساخته شده است. این اجاق گاز دارای جرقه زن اتوماتیک، گارد چدنی و ترموکوبل می‌باشد. قیمت این محصول را در اینجا میتوانید مشاهده نمایید.

همچنین در صورتی که تمایل به بررسی مدل‌های بیشتری هستید، و به دنبال گازی ارزان و با کیفیت و دارای نشان استاندارد ملی میگردید، میتوانید به لینک مقایسه و بررسی عمرانیاز سری بزنید.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)