سه مدل پرفروش ترین گاز شیشه ای پنج شعله اخوان

سه مدل پرفروش ترین گاز شیشه ای پنج شعله اخوان

وقتی صحبت از تکمیل کردن وسایل و تجهیزات آشپزخانه به میان می‌آید، انتخاب نوع و مدل گاز به یک مسئله مهم تبدیل می‌شود. از طرفی ظاهر و شکل گاز بر ظاهر و نمای کلی آشپزخانه تاثیرگذار هست و از طرفی کیفیت آن نیز اهمیت بالایی دارد و لازم است گازی با کیفیت مناسب را تهیه کرد تا طول عمر بالا و کارایی مناسبی داشته باشد. یکی از عوامل مهمی که در انتخاب گاز تاثیر گذار هست، تعداد شعله آن می‌باشد و در بین ایرانی ها گاز پنج شعله محبوبیت و کارایی بیشتری دارد.

گاز رومیزی شیشه‌ای نسل جدید گاز آشپزخانه هست و ظاهری و زیبا و لوکس دارد و با انتخاب آن می‌توانید آشپزخانه خود را بدون در نظر گرفتن هزینه اضافی به یک آشپزخانه زیبا و لاکچری تبدیل کنید. برندهای مختلفی که ایرانی و چه خارجی گاز رومیزی شیشه‌ ای تولید میکنند و در بازار نیز موجود است و چندی از آنها کیفیت بالا و مناسبی نیز دارند. در بین این برند ها و به خصوص تولیدکنندگان ایرانی نام اخوان نیز میدرخشد و بسیاری از افراد برای آشپزخانه خود گاز صفحه ای شیشه ای اخوان را انتخاب میکنند. از این رو قصد داریم در این مقاله شما را با سه مدل پرفروش ترین گاز شیشه ای اخوان پنج شعله آشنا کنیم و شما را در مسیر انتخاب نوع گاز شیشه ای همراهی کنیم. شما میتوانید گاز شیشه ای اخوان را از نظر ظاهر و قیمت با هم مقایسه کنید.

گاز صفحه ای شیشه ای اخوان مدل Gi35

یکی از پرفروش ترین گازهای اخوان گاز صفحه ای شیشه ای مدل Gi35 میباشد. این گاز شیشه ای اخوان در گروه خانواده گیتا قرار گرفته و دارای نمای شیشه ای سکوریت مشکی با لبه تراش خورده می‌باشد و نمایی ساده و شیک دارد. در این گاز ۵ شعله، شعله پلوپز در وسط قرار گرفته و ولوم ها نیز در قسمت میانی و زیر شعله پلوپز قرار گرفته اند. گاز صفحه ای اخوان مدل Gi35 دارای قطعات ایرانی بوده و دارای ضمانت ۱۸ ماهه میباشد. برای مشاهده قیمت این گاز شیشه ای در اینجا کلیک کنید.

گاز صفحه ای اخوان مدل ونوس

یکی دیگر از مدل های گاز صفحه ای اخوان مدل ونوس یا V25 میباشد. این گاز دارای نمای شیشه ای مشکی با شعله پخش کن های سه تیکه می‌باشد. گاز رومیزی ونوس اخوان در ابعاد ۸۶ در ۵۰ با ۵ شعله طراحی و ساخته شده و شعله پلوپز آن در وسط جای گرفته است. از ویژگی‌های این گاز شیشه ای اخوان میتوان به کاهش زمان پخت، کاهش مصرف گاز و آلایندگی و کاهش منواکسید کربن اشاره کرد. این گاز شیشه ای اخوان نیز دارای ۱۸ ماه گارانتی محصول میباشد. برای مشاهده قیمت این گاز شیشه ای در اینجا کلیک کنید.

گاز صفحه ای اخوان مدل Gi24s

یکی دیگر از گازهای پنج شعله اخوان، مدل Gi24s هست. این گاز با نمای شیشه ای مشکی و در ابعاد ۸۶ در ۵۰ سانتی متر ساخته شده و طراحی آن به نحوه است که شعله پلوپز آن در سمت راست قرار گرفته است. گاز صفحه ای اخوان مدل gi24 مجهز به وک، ترموکوبل سریع، فندک اتومات و سرشعله های نسوز هست. قطعات اصلی گاز شیشه ای اخوان مدل gi24s، مانند سرشعله ها، فندک، وک و ترموکوبل ایرانی می باشد و از کیفیت مناسب وبالایی برخوردار هست. ولوم ها در قسمت راست و زیر شعله پلوپز قرار گرفته و از جنس باکیت بوده و در برابر حرارت و گرما مقاوم میباشد. برای مشاهده قیمت به روز این مدل در اینجا کلیک کنید.

 

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)