بررسی بهترین و پرفروش ترین مدل فر توکار کن

بررسی بهترین و پرفروش ترین مدل فر توکار کن

اگر در فکر خرید فر هستید و میخواهید یک فر توکار زیبا و پرقدرت و با کیفیت ایرانی را انتخاب کنید، سری به سایت عمرانیاز بزنید و فرهای توکار را از نظر محبوبیت و قیمت و موارد دیگر بررسی کنید. اما اگر برند مورد نظر خود را انتخاب کرده‌اید و به فکر خرید فر توکار کن هستید، با ما تا انتهای این مطلب همراه شوید. برند کن از جمله برندهای شناخته شده و صاحب نام در صنعت ساخت و تولید تجهیزات آشپزخانه هست و یکی از محصولات با کیفیت آن فرهای توکار برقی و برقی گازی است. در ادامه بهترین فر توکار کن را معرفی و بررسی میکنیم.

فر توکار برقی و گازی کن مدل M370

یکی از پرفروش ترین مدل فر کن، که میتوان آن را در گروه بهترین فر توکار نیز جای داد، فر برقی گازی مدل M370 هست. این فرتوکار دارای نمای شیشه ای ترکیب شده با استیل میباشد و شیشه درب فر ۴ جداره مقاوم در برابر حرارت میباشد و مانع انتقال گرما و حرارت به بیرون می‌شود.

این فر توکار کن دارای ظرفیت ۷۰ لیتری بوده و میتوانید برای پخت و پز با حجم بالا از آن استفاده کنید. همان طور که گفتیم این فر توکار یک فر برقی گازی است و منبع انرژی آن برق و گاز میباشد و میتواند از هر دو استفاده کند. از دیگر ویژگی‌های این فر میتوان به سینی عمیق و کم عمق، ریل تلسکوپی، تایمر و صفحه نمایش دیجیتال لمسی اشاره کرد. برای مشاده قیمت این مدل فر توکار کن در اینجا کلیک کنید.

فر توکار برقی گازی کن مدل T360M

یکی دیگر از بهترین مدل فر کن، که جز پرفروش ها نیز جای دارد، فر توکار برقی گازی کن مدل T360M میباشد. این فر توکار نیز هم به برق و هم به گاز وصل می‌شود و دارای چندین برنامه پخت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک می‌باشد. تنوع بالای برنامه پخت و وجود فن کانوکشن این امکان را به شما می‌دهد که انواع و اقسام غذاها را به بهترین حالت ممکن بپزید. ظرفیت فر توکار کن مدل T360M ۵۹ لیتر هست و سایز کوچکتری نسبت به مدل M370 دارد. این فر کن دارای ماکزیمم حرارت ۲۵۰ درجه سانتی گرادی است و درب شیشه ای دو جداره آن از انتقال حرارت به بیرون جلوگیری میکند. از دیگر امکانات این فر میتوان به برنامه یخ زدایی، تایمر دیجیتال، سطح داخلی لعابی، دو سینی کم عمق و عمیق و چراغ داخل فر اشاره کرد. برای مشاهده قیمت فر توکار برقی گازی کن مدل   T360M در اینجا کلیک کنید.

در دو مدل بالا پرفروش ترین فر توکار برقی گازی را معرفی کردیم و حال نوبت به معرفی بهترین فر توکار برقی کن میرسد. در فرهای برقی تنها منبع تامین انرژی فر برق هست و دیگر به گاز وصل نمیشود.

فر توکار برقی کن مدل B371

فر توکار برقی کن مدل B371 به مانند سایرفرهای پرفروش کن دارای زمان بندی پخت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک میباشد و امکان پخت با تنوع بالا را فراهم میکند. ابعاد این مدل از فر توکار کن برابر ۶۰در۶۰ در ۵۷ سانتی متر هست و گنجایش آن برابر 70 لیتر میباشد. درب این فر از شیشه ۴ جداره ساخته شده و داغ نمیشود. به این صورت هم دمای داخلی فر ثابت می‌ماند و هم در مصرف انرژی صرفه جویی میشود.  برای مشاهده قیمت فر توکار کن مدل ۳۷۱b در اینجا کلیک کنید.

فر توکار برقی کن مدل TC361B

یکی دیگر از مدل های پرفروش فر توکار برقی کن مدل TC361B میباشد. این فر شیشه ای دارای ابعاد ۵۹ در ۵۹ سانتی بوده و گنجایش آن برابر ۵۹ لیتر میباشد و از مدل B371 ظرفیت کمتری دارد. درب شیشه ای این فر توکار کن از شیشه دو جداره ساخته شده است. از دیگر امکانات این فر توکار کن میتوان به تایمر، صفحه نمایش دیجیتال، فن خنک کننده اتوماتیک، جوجه گردان و ریل تلسکوپی اشاره کرد. قیمت فر توکار کن مدل TC361B در اینجا امده است.

 

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)