۱۰ مدل شیرآلات توکار لاکچری گروهه و هانس گروهه

۱۰ مدل شیرآلات توکار لاکچری گروهه و هانس گروهه

برند گروهه و برند هانس گروهه دو برند معتبر و مطرح جهانی هستند که شیرآلات لوکس و فوق‌العاده‌ای را تولید و در سطح جهان عرضه می کنند. در ایران به مانند تمام دنیا، شیرآلات وارداتی این دو برند مطرح در گروه شیرآلات لاکچری قرار می گیرد و در حمام لاکچری، آشپزخانه لوکس و امکان لوکس و مجلل مورد استفاده قرار میگیرد. این دو برند شیرآلات خارجی انواع مختلفی از شیرآلات را تهیه و تولید می کنند.

در بین انواع مختلف شیرآلات، شیرآلات توکار در اماکن لوکس و لاکچری بیشتر از سایر مدل‌ها، مانند شیرآلات اهرمی، بکار می روند. استفاده از شیرآلات توکار، به دلیل حذف قسمت‌های غیر کاربردی، آزادی بیشتر فضا و زیبایی بیشتر، خاصتر و لوکس‌تر از سایر مدل‌هاست. از این رو در اینجا محبوب ترین و لوکس ترین شیرالات توکار خارجی از دو برند مطرح گروهه و هانس گروهه را به شما معرفی می کنیم.

شیرآلات توکار حمام گروهه و هانس گروهه

برای داشتن حمامی لاکچری علاوه بر طراحی و دکوراسیون حمام، لازم است از شیرالات لاکچری نیز استفاده شود. در اینجا ۴ مدل لوکس شیر حمام توکار از شیرآلات گروهه و شیرآلات هانس گروهه آورده‌ایم.

شیر حمام توکار گروهه مدل یوروکیوب

شیر حمام توکار گروهه مدل یوروکیوب یکی از محبوب‌ترین و پرفروشترین شیرالات لوکس به شمار می‌رود. طراحی فوق‌العاده با رعایت بالاترین سطح استاندارهای جهانی و استفاده از متریال لوکس و فوق باکیفیت زیبایی این محصول را بیشتر کرده است. این شیر حمام دارای پلت مربعی است و رنگ آن کروم براق است و به وسیله اهرم موجود میتوانید دما و فشار آب را تنظیم کنید.

خرید شیر حمام توکار گروهه مدل یوروکیوب 19896000

شیر دوش توکار هانس گروهه

در این مدل شیر حمام شاهد یک پلت دایره‌ای شکل هستیم و شیر اهرمی در قسمت میانه آن قرار گرفته و به واسطه آن میتوانید دما و فشار آب را تنظیم کنید. بدنه این مدل دارای رنگ کروم ضد خش و ضد آهک است و کارتریج آن نیز سرامیکی است و به طور کلی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و میتوان سالیان سال از آن استفاده کرد.

خرید شیر دوش توکار هانس گروهه مدل Talis S - کد کالا 32475000

شیر حمام توکار هانس گروهه مدل PuraVide

یکی دیگر از مدل‌های پرفروش و محبوب شیر حمام توکار، مدل پاراوید هانس گروهه است. طراحی این مدل به صورت مستطیل شکل است و دما و فشار آب به واسطه دسته اهرمی آن تنظیم می‌شود. رنگ این مدل شیر توکار وارداتی نیز کروم بوده و بدنه آن از جنس استیل ضد خش و ضد آهک میباشد.

خرید شیر دوش توکار هانس گروهه مدل PuraVida کدکالا 15447000

شیر حمام توکار سلکتی هانس گروهه

در مدل سلکتی هانس گروهه شاهد طراحی متفاوت‌تری هستیم. طراحی این مدل شیر توکار مربعی شکل است و بر قسمت میانه آن کلید چرخان تنظیم دمای آب قرار گرفته و فشار آب را نیز میتوانید با دکمه‌های بالای آن تنظیم کنید. بدنه استیل این مدل نیز به مانند سایر مدل‌های معرفی شده از استیل ضد خش و ضد آهک تشکیل شده و کارایی و زیبایی را در کنار هم دارد.

خرید شیر دوش توکار سلکتی هانس گروهه مدل PuraVida کدکالا 15768000

شیر توالت توکار گروهه و هانس گروهه

شیرآلات سرویس بهداشتی شامل دو گروه شیر توالت و شیر روشویی می‌شوند. زیبایی شیرآلات سرویس بهداشتی تاثیر بسیاری بر زیبایی و لوکس بودن سرویس بهداشتی نیز دارد. در اینجا چند مدل شیر توکار توالت وروشویی لاکچری از شیرآلات وارداتی گروهه و هانس گروهه را معرفی میکنیم.

شیر توالت توکار هانس گروهه مدل Metropol

شیرالات خارجی هانس گروهه مدل Metropol  دارای طراحی مربعی با دسته اهرمی در میانه آن است. شما به راحتی میتوانید با حرکت اهرم شیر دما و فشار آب را تنظیم کنید. این محصول در رنگ کروم تولید شده و دارای ۵ سال گارانتی نیز میباشد.

خرید شیر توالت توکار هانس گروهه مدل Metropol کد 32565000

شیر توالت توکار هانس گروهه مدل Logis

این مدل از شیر توکار توالت دارای طراحی دایره‌ای شکل است و دسته اهرمی آن که برای تنظیم آب مورد استفاده قرار میگیرد در مرکز آن قرار گرفته است. در این مدل شیرالات خارجی، سادگی، زیبایی و کارآیی در کنار هم دیده می‌شود و به راحتی میتوان آن را در سبک دکوراسیون‌های مدرن و مجلل بکار گرفت.

خرید شیر توالت توکار هانس گروهه مدل Logis - کد 71606000

شیر توالت توکار گروهه مدل الوربرلیانت

در این مدل از شیرآلات خارجی شاهد طراحی سه بعدی هستیم. پلت مربعی این شیر توکار دارای شیب زاویه داری به سمت مرکز بوده و در مرکز نیز دسته اهرمی تنظیم فشار و دمای آب قرار گرفته است. این مدل شیر توکار برای سبک‌های شبیه مینیمال و طراحی ساده و فضایی باز مناسب میباشد. این مدل دارای آبکاری کروم براق بوده و در گروه شیرالات لاکچری قرار میگیرد.

خرید شیر توالت توکار گروهه مدل الوربرلیانت کد 19789000

شیر توالت توکار گروهه مدل اسنس

در طراحی این مدل از شکل دایره استفاده شده و هیچ زاویه‌ای در آن دیده نمی‌شود. این شیر توکار توالت برای سبک دکوراسیونی مدرن و مینیمال مناسب است. رنگ آن کروم براق و بدنه آن نیز از استیل ضد خش و ضد آهک ساخته شده است. این محصول از جمله شیرآلات خارجی ساخت آلمان میباشد و مطابق با بالاترین سطح استانداردهای جهانی طراحی و تولید شده است.

خرید شیر توالت توکار گروهه مدل اسنس کد 19286001

شیر روشویی توکار هانس گروهه مدل Talis S

مدل Talis S از جمله مدل‌های محبوب و پرفروش شیرالات وارداتی هانس گروهه میباشد و در آن شاهد کارایی راحت، زیبایی و کیفیت فوق‌العاده هستیم. در این مدل شیر خروجی و اهرم کنترل آب برروی یک پلت مستطیل شکل جای گرفته‌اند و بدنه آن نیز ضد خش و ضد آهک است. این محصول دارای ۵ سال گارانتی نیز میباشد.

خرید شیر روشویی توکار هانس گروهه مدل Talis S کدکالا 32111000

شیر روشویی توکار هانس گروهه مدل PuraVida

مدل پوراویدا نیز از جمله مدل‌های محبوب و پرفروش شیرآلات وارداتی هانس گروهه میباشد. سادگی و پیروی از سبک مینیمال در طراحی این مدل کاملا مشهود است. این مدل شیرالات لاکچری در رنگ‌های کروم و سفیدکروم طراحی و تولید شده و شما میتوانید از آن در دکوراسیون مدرن و مینیمال استفاده کنید.

خرید شیر روشویی توکار هانس گروهه مدل PuraVida - کد کالا 15070000

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)