معرفی شیرآلات ارزان با کیفیت

معرفی شیرآلات ارزان با کیفیت

اگر قصد خرید شیرآلات را داشته باشید و سری به بازار این محصول زده باشید، با تنوع محصول و قیمت‌های مختلف روبرو شده‌اید. قیمت شیرآلات در مدل و برندهای مختلف تفاوت بسیاری دارد و یک بازه گسترده را شامل می‌شود. در میان این تنوع بالا برخی از مدل‌ها قیمت بالایی دارند و برخی در گروه شیرآلات باکیفیت و قیمت مناسب جای می‌گیرند.

اگر شناخت کافی و لازم در این زمینه نداشته باشید و بخواهید هزینه‌های خود را پایین بیاورید، به فکر خرید شیرآلات ارزان می‌افتید. اما هنگام خرید شیرآلات علاوه بر قیمت لازم است به کیفیت محصول نیز توجه کنید تا پس از مدت کوتاهی نیاز به هزینه مجدد و تعویض و تعمیر نداشته باشید. کیفیت و داشتن طول عمر مناسب بسیار مهم است؛ زیرا اگر محصولی را خریداری کنید که از نظر کیفیت مناسب نباشد، باید بعد از مدت کوتاهی آن را تعویض کنید و در این صورت پول و زمان صرف شده شما از بین رفته است.

از جمله نکاتی که باید هنگام خرید شیرآلات باکیفیت و قیمت مناسب به آن توجه کنید، استاندارد بودن کالا و دوام آن است، از خرید شیرآلاتی که فاقد علامت استاندارد هستند پرهیز کنید هر چند فروشندگان این شیرآلات را با قیمت خیلی ارزان تری به شما بدهند.

در بازار صدها مدل شیرآلات ارزان قیمت با کیفیت‌های متفاوت موجود است. هر کدام از انواع شیرآلات ارزان با کیفیت، ویژگی ‌های خاص خود را دارند. بعضی از آنها صرفا به قصد ارزان قیمت بودن تولید شده‌اند و بعضی به دلیل قدیمی شدن و خارج شدن از دامنه مدل‌های روز، قیمت پایینی پیدا کرده‌اند. در ادامه با عمرانیاز همراه باشید تا به معرفی شیرآلات ارزان با کیفیت بپردازیم.

نکات مهم در زمان خرید شیرآلات ارزان قیمت

به یاد داشته باشید اگر شما با هدف خرید شیرآلات ارزان به دنبال یک مدل و محصول باشید، احتمال محصولی با کیفیت پایین و طول عمر کم را انتخاب می‌کنید. بهتر است باید با هدف خرید شیرآلات باکیفیت و قیمت مناسب راهی بازارهای اصلی شیرآلات شوید.

در زمان خرید نکات زیر را در نظر داشته باشید:

عدم توجه به طرح

در گروه شیرآلات ارزان و با کیفیت ظاهر بیشتر مدل‌ها شبیه به هم است و همگی ظاهری ساده دارند. شاید شما را به یاد شیرآلات قدیمی بیندازند، اما بهتر است از روی ظاهر قضاوت نکنید و توجه به شکل و ظاهر را در آخرین مرحله مورد بررسی قرار دهید.

توجه به برند تولید کننده

برای خرید شیرآلات خوب با قیمت مناسب به سراغ شیرآلات ایرانی بروید. برندهای وارداتی با کیفیت قیمت بالایی دارند و مناسب نیستند. اما تنوع مدل شیرآلات باکیفیت و قیمت مناسب در برندهای ایرانی مناسب است. در بین شیرآلات ایرانی نیز برندهای شناخته شده و بهتر را انتخاب کنید.

توجه به کیفیت کارتریج

کارتریج یکی از مهم‌ترین قطعات شیرآلات اهرمی است و لازم است و هنگام خرید حتما به کیفیت آن توجه کنید. مدت گارانتی کارتریج و کشور تولیدکننده آن، کیفیت آن را نشان می‌دهد.

انتخاب شیرلات کروم

اگر قصد خرید شیرآلات ارزان با کیفیت را دارید، دنبال خرید شیرآلات رنگی نباشید و شیرآلات کروم را انتخاب کنید. البته در بیشتر مدل‌های شیرآلات ارزان قیمت، تنها یک رنگ کروم تولید می‌شود.

خرید ست‌

یکی از راه‌های کاهش قیمت، خرید ست‌ 4 تکه شیرآلات است. اگر شما می‌خواهید کل شیرآلات سرویس بهداشتی و حمام را تغییر دهید، می‌توانید به سراغ خرید این مدل بروید. در این حالت چهار شیر دوش، شیر توالت، شیر ظرفشویی و شیر روشویی در کنار هم و در یک بسته قرار گرفته است و قیمت آن کمتر از خرید آنها به صورت تک به تک است.

معرفی شیرآلات ارزان با کیفیت

مدل‌هایی که در ادامه معرفی شده‌اند از جمله شیرآلات باکیفیت و قیمت مناسب هستند:

شیرآلات راسان ست ۴ تکه مدل ویولت سفید طلا

شیرآلات راسان ست ۴ تکه مدل ویولت سفید طلا

این مدل از جمله مدل‌های ست شیرآلات باکیفیت و قیمت مناسب شیرآلات راسان است. ظاهری لوکس و چشم نواز دارد می‌توان آن را در فضاهای مدرن و لوکس استفاده کرد. شیر روشویی این مدل در دو حالت پایه بلند و کوتاه تولید شده و می‌توانید مدل مناسب برای روشویی خود را انتخاب کنید. این محصول کیفیت بالایی دارد و با خیال راحت می‌توانید از آن استفاده کنید.

برای خرید، به لینک زیر مراجعه کنید:

ست 4 تکه شیرآلات راسان مدل ویولت سفید طلا

شیرالات مرجان خزر مدل استار

یکی دیگر از مدل‌های شیرآلات ارزان‌قیمت شیرآلات مدل استار مرجان خزر است. این مدل ظاهری ساده دارد و در هر فضایی می‌توان آن را نصب کرد. مدل استار از جمله مدل‌های محبوب و پرفروش است و احتمالا آن را در جاهای مختلفی مشاهده کرده‌اید.

برای خرید، به لینک های زیر مراجعه کنید:

ست 4تیکه شیرالات مرجان خزر مدل استار

شیر ظرفشویی مرجان خزر مدل استار

شیر دوش مرجان خزر مدل استار

شیر روشویی مرجان خزر مدل استار

شیر توالت مرجان خزر مدل استار

ست ۴ تکه مدل نایس مرجان خزر

ست ۴ تکه مدل نایس مرجان خزر

یکی دیگر از مدل‌های محبوب شیرآلات باکیفیت و قیمت مناسب، مدل نایس از برند مرجان خزر است. این شیر اهرمی طول عمری بالا دارد و می‌توانید سالیان سال از آن استفاده کنید. در طراحی این مدل توجه به کیفیت و کارایی و قیمت مناسب آن بوده است.

برای خرید، به لینک زیر مراجعه کنید:

ست 4تیکه شیرالات مرجان خزر مدل نایس

شیرالات کسری مدل رابین

شیرالات کسری مدل رابین

شیرالات کسری مدل رابین دارای طراحی زیبا با دسته اهرمی می‌باشد و جنس بدنه آن نیز از آلیاژ برنج و جنس دسته زاماک هست و با پوشش نیکل و کروم پوشیده شده است. ست چهار تیکه و شیرآلات تک (ظرفشویی، دوش، روشویی و توالت) در آبکاری‌های کروم، طلایی و سفید طلایی موجود است.

برای خرید، به لینک زیر مراجعه کنید:

ست 4تیکه شیرالات کسری مدل رابین

شیرالات کسری مدل تنسو مینی

شیرالات کسری مدل تنسو مینی

شیرالات کسری مدل تنسومینی از جمله شیرالات باکیفیت و ارزان قیمت می‌باشد. جنس بدنه از آلیاژ برنج با آبکاری بالاتر از حد استاندارد و آبکاری کروم می‌باشد. محصولات کسری دارای ۵ سال خدمات پس از فروش میباشند.

برای خرید، به لینک زیر مراجعه کنید:

ست 4تیکه شیرالات کسری مدل تنسو مینی

شیرآلات مرزجان خزر مدل پاتریس

شیرآلات مرزجان خزر مدل پاتریس

مدل پاتریس هم از جمله شیرآلات باکیفیت و قیمت مناسب است. شیرآلات مرجان خزر از جنس آلیاژ برنج با آبکاری بیشتر از حد استاندارد و دارای کارتریج سرامیکی می‌باشد. مدل پاتریس در آبکاری کروم و طلای مات عرضه شده و دارای ۵ سال خدمات پس از فروش می‌باشد.

برای خرید، به لینک زیر مراجعه کنید:

ست 4 تیکه شیرالات مرجان خزر مدل پاتریس

شیرآلات مرجان خزر مدل پارسیا

مدل پارسیا شیرآلات مرجان خزر نیز از جنس آلیاژ برنج با آبکاری بیشتر از حد استاندارد و دارای کارتریج سرامیکی به سایز 40 می‌باشد. مدل پارسیا در آبکاری کروم که از جمله رنگ‌های با ماهیت خنثی و همچنین از محبوب ترین و پرطرفدارترین رنگ هاست، عرضه شده و دارای ۵ سال خدمات پس از فروش می‌باشد.

برای خرید، به لینک زیر مراجعه کنید:

ست 4 تیکه شیرالات مرجان خزر مدل پارسیا

شیرآلات شاهین مدل ساتراب

شیرآلات شاهین مدل ساتراب

شیرآلات شاهین مدل ساتراب از آلیاژ برنج ساخته شده و کیفیت و طول عمر بالایی دارد. این محصول در رنگ کروم  با ۷ سال گارانتی عرضه می‌شود و از جمله شیرآلات باکیفیت و قیمت مناسب است.

برای خرید، به لینک زیر مراجعه کنید:

ست 4تیکه شیرالات شاهین مدل ساتراب

شیرآلات شاهین مدل مهران

شیرآلات شاهین مدل مهران

شیرآلات شاهین مدل مهران دارای طراحی زیبا و شیک می‌باشد و در رنگ بندی کروم، طلا، سفید طلا و زیتونی عرضه می‌شود و میتوانید آن را با دکوراسیون خانه خود هماهنگ کنید. جنس بدنه مدل مهران از آلیاژ‌برنج می‌باشد و آبکاری رنگ زیتونی، طلا و کروم به صورت pvd و آبکاری رنگ سفید آن به صورت کوره‌ای انجام شده است.

برای خرید، به لینک های زیر مراجعه کنید:

شیر ظرفشویی شاهین مدل مهران

شیر روشویی شاهین مدل مهران

شیر دوش شاهین مدل مهران

شیر توالت شاهین مدل مهران

شیرالات کلار مدل دریا

شیرالات کلار مدل دریا

شیرآلات کلار مدل دریا دارای طراحی خاص و رنگبندی متنوع می‌باشد. این محصول دارای آبکاری کروم و سفید و رنگ‌های طلایی، رزگلد و مات تولید می‌شود. برخلاف تنوع رنگی این مدل را هم می‌توان در گروه شیرآلات باکیفیت و قیمت مناسب قرار داد. جنس بدنه شیرآلات کلار مدل دریا از برنج و زاماک بوده و کیفیت آبکاری بالایی دارد و کارتریج به کار رفته در آن نیز اروپایی می‌باشد.

برای خرید، به لینک زیر مراجعه کنید:

ست 4 تکه شیرآلات کلار مدل دریا

شیرالات شودر مدل اطلس تو پلاس

شیرالات شودر مدل اطلس تو پلاس

شیرآلات شودر در گروه شیرآلات معروف و شناخته شده می‌باشد که کیفیت بسیار بالایی دارد و گارانتی و خدمات پس از فروش ۵ ساله می‌باشد. مدل اطلس تو پلاس شودر در گروه شیرآلات ارزان قیمت جای گرفته است. این محصول از آلیاژ برنج ساخته شده و آبکاری بالاتر از حد استاندارد دارد و به کارتریج سرامیکی مجهز است.

برای خرید، به لینک زیر مراجعه کنید:

ست 4 تکه شیرآلات شودر مدل اطلس تو پلاس کروم

در صورتی که مایل هستید مدل‌های بیشتری از شیرآلات باکیفیت و قیمت مناسب را بررسی و مقایسه نمایید می‌توانید به سایت عمرانیاز سری بزنید و با انتخاب ارزان‌ترین‌ها آنها را بررسی و مقایسه نمایید.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)