پرفروش ترین فلاش تانک توکار خارجی

پرفروش ترین فلاش تانک توکار خارجی

با رشد و پیشرفت تکنولوژی شکل ظاهری بسیاری از تجهیزات و امکانات قدیمی تغییر کرده و فلاش تانک نیز از این قاعده مستثنی نیست. فلاش تانک‌های قدیمی که امروزه هنوز هم مورد استفاده قرار میگیرند، به صورت روکار بودند و بعد از مدت زمانی مردم و طراحان به فکر زیباتر شدن آنها افتادند. طراحان و مهندسین دست بکار شدند تا بتوانند بهترین فلاش تانک را تولید کنند تا هم ظاهری زیباتر و شکیل تر داشته باشد و هم از نظر تکنولوژی به روز و مدرن باشد و با مکانیزم جدید خود بتواند در مصرف آب نیز صرفه جویی کند. از اینرو فلاش تانک توکار طراحی وتولید شد. امروزه برندهای مختلفی اقدام به تولید فلاش تانک توکار میکنند و در بین برندهای خارجی و داخلی رقابتی شکل گرفته و هر برند در تلاش است محصولی با کیفیت بالاتر ارائه کند.

اگر شما با قصد خرید فلاش تانک وارد بازار شده باشید و به دنبال بهترین فلاش تانک باشید، با گسترده‌ای از فلاش‌تانک‌ها با برند خارجی و ایرانی روبرو شده‌اید. در اینجا قصد داریم شما را با بهترین برندهای فلاش تانک وارداتی آشنا کنیم و برند خارجی و مطرح در این صنعت را معرفی کنیم تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که هرکدام از برندهای مطرح دارای چندیدن مدل فلاش تانک توکار هستند و شما میتوانید از طریق لینک معرفی شده برای هر کدام تمامی مدل‌های موجود برند مربوطه را مشاهده کنید.

فلاش تانک توکار گبریت GEBERIT

گبریت یک شرکت سوئیسی است و یکی از معتبرترین تولیدکنندگان فلاش تانک در جهان میباشد. هدف طراحان گبریت، ساخت محصولاتی با کمترین اشغال فضا، طول عمر بالا و حفظ سلامت آب بوده است و توانسته چنین محصولاتی نیز تولید کند. فلاش تانک‌های گبریت علاوه بر داشتن کیفیت و طول عمر بالا، فضای کمی را اشغال میکنند و صرفه جویی قابل توجهی در مصرف آب نیز دارند. با استفاده از فلا تانک توکار گبریت آب هنگام عبور صدای بسیار کمی ایجاد میکند. از فلاش تانک توکار گبریت میتوانید برای توالت‌های ایرانی، فرنگی و وال هنگ استفاده کنید. فلاش تانک توکار گبریت دارای ۱۵ سال گارانتی میباشد.

فلاش تانک توکار زمینی آلفا گبریت مدل Alpha 8cm-back to wall

فلاش تانک توکار مدل آلفا یکی از بهترین و پرفروش‌ترین فلاش تانک‌های توکار گبریت است که برای توالت‌های زمینی و فرنگی بک تو وال مناسب می‌باشد. در این مدل دو دکمه فلاش، فلاش ۲ زمانه، در نظر گرفته شده تا بتوان در مصرف آب نیز صرفه جویی کرد. ضخامت فلاش تانک توکار زمینی آلفا گبریت مدل Alpha 8cm-back to wall برابر ۸ سانتی‌متر و عرض آن برابر ۴۱ سانتی متر میباشد.

فلاش تانک توکار گبریت مدل Alfha -8cm duofix

فلاش تانک توکار گبریت مدل آلفا مناسب توالت فرنگی وال هنگ یا دیواری است. جنس این مدل فولادی و در ابعاد ۸ در ۵۰ سانتی متر است و ارتفاع پایه گالوانیزه آن قابل تنظیم میباشد.

برای خرید این مدل، به لینک زیر مراجعه کنید:

فلاش تانک توکار تمام فریم وال هنگ گبریت GEBERIT سری آلفا

 

فلاش تانک توکار گبریت سری سیگما -Sigma 8cm-Doufix

سری سیگمای گبریت از جمله سری‌های پرفروش هست و میتوان برای توالت‌های فرنگی و ایرانی از آن استفاده کرد. این مدل دارای حجم مخزن ۷.۵ لیتری بوده و دارای سیستم تخلیه دو زمانه ۳ و ۶ لیتری است. این مدل همچنین دارای سیستم آنتی نویز میباشد.

فلاش تانک توکار گروهه

فلاش تانک توکار گروهه داخل دیوار قرار میگیرد و تنها دکمه فلاش تانک دیده می‌شود و ظاهری زیبا و مدرن دارد. همچنین از دیگر مزایای آن میتوان به کاهش صدای جریان آب و اشغال فضای کمتر و داخل دیوار اشاره کرد. برند خارجی گروهه (Grohe) نیز از برندهای معروف جهانی است که توسط فرید ریک در آلمان تاسیس شده است. فناوری در تولید و طراحی خلاقانه و نوآورانه از جمله ویژگی‌های این برند خارجی است و همچنین توانسته بیش از ۲۴۰ جایزه طراحی و نوآوری را از آن خود کند. فلاش تانک توکار وارداتی گروهه دارای ۵ سال گارانتی است که نشان کیفیت بالای آن دارد.

فلاش تانک توکار گروهه مدل Rapid SL 8cm

این مدل از فلاش تانک توکار گروهه یکی از پرفروش‌ترین فلاش تانک‌های توکار میباشد و فضایی ۸ سانتیمتری در داخل دیوار را اشغال میکند. این مدل فلاش تانک گروهه برای توالت فرنگی وال هنگ مناسب میباشد و تا اتفاع ۱۱۵ سانتی میتوان آن را نصب کرد. از امکانات این مدل میتوان به سیستم تخلیه دو زمانه اشاره کرد.

برای خرید این مدل، به لینک زیر مراجعه کنید:

فلاش تانک توکار وال هنگ گروهه مدل Rapid SL 8cm

فلاش تانک توکار بوچی

یکی دیگر از برندهای معروف وارداتی برند بوچی است. شرکت بوچی یک شرکت ایتالیایی است و یکی از پیشتازان صنعت خود میباشد. محصولات بوچی امروزه در دو کشور ایتالیا و ترکیه بابالاترین سطح کیفیت تولید و به بسیاری از کشورهای دنیا صادر می‌شود. در اینجا میتوانید قیمت این فلاش تانک توکار خارجی را مشاهده نمایید.

فلاش تانک توکار وارداتی جاستایم

برند Jastime یک برند معروف و شناخته شده تایوانی است و از جمله برندهای خارجی معروف و مطرح شیرآلات میباشد. جاستایم با ارائه محصولاتی مدرن و خاص و هماهنگ با فرهنگ غرب و شرق توانسته در زمان کوتاهی جایگاه مناسب جهانی خود را پیدا کند. یکی از ویژگی‌های برند جاستایم ارائه محصولاتی خاص و متفاوت است. جاستایم با کیفیت بالا و طراحی خاص توانسته جوایز بین المللی متعدد و معتبری را کسب کند.

فلاش تانک توکار زمینی جاستایم

فلاش تانک توکار زمینی جاستایم دارای طراحی ساده‌ای میباشد و در آن خطوط غیر ضروری حذف شده و نیاز به بهینه فضای موجود دارد.این مدل از فلاش تانک زمینی دارای سیستم تخلیه دو زمانه ۳ و ۶ لیتری میباشد و میتوان در مصرف آب نیز صرفه جویی کرد.

برای خرید این مدل، به لینک زیر مراجعه کنید:

فلاش تانک توکار زمینی جاستایم کد 03-6373

فلاش تانک توکار جاستایم کد p1-6373

یکی دیگر از پرفروشترین مدل فلاش تانک جاستایم، کد p1-6373 میباشد. در این مدل نیز خطوط غیر ضروری حذف شده و شاهد یک طراحی ساده هستیم و تنها ۸ سانتی متر فضا نیاز دارد. این مدل دارای سیستم تخلیه دو زمانه بوده و بهترین کارکرد را در فشار آب کم دارد.

برای خرید این مدل، به لینک زیر مراجعه کنید:

فلاش تانک توکار جاستایم کد 6373-P1

فلاش تانک توکار آرماندو ویکاریو

برند آرماندو ویکاریو یک برند ایتالیایی است و به تولید شیرآلات و چینی بهداشتی میپردازد. فناوری پیشرفته موجود در این کارخانه و تولید محصولاتی با کیفیت بالا و تکنولوژی روز و طراحی مدرن، موجب شده تا نام این برند خارجی در بین بهترین‌های جهان قرار گیرد. فلاش تانک توکار آرماندو ویکاریو در داخل دیوار فضای حدود ۸ سانتی را اشغال میکند و از این رو صدای بسیار کمی هم تولید میکند. فلاش تانک آرماندو ویکاریو در کشور ترکیه ساخته میشود.

پرفروش ترین فلاش تانک توکار آرماندو ویکاریو

از ویژگی‌های این مدل از فلاش تانک توکار میتوان به داشتن بدنه عایق در برابر فرسایش و بدنه فولادی و محکم آن اشاره کرد. فلاش تانک توکار آرماندو ویکاریو برای توالت فرنگی و وال هنگ مناسب میباشد و فضای بسیار کمی حدود ۸ سانتی متر را اشغال میکند. حجم آب مصرفی در هر بار تخلیه برابر ۶ تا ۸ لیتر میباشد.

برای خرید این مدل، به لینک زیر مراجعه کنید:

فلاش تانک توکار آرماندو ویکاریو (ARMANDO VICARIO) با کلید نقره‌ ای

فلاش تانک توکار ویسام

Visam (ویسام) یکی از اولین برندهای ترکیه‌ای در زمینه تولید مخزن‌های فلاشینگ هست و بیش از ۶۰ سال سابقه دارد. این برند به تولید محصولاتی ساده، با کیفیت، با طول عمر بالا و سازگار با محیط زیست میپردازد. فلاش تانک‌های ویسام در بازار گسترده جهانی صادر شده و در ایران نیز امکان تهیه آنها وجود دارد. فلاش تانک‌های توکار ویسام دارای ۵ سال گارانتی نیز میباشند.

فلاش تانک وال هنگ توکار ویسام

فلاش تانک توکار ویسام با قاب فلزی ضد زنگ و اسفنج حفاظتی دارای دوام بسیار بالایی است و مطابق با بالاترین سطح استانداردهای جهانی تهیه شده است. این فلاش تانک توکار دارای ابعاد ۵۲ در ۱۳۹ و مخزن ۸ سانتی متری است و در عمق ۹ سانتی متری جای میگیرد. در طراحی و ساختار این فلاش تانک تلاش شده تا در مصرف آب نیز صرفه جویی شود و این مدل میتواند تا ۴۵ درصد مصرف آب را کاهش دهد. دارای فلاش تخلیه دو زمانه ۳ و ۶ لیتری با میزان جریان آب ۹ لیتر در دقیقه میباشد.

برای خرید این مدل، به لینک زیر مراجعه کنید:

فلاش تانک وال هنگ توکار ویسام visam

فلاش تانک توکار زمینی ویسام

یکی دیگر از مدل‌های برتر فلاش تانک توکار ویسام، مدل زمینی آن است که برای توالت زمینی و بک تو وال مناسب میباشد. ضخامت این فلاش تانک نیز برابر ۸ سانتی متر است و فضای بسیار کمی را اشغال میکند. در حجم ظرفیت این مدل نیز تلاش شده تا در کاهش مصرف آب نقش پررنگی داشته باشد و گنجایش آن برابر ۱۰ لیتر میباشد و امکان تخلیه ۳ و ۶ لیتری با فلاش تخلیه دو زمانه وجود دارد. بدنه این فلاش تانک از کوپلیمر فشرده پلی پروپلینی است و در برابر ضربه و شوک حرارتی مقاوم میباشد.

برای خرید این مدل، به لینک زیر مراجعه کنید:

فلاش تانک زمینی توکار ویسام

فلاش تانک توکار نوا

برند نوا (Nova) یکی از برندهای معروف ترکیه است و فلاش تانک‌های توکار آن را میتوان به عنوان یکی از بهترین فلاش تانک توکار دنیا معرفی کرد. فلاش تانک توکار نوا برای توالت فرنگی و وال هنگ مناسب است و از امکانات آن میتوان به صرفه جویی تا ۴۵ درصدی آب اشاره کرد.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)